דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM: שבע משרות אטרקטיביות בתחום ההי-טק
CRM: שבע משרות אטרקטיביות בתחום ההי-טק
אביב יועצים 18/03/13 |  צפיות: 3582

עולם הה-טק במדינת ישראל עד שנת 2000 היה מילה נרדפת למילה הצלחה. בשנת 2000 הבועה התפוצצה והותירה אחריה עובדים רבים המומים ובעיקר עם הפסדים כספיים גבוהים. אבל גם לאחר שהתפוצצה, עדין עובדים רבים חיפשו להמשיך לעבוד בתחום. משנת 2004, חלה התאוששות ולמעוניינים, בחרנו להציג לכם שבע משרות אטרקטיביות בתחום ההיטק:

ראש צוות CRM: מנהל האחראי על פעילות מערכת CRM בארגון הכוללת יישום התהליך, הדרכתו, הטמעתו ועוד. תפקיד המשלב עבודת פיתוח, ניהול צוות וניהול קשרי לקוחות. תפקיד זה מחויב בתואר ראשון לפחות בתחום מערכות מידע או הנדסת תעשיה וניהול. שכר ממוצע – 15,000 ש"ח.

מהנדס אפליקציות: מהנדס מלווה שני תחומים שונים לאורך התהליך -  את המוצר ואת הלקוחות שלו. הליווי מתבצע במספר אופנים, בין אם בפיתוח, בייצור, במגוון פעילויות של שיווק ומכירה ועד להצגת המוצר הסופי בפני הלקוח. בין המשרות האטרקטיביות בשוק המחויבות בתואר ראשון לפחות בתחום האלקטרוניקה, פיזיקה או הנדסת מכונות. שכר ממוצע – 15,000 ש"ח.

מהנדס חומרה: מהנדס העוסק בעיצוב, פיתוח ותכנון לרכיבי חומרה אלקטרונים כמו ציוד תקשורת, סלולר או מיחשוב. מהנדס אלקטרוניקה מחויב בתואר ראשון לפחות בתחום הנדסת אלקטרוניקה או חשמל.  שכר ממוצע – 15,000 ש"ח.

מהנדס מערכות: מהנדס מערכות עוסק בניתוח דרישות והגדרות טכניות ובפיתוח ומחקר של מערכת העונה לצרכים של הלקוח. תפקיד עם פן ניהולי רחב מאחר ועליו לשקול כל העת את היתרונות והחסרונות בייצור המערכת אותה הוא מפתח. תפקיד זה מחויב בתואר ראשון לפחות בתחום אלקטרוניקה, פיזיקה או מדעי המחשב. שכר ממוצע – 17,000 ש"ח.

מהנדס תוכנה: מהנדס תוכנה הוא זה העוסק בפיתוח מערכות המשלבות תוכנה, חומרה ותקשורת. תפקיד זה מחויב בתואר ראשון לפחות בתחום מדעי המחשב או הנדסת חשמל ואלקטרוניקה. שכר ממוצע – 11,000 ש"ח.

מהנדס וריפיקציה: מהנדס העוסק באימות של תוכנה וחומרה ובעל יכולות ללמידה ותכנון של מערכת בסביבת בדיקה. תפקיד זה מחויב בתואר ראשון לפחות בתחום מדעי המחשב . שכר ממוצע – 15,000 ש"ח.

יועץ מומחה בתחום ניהול מערכות מידע: תפקיד היועץ הוא ללוות באופן שוטף את לקוחות החברה השוקלים להכניס מערכת מידע כמו מערכת CRM אל הארגון שלהם, כמנהל ה IT החיצוני שלהם. יועץ זה מועסק בדרך כלל כפרילנסר ונדרש להציג הוכחות המעידות על הצלחות קודמות בתהליכים דומים וכמוכן עליו להציג יכולת בניאישית גבוהה לעבודה מול הדרג הבכיר בארגון לו הוא מייעץ.

לסיכום, קיימות מספר משרות אטרקטיביות ביותר בתחום ההי-טק, כאלה המשלבות הכנסה לא רעה, עם יכולת קידום ופיתוח אישי בארגון אליו נכנס העובד. על פי רוב עובד בעל יכולות גבוהות והוכחות לצידו, שיתחיל את תפקידו באחת מחברות ההי-טק הגדולות יוכל למצוא שם את עצמו עולה במעלה הסולם בצורה מהירה.

***

מוגש בחסות Reut One: החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI