דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ יום גיבוש לעובדים
יום גיבוש לעובדים
מיקי עטיה 22/05/13 |  צפיות: 4369

מי הם העובדים של הארגון?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת ימי כיף לעובדים, הוא העובדים עצמם. האם מרבית העובדים צעירים או מבוגרים? האם למרביתם יש ילדים או שמרביתם רווקים? ככל שיום הכיף יתאים יותר לאופי העובדים, כך הם יוכלו להפיק ממנו יותר והארגון יוכל להרוויח מהם יותר. לדוגמא, עובדים צעירים משתעממים בקלות, לכן, יעדיפו ימי כיף פעילים יותר, כמו טיולים, מסיבות, פעילויות ספורטיביות, סדנאות אתגריות, שיספקו להם כיף ועניין. לעומת זאת, עובדים מבוגרים יותר או בעלי משפחות, יעדיפו ימי כיף רגועים ומפנקים, כמו ימי ספא או ארוחה טובה על שפת הים, והעיקר שיספקו להם מנוחה.

מפיקי אירועים הם בעלי קשרים, ניסיון וידע בתחום, ובכך יכולים להשיג כמעט כל מטרה וכמעט בכל תקציב. לכן, לאחר שבחנתם את המטרות המרכזיות שלכם, הכרתם את העובדים שלכם ויש לכם כיוון, מומלץ להתייעץ ולבקש הצעות מחיר מ – 3 חברות הפקה מרכזיות. את ההצעות מומלץ להשוות ולבחון מהי ההצעה המשתלמת ביותר.

מהן המטרות המרכזיות?

כל ארגון מתמודד עם מצבים שונים במהלך השנה, ויום כיף יכול לספק מענה נרחב לצרכים שונים. בכדי ליצור ימי כיף או ערבי גיבוש לעובדים שימלאו את הצרכים ויפיקו את המטרות, עליכם קודם כל להבין מהם אותם צרכים ומטרות. לדוגמא, אם בשנה האחרונה הארגון עבר קשיים כלכליים ובעקבות זאת פיטורים רבים, המטרה המרכזית של יום הכיף תהיה עידוד המוטיבציה ומצב הרוח החיובי של העובדים. לעומת זאת, אם בשנה האחרונה היו תקופות רבות לחץ שדרשו מהעובדים שעות רבות של עבודה, המטרות המרכזיות תהיינה שחרור לחצים, סיפוק כוחות חדשים לעובדים והבעת הערכה.

איך בוחרים יום כיף לעובדים?

חברות רבות נוהגות להוציא את עובדיהן אל יום כיף, לפחות פעם בשנה. יום כיף מאפשר לעובדים להתאוורר משגרת העבודה, ליצור קשרים פנים ארגוניים, להתחבר ולהרגיש שייכות לארגון, ליהנות, לשחרר לחצים ובעיקר, להרגיש מוערכים על עבודתם. יום כיף הוא בהחלט יום חשוב, כמו כל יום עבודה, אך איך בוחרים יום כיף? האפשרויות הקיימות מגוונות ביותר, ובכדי לבחור יום כיף שיתאים וישרת את מטרות החברה, עליכם לקחת בחשבון שלושה פרמטרים מרכזיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיקי עטיה



 


מאמרים נוספים מאת מיקי עטיה
 
אלי אסקוזידו תומך בכלכלה חברתית
26/03/14 | אקטואליה
ראש מועצה אזורית נחל שורק, אלי אסקוזידו, תומך בכלכלה חברתית וחיזוק הקשר בין העסקים לקהילת המועצה האוזרית.

אלי אסקוזידו פתח את הכינוס שהתקיים במתנ"ס ביד בנימין בו השתתפו עשרות מנהלים מקרב תושבי המועצה. במסגרת הכינוס הוצגו גישות חדשניות לכלכלה חברתית והוצגו פרויקטים חברתיים וסביבתיים המיושמים במועצה כחלק מהחזון של אלי אסקוזידו להביא לצמיחתם של עסקים קטנים ובינוניים באזור.


מבול חידושים בתחום מוצרי פרזול
24/03/14 | ריהוט
רוצים להכניס לביתכם ניחוח של חדשנות ופונקציונאליות? עולם של מוצרי פרזול פותח בפניכם אינספור אופציות מעניינות ומעוררות השראה לשינויים שתוכלו לערוך בביתכם. כך תשדרגו את עיצוב החלל הביתי ותהפכו אותו לנוח יותר לשימוש, תגבירו את הנראות האסתטית ותיהנו מפתרונות פרזול מתקדמים שיביאו אל ביתכם עדכניות עיצובית אופנתית במיוחד.

עורך דין גירושין - כך תעברו את הגירושין בשלום
18/03/14 | משפחה
על מנת לעבור את התקופה הלא קלה של הגירושין בשלום, מומלץ לפנות לעורך דין גירושין מוסמך ועתיר ניסיון בתחום, שיוכל להנחות ולהוביל אתכם לאורך התהליך, יסייע לפתור את הסכסוך, יעזור להגיע להבנות ולהשלים ביעילות את כל שלבי הגירושין.

הדברה כימית או הדברה ירוקה
הדברה נחשבת ליעילה כאשר היא גורמת להיעלמותם של המזיקים מסביבתנו. כלומר, מטרתה של ההדברה – לפתור את בעיית המזיקים על ידי הרחקתם מהאזור או באמצעות קטילתם. לאור שיטות וטכניקות ההדברה הרבות העומדות לרשותנו כיצד נדע איזו מהן עדיפה ובאילו נסיבות?

אטרקציות לאירועים מיוחדים
אנשים רבים "שוברים את הראש" במחשבה איך לשמח את האורחים באירוע שלהם, בדרך מקורית ומעניינת. לכאורה הכל כבר ידוע מראש, וקשה לחדש באמת על הטקסים המקובלים.

השכרת גנרטורים לאירועים
03/09/13 | תעשייה
הגנרטור, "מחולל זרם" בעברית, הומצא במאה התשע-עשרה במטרה לספק חשמל גם במקומות שבהם אין לנו אפשרות להתחבר למעגל חשמלי קיים. מדובר במכונה ניידת, שמאפשרת לנו לספק חשמל בכל מקום ולכל מטרה.

יום גיבוש לעובדים
מהו התקציב העומד לרשותכם?
תקציב הוא המסגרת בה ניתן לפעול, ועל כן, כאשר בוחרים ימי כיף לעובדים, חייבים להתחשב בתקציב הקיים והעומד לרשותנו. ישנן חברות רבות המתמחות בארגון והפקת אירועים עסקיים, בהם ימי גיבוש וכיף לעובדים, והשכרת שירותיהן יכולה להוזיל משמעותית בעלויות.


מתקני תצוגה למכירה
16/05/13 | חקלאות
מתקני תצוגה הינם מתקנים המשמשים לפרסום או לתצוגה של חומרים, שירותים ומוצרים שונים. מתקני תצוגה משמשים גם לתצוגת מידע כמו לוחות זמנים, סדר היום, רשימת חברות או ארגונים, רשימת הרצאות וכיוצא באלו. השימוש במתקני תצוגה נעשה בעיקר בכנסים ואירועים, וגם בתערוכות שונות. קיימים סוגים שונים של מתקני תצוגה וחשוב להתאים את סוג המתקן לצרכים שלכם ולאפשרויות הקיימות.

מה היא בנייה מתועשת?
13/05/13 | תעשייה
בניה מתועשת היא שם כולל של מספר שיטות בניה המשמשות באמצעים מכניים על מנת ליעל ולזרז את הבניה. בבניה מתועשת חלקי המבנה נוצרים בשטח על ידי תבניות פלדה רב פעמיות אליהם ניתן לצקת בטון ומורכבים זה לזה.

איך בוחרים קייטרינג לאירועים?
כיום, כמעט לכל אירוע דרושים שירותי קייטרינג, או בעברית, שירותי הסעדה. אחרי בחירת מקום האירוע, מגיעה העת להזמנת שירותים שונים, בהם קייטרינג לאירועים. בדומה לבחירת נותני שירותים אחרים, כמו תקליטן וצלם, גם בחירת קייטרינג לאירועים היא משימה לא פשוטה שעלולה לגזול זמן רב, ובעיקר, מאמץ. כאשר ניגשים לבחירת חברת קייטרינג לאירועים, עומדות בפנינו שלוש אופציות מרכזיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI