דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי כיצד לשווק את המוצרים שלכם
כיצד לשווק את המוצרים שלכם
ניר מרום חנינה 28/02/09 |  צפיות: 3818

דעת לשווק את ההזדמנות העסקית שלכם אמורה להיות עבורגם קלה וטבעית בדיוק כפי שכאשר אשאל אתכם לשמכם והיכן אתם גרים. סביר להניח שלא תגמגמו בשעה ש"תתקלו" בשאלות אלו במפתיע.

ישנם מפיצים אשר "קופאים" כאשר שואלים אותם את השאלה הפשוטה הזו... "אז במה אתה עוסק" ? אני יודע שאני בתחילת דרכי נאלצתי להמציא כל מיני שמות למושג אשר קיים באופן חוקי ומנצח - "אני משווק רשתי, נעים מאוד".

מפיצים "יורדים למחתרת" כאשר שואלים אותם את השאלה הזו כאילו הם עוסקים במשהו לא חוקי, והאמת היא שעל מנת להבין מדוע זה קורה כך, עלינו להבין את הבסיס לכך.

אדם נבוך כאשר הוא לא מאמין במה שהוא עושה !

ודאי ראיתם ילד אשר מסתיר את מעשה השובבות אשר ביצע וגרם לכך שהאגרטל היקר יישבר. כאשר הוריו ישאלו אותו כיצד הדבר קרה הוא יהיה נבוך, משום בהוא לא מאמין בדרך הפעולה אשר הביאה לתוצאה הזו.

ובדיוק כך הדבר קורה אצל משווקים אלו.

כשבעצם תחום השיווק הרשתי הינו תחום חוקי, מוכר ומניע את כלכלת העולם באופן וודאי וברור, הרי הנשיא ביל קלינטון הודה בנאומו לחברי השיווק הרשתי אשר מהווים אחוז נכבד ממנוע כלכלת ארה"ב.

הכנתי לכם סרטון אשר מציג נקודה זו - לחצו כאן

הסוד בלחשוף את ההזדמנות העסקית שלכם טמון במס' נקודות מרכזיות. והראשונה שבהם היא להכיר בערך עצמכם. משום מה ישנם משווקים אשר נבוכים לומר שהם עוסקים בשיווק רשתי אשר מתגמל אותם בצורה מדהימה מבחינה אישית, חברתית וכלכלית. אך לא מהססים לרגע לומר שהם עוסקים בחב' סלולר תחת שכר מינימום ! מדוע... משום שחב' סלולר הם לגיטימיות ויש להן "שוק" ?

על מנת להשתחרר מן המבוך הזה עליכם לפעול בצורה הבאה.

ראשית,  להזכיר לעצמכם כל בוקר כל יום מס' דברים מאוד בסיסיים אשר יגרמו לכם להיות מחודדים למטרה.

•·         מי אתם - איך קוראים לכם, מה אתם עושים,

•·         כיזמים מהי ראיית העולם שלכם- על פיה אתם מתנהלים וחיים יום יום, לדוגמא: אם אתם רואים את העסק שלכם במנטליות של מוכר ממולח, כך המועמדים שלכם ייראו אתכם, וביננו מי מאיתנו אוהב לקנות משהו ממוכר ממולח אשר אנו לא מצליחם לדעת "מה הוא מסתיר מאיתנו".

•·         מהם הכללים על פיהם אתם פועלים בחיי היום יום שלכם - לכל אחד מאיתנו ישנם כללים מסויימים אשר הוא פועל על פיהם. קוראים להם "עקרונות". מהם העקרונות שלכם לחיים מוצלחים. לדוגמא: יכול להיות עקרון של בעסקים תמיד חייב להיות מצב שבו 2 הצדדים יוצאים נשכרים WIN WIN ולא רק אחד מהצדדים    . WIN LOSE

כאשר נחיה את הכללים הללו, איננו זקוקים לרשימת 108 מכיוון שכל זר הופך לידיד, מהסיבה הפשוטה שאתם נהפכים למוקד עניין עבור אותו זר.

מי אתה? יש לך תשובה מפורטת, לא בקטע של מצגת עסקית מהלכת, אלא בנקודות ממש כפי שהייתם עונים לי במידה והייתה לכם רשת אופנה.

אם תשאלו את לב לבייב מיהו- סביר להניח שחלק מתשובתו תהיה אני יזם, איש עסקים. ממש כפי שאנחנו בשיווק הרשתי.

אנו בונים נכסים של מערכות יחסים, נכסים אשר ערכם עולה ומשתבח עם השנים ממש כמו קרקעות הנדל"ן בקיסריה וזכרון יעקב. וזאת משום שיכול האדם לפעול היא זו שמניבה לו תוצאות .

הכנתי לכם סרטון אשר מציג נקודה זו - לחץ כאן

נקודה חשובה להבין היא ההבדל בין השיווק הישן  לחדש. בשעה שמשווק אשר פועל בשיטה הישנה מציג את ההזדמנות העסקית שלו לחבר אחד, או אולי קבוצה בחוג בית, אני מציג אותה לעשרות ומאות בני אדם. ולמען האמת כרגע, בשעה שאתם קוראים מכתב זה אני מציג את ההזדמנות העסקית שלי לעשרות אנשים ברחבי העולם ! - לזה קוראים יעילות.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לך על המנהיגות שאתה מפגין ע"י למידה ושיפור המיומנויות והכישורים שלך. באם אתה מעוניין לשאול אותי שאלה, להתייעץ או לשתף אותי בסיפור הצלחה אתה מוזמן לפנות אלי.

בברכה

ניר  חנינה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר מרום חנינה

ניר מרום חנינה

מיתוג ושיווק באינטרנט

שיווק רשתי ושיווק מקוון

www.thesecretmlm.com



 


מאמרים נוספים מאת ניר מרום חנינה
 
איך לשווק את ההזדמנות העסקית שלכם
בשיווק הרשתי החדש ישנם כלים מדהימים למשוך אין ספור אנשים אליכם, האינטרנט חושף אותנו לקהלי יעד ממוקדים עבורינו בהם אנו "נרדפים" ע"י קבוצות מועמדים אשר מחפשות מנהיג אשר יעזור להם להשיג את הפתרון שלהם. בעסקים ובפרט בעסק שלנו ישנו אלמנט הנקרא "חוק המספרים". הרי אנו בשיווק רשתי מעבירים אנשים דרך "משפך " אשר בסופו של תהליך יוצא אדם אחד או שניים אשר מעוניינים בהזדמנות העסקית שלנו ובנו .תחשבו עם כמה אנשים חדשים ביום אתם יכולים לדבר ? בהתחשב בעובדה שאתם מוגבלים בשעות יממה... 4 אנשים ? 10 אנשים? ע"י חשיפה באינטרנט אתם מעבירים עשרות ומאות אנשים ביום דרך המשפך שלכם וכל זה יוצר שבסופו של תהליך אחוז הצירו

איך תשווקו את המוצרים שלכם כמו מטורפים
המוצר שלכם הוא מעולה ואני בטוח שיש לו קהל מעריצים אשר נהנה מאוד מהתוצאות שהוא נותן.הבעיה היחידה שלו היא שהוא לא מדבר. על מנת שהמוצר שלכם יעבור ידיים, ז"א יניב לכם רווחים אתם חייבים לדבר בשמו.

רוצה שימשכו אליך - תהיה מנהיג
אם גם אתם חוויתם את התחושה הזו שכולם עולים לבמות לקבל הכרת תודה, כאשר מאחוריהם יש מס' רב של מפיצים שזה עתה הצטרפו כנראה שאתם עדיין צריכים לעבוד על עצמכם.

בעסק שיווק רשתי אנשים נמשכים לאנשים וזה הכל. הדרך היחידה שמועמדים


כיצד לשווק את המוצרים שלכם
ישנם מפיצים אשר "קופאים" כאשר שואלים אותם את השאלה הפשוטה הזו... "אז במה אתה עוסק" ? אני יודע שאני בתחילת דרכי נאלצתי להמציא כל מיני שמות למושג אשר קיים באופן חוקי ומנצח - "אני משווק רשתי, נעים מאוד".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI