דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים קבוצת לודן בחרה בפתרון הענן של מיקרוסופט Office 365
קבוצת לודן בחרה בפתרון הענן של מיקרוסופט Office 365
ילון מדר 22/04/13 |  צפיות: 2953

קבוצת החברות לודן בחרה בפתרון הענן של מיקרוסופטOffice 365, כמענה לצורך בתשתית מאוחדת ומרכזית לדואר אלקטרוני, ניהול יומנים, משימות ואנשי קשר. במסגרת הפרויקט, שבוצע על ידי חברת Genie Support, הוחלפו שרתי הדוא"ל, בהם 350 תיבות המייל,בפתרון מבוסס ענן, המאפשר לחברות השונות בקבוצת לודן תקשורת שוטפת עם כלל המערכות בארץ ובעולם, אבטחה מוגברת ושטח אחסון גדול של  25GB למשתמש.

קבוצת לודן היא שילוב ייחודי של חברות ממקצועות ההנדסה, תוכנה, בקרת תהליכים, איכות סביבה, אנרגיה ועוד. חברות אלו ממוקמות בישראל, הולנד, בלגיה, רומניה ובולגריה. הקבוצה מציעה פתרונות כוללים במגוון רחב של פרויקטים מורכבים יצרה לעצמה מוניטין של חדשנות בכל הקשור לפיתוח טכנולוגיות התורמות לאיכות הסביבה. כארגון מרובה חברות וסניפים, הכולל פעילות בינלאומית וחברות ממוזגות, חיפשה לודן מענה אחוד לאיי המידע שנוצרו סביב מערכת הדואר האלקטרוני, ניהול היומנים ואנשי הקשר.

פתרון הענן של מיקרוסופט מאפשר ללודן ליהנות ממערכת דואר ארגונית אחודה, באמצעותה יכולים המשתמשים להיות בתקשורת שוטפת, מלאה ומאובטחת עם עמיתיהם בארגון בארץ ובעולם; לנהל, לשתף ולסנכרן יומנים ופגישות; ליצור ספר כתובות אחוד המשותף לכל החברות וליהנות משטח אחסון ענק של 25GB לכל תיבה. כל זאת, תוך קבלת גישה למידע דרך כל אמצעי נייד או נייח באופן מאובטח, ללא תלות בשרתים מקומיים וללא צורך בעדכוני תוכנה או משאבי ניהול. חברת Genie Support  נערכה לביצוע המעבר , תוך יום וחצי בלבד, פרק זמן חסר תקדים במונחי IT, הועברו כל משתמשי הדואר לסביבת הענן - Office 365, ללא השבתה של הארגון, או פגיעה בעבודה השוטפת של המשתמשים.

אבי ליבר, מנכ"ל לודן מערכות תוכנה: "המעבר לענן אפשר לקבוצת לודן לעבור מהפכה מבחינה טכנולוגית ולבצע קפיצת מדרגה ברמה העסקית. הבחירה בפתרון של מיקרוסופט נעשתה מתוך הבנה שמדובר בחברה המספקת אופק טכנולוגי ארוך טווח, גב כלכלי חזק, ופתרונות כוללים מקצה לקצה. ידענו שעם גוף כמו מיקרוסופט אנחנו יכולים להיות שקטים. המעבר לענן מאפשר לנו להתמקד בליבת הפעילות העסקית שלנו, במקום בפעילות המחשוב. כיום מנוהלת כל מערכת הדואר בחברה על ידי אדם אחד, לעומת חמישה אנשים בעבר. זה נותן קנה מידה לכמות המשאבים הניהוליים שאנו יכולים לחסוך מידי שנה. אין ספק שהמעבר לענן, דרש מידה מסוימת של נועזות מחשבתית, אך בראייה לאחור, זו הייתה אחת ההחלטות הנכונות ביותר מבחינה עסקית וטכנולוגית".

כרסנטי שגב, מנהל פיתוח עסקי, חברת  Genie Support: "בין האתגרים עמם נאלצה קבוצת לודן להתמודד בצורת העבודה הקודמת, היה היעדר מערכת דואר מרכזית שתאפשר לחברה לעבוד כגוף אחד. כל חברת בת עבדה עם מערכות דואר, יומנים ורשימות אנשי הקשר עצמאיות. הדבר הקשה מאוד על הסנכרון בין החברות עד כדי כך שזימון פגישת הנהלה, דרש תיאומים טלפוניים מורכבים. בפני מומחי חברת Genie Support הוצב אתגר להעברת מאות תיבות המייל בקבוצת לודן  שישבו עד היום בשלל פלטפורמות שונות כמו POP3 EXCHANGE  מקומי לפלטפורמת הענן של מיקרוסופט. אחד התנאים שהוגדרו לביצוע המהלך היה מעבר חלק ונקי של כל המשתמשים, באופן שיאפשר להם להמשיך בעבודתם השוטפת ללא הפרעה או השבתה כלשהי.  ואכן תוך יום וחצי בלבד וללא תקלות כלל עברו כל תיבות המייל לתשתית ענן מבוססת Office 365.

קרן שם-טוב סגל מנהלת תחום מכירות Office 365, חטיבת עסקים קטנים ובינוניים במיקרוסופט ישראל: "שירותי Office 365 מאפשרים לארגונים מבוזרים מבחינת תקשורת פנים ארגונית להקים בטווח זמן קצר של ימים בודדים מערכת תקשורת ארגונית מאוחדת לכלל המשתמשים. אימוץ שירותי הענן של מיקרוסופט על ידי קבוצת לודן יצר תשתית דואר מרכזית אחת לקבוצה כולה המאפשרת תקשורת ושיתופיות בין מאות עובדי החברה בארץ ובעולם, גישה למסמכים מכל מקום ומכל מכשיר, צמצום במשאבי IT, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר וחיסכון משמעותי בעלויות. בנוסף לשירות דואר אלקטרוני בענן, כוללים שירותי Office 365 שירות פורטל ארגוני בענן (SharePoint) ושירות תקשורת אחודה בענן (Lync). החבילה מותאמת לעסקים וארגונים בכל גודל והתשלום מתבצע בהתאם להיקף השימוש"


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ילון מדר


 


מאמרים נוספים מאת ילון מדר
 
פיליפס תחשוף ב- IFA 2014 את מסך SoftBlue
המסך שמקטין את השפעת הקרינה של האור הכחול. כן תציג מסכי 4K ומסכי גיימינג חדישים.

"קלטורה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט
"קלטורה", מהמובילות בעולם בתחום פלטפורמת הוידיאו, העבירה למעלה מ 300 עובדיה בישראל ובסניפיה המבוזרים בעולם לשירותי Office 365.

פשע מאורגן עולה לארגונים גלובליים יותר מ- 315 מיליארד דולר בשנה
מחקר חדש מדווח על קשר בין פיראטיות תוכנה ותוכנות זדוניות

מיקרוסופט מרחיבה את מערך השיווק של ה ERP שלה בישראל
מלם מערכות מקבוצת מלם תים מצטרפת למערך מיישמי ה- Microsoft Dynamics ERP בישראל

נוכחות ישראלית בכנס הסיבים האופטיים- FTTH
דני לאובר, מנכ"ל IBC חברת הסיבים של ישראל: "בשנת 2020 העולם יתחלק לשניים – אלו המחוברים בסיב אופטי ואלו שלא"

אסף יעקבי התמנה לתפקיד CTO ומנהל קבוצת המומחים הטכנולוגיים במיקרוסופט ישראל
במסגרת תפקידו יוביל אסף את החיבור בין מגוון המוצרים והטכנולוגיות של מיקרוסופט לבין הצרכים העסקיים של לקוחות החברה בישראל וינהל את קבוצת המומחים הטכנולוגיים אשר מובילה את תהליכי בניית הפתרונות עבור לקוחות החברה במגזר האנטרפרייז.

חברת Cal בחרה ב Windows Server 2012 ועברה לדור הבא של תשתיות Web
במסגרת הפרויקט בוצע מעבר מלא לתשתית וירטואלית המאפשר זמינות ושרידות ברמה גבוהה יותר.

פשיטה על משרדי טי די אס די באזור בשל חשד למכירת תוכנות מיקרוסופט מזויפות
הפשיטה בוצעה על ידי משטרת ישראל בעקבות חקירה סמויה של מיקרוסופט ותלונה שהגישה החברה.

טריפל סי מרחיבה את תשתית הדטה סנטר
החברה תטמיע 200 שרתי Hyper-V מבוססים על Windows Server 2012 R2 של מיקרוסופט לאספקת שירותי ענן לאלפי עסקים

חברת EarlySense בחרה בפתרון הענן Office 365
במסגרת הפרויקט, שבוצע על ידי חברת היי נטוורקס מערכות בע"מ, הוחלפו שרתי הדוא"ל, בהם 100 תיבות מייל, בפתרון מבוסס ענן. הפתרון מאפשר למשתמשים בשני סניפי החברה בישראל ובארה"ב תקשורת שוטפת, אבטחה מוגברת ושטח אחסון גדול של 25GB למשתמש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI