דף הבית חינוך ולימודים חינוך ולימודים - אחר רפלקסולוגיה- על קצות האצבעות
רפלקסולוגיה- על קצות האצבעות
יובל אלביכטמן 14/04/13 |  צפיות: 4180

עם הזמן הפכה הרפואה המשלימה לפופולארית ונפוצה ביותר בקרב ציבור המטופלים. בבסיסה של התפיסה רואה הרפואה המשלימה את גוף האדם כמכלול של גוף ונפש - לפי התפיסה מדובר בשני חלקים מחוברים כאשר הגוף משפיע על הנפש - ולחילופין- הנפש משפיעה על הגוף.

מכיוון שכך הוא הדבר, צריכים המטפלים במסגרת הרפואה המשלימה לאהוב בני אדם, להיות בעלי סימפטיה, אמפתיה, סבלנות ויכולת הכלה. ללא התכונות האלו, לא ניתן להיות מטפל טוב. הסטודנטים אשר שואפים לטפל יכולים לבחור בין מגוון תחומי לימוד. בין התחומים ניתן להירשם אל  תחום הרפלקסולוגיה.

במהלך לימודי הרפלקסולוגיה ילמדו הסטודנטים כי כף רגלו של האדם מכילה עולם ומלואו. ניתן לגלות סודות רבים באמצעות כף הרגל. תוכלו ללמוד את הטכניקות והשיטות הללו באמצעות קורס רפלקסולוגיה.

אנו דורכים על כפות רגלינו כל היום, מעמיסים עליהן, מעייפים אותן ועל כן ניתן להכיר אותנו באמצעות אבחון כף הרגל. כל תביעות חיינו נמצאות בכפות הרגליים. באמצעות טיפול מתאים ניתן להשפיע על תהליכי החיים ולשפר את עבודתן של המערכות הרבות בגופינו.

רפלקסולוגיה- כריות הרגליים

לימודי הרפלקסולוגיה הינם תחום אחד מתוך מגוון רב של תחומים אשר שייכים אל לימודי רפואה משלימה. במידה ותבחרו להירשם אל הלימודים הללו, תוכלו להיות מטפלים בתחום חדיש אשר שייך אל עולמה של רפואה אלטרנטיבית. תוכלו לבחור להירשם אל קורס רפלקסולוגיה לתואר מוסמך. כמו כן, ניתן להירשם אל  קורס לימודי רפלקסולוגיה קלינית לתואר בכיר או לבחור להירשם אל קורס לתואר בכיר מתקדם.

אחר סיומם של הלימודים יוכלו התלמידים להשתלב במגוון מסגרות תעסוקה כמו למשל קופות חולים, בתי חולים, מרכזי נופש ופנאי ועוד. נוסף על כך יוכלו המטפלים לפתוח קליניקה פרטית. (הרי זהו חלומם של מרבית הסטודנטים).

במידה ואתם מבולבלים כתוצאה מההיצע הרב של תחומי הלימוד במכללה, תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ תספק לכם את כל המידע אשר נחוץ לכם. בצורה זו תוכלו להבין מהם הקורסים אשר ניתן ללמוד במסגרת רפואה משלימה. בעזרת הידע אשר תקבלו בפגישה, תוכלו לבחור את המסלול אשר יתאים לכם ביותר.

רפלקסולוגיה הינה תחום מבוקש בימינו. הלימודים יאפשרו לסטודנטים להכיר את נשמתו של המטופל. בעזרת לימוד המפות השונות של כפות הרגליים יוכל המטפל להתבונן, לאבחן, לטפל ולחזק את ביטחונו של המטופל. היכולת לעזור ולטפל באדם אחר עשויה לגרום למטפלים לחוש תחושת סיפוק ושמחה רבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל אלביכטמן

מכללת כרכור /ספיריט

מומחים לשיקום באמצעות רפואה אלטרנטיבית ורפואה משלימה.

ע"י יובל אלביכטמן



 


מאמרים נוספים מאת יובל אלביכטמן
 
רכיבה טיפולית – לאנשים שאוהבים לעבוד עם בעלי חיים
רכיבה טיפולית – טיפול מסוג שונה, מתאים לכם ?

רפואה משלימה – לגוף, לנפש ולנשמה
רפואה משלימה – להשתחרר מהכאבים הפיזיים והנפשיים

לימודי רכיבה – איזה סוג של מטפלים אתם רוצים להיות ? הדרך שלכם מתחילה אצלנו במכללה
לימודי רכיבה – מטפלים באנשים באמצעות הסוסים

לימודי רפואה משלימה – משנה כיוון לערוץ נכון יותר
לימודי רפואה משלימה – מהפך בצורת החיים

לימודי רכיבה טיפולית- טיפול עם עוצמה
לימודי רכיבה טיפולית- דוהרים אל הבריאות

רפואה משלימה - אל תשלימו עם המצב
רפואה משלימה - לטפל בדרכים אחרות

ליצנות רפואית- מכישרון טבעי למקצוע מבוקש
ליצנות רפואית- לעשות טוב למישהו אחר

רכיבה טיפולית- קשרים אחרים
רכיבה טיפולית- חוזרים אל הטבע הרפואה המשלימה הפכה לפופולארית ביותר במהלך השנים האחרונות. בעבר, לא האמינו האנשים ביכולתה של הרפואה המשלימה, הם האמינו רק בכוחה של הרפואה המסורתית, אך עם חלוף הזמן, החלו רבים להתנסות בה ומצאו בה פתרון עבור בעיות שונות אשר לא הצליחו לקבל מענה ופיתרון במסגרתה של הרפואה הקונוונציונאלית.

לימודי עיסוי- להרגיע את הגוף
לימודי עיסוי- משהו טוב לימודי עיסוי עשויים להתאים לאנשים אשר אוהבים בני אדם ואוהבים את תחושת המגע עימם. העיסוי עשוי לעזור לאנשים רבים בני גילאים מגוונים ומצבים שונים. בעזרתו יוכלו אלו לחוש טוב יותר.

רפלקסולוגיה- על קצות האצבעות
רפלקסולוגיה- לטפל בעקב אכילס בעבר לא הייתה הרפואה המשלימה מקובלת בקרב הציבור. מרבית האנשים האמינו רק ביכולתה של הרפואה הקונוונציונאלית ומהמסורתית. עם חלוף השנים ותהליכי הגלובליזציה אשר חלו על מרבית המדינות, הפך עולמנו לקטן יותר ומגוון צורות חשיבה חדרו אל העולם המערבי. כתוצאה מכך הפכו שיטות טיפוליות זרות לחלק בלתי נפרד מדרכי הטיפול בחולים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI