דף הבית רפואה ובריאות שיקום והידרותרפיה כסאות גלגלים ממונעים מהם ולמי הם מיועדים?
כסאות גלגלים ממונעים מהם ולמי הם מיועדים?
ברטה חני 30/05/13 |  צפיות: 13398

לכולנו חשובה היכולת לנוע ממקום למקום, בייחוד כאשר המישור אינו סלול, כמו שבילי חצץ, חצר עם דשא ועוד. יכולת זו מאפשרת לנו להיות עצמאיים, לצאת ולטייל מבלי עזרתו של אדם נוסף. יכולת זו מאפשרת לנו בעצם להיות כמו כל אדם אחר. כיום ישנם כסאות גלגלים אשר מופעלים על ידי מנוע ולכן בקלות ניתן לעבור גם בשבילים אשר אינם סלולים.

 

ישנם הבדלים משמעותיים בין כסאות גלגלים ממונעים לכסאות גלגלים אשר מופעלים באמצעות שרירי הידיים. תחילה, כסאות אשר מופעלים באמצעות מנוע מותאמים לקהילה רחבה יותר גם לכאלו אשר אין באפשרותם לדחוף עצמם. התאמתם של כסאות הגלגלים לבעל המוגבלות תאפשר לו לחזור לאורך חיים נורמלי ולבצע את כל אשר אדם אחר יכול לעשות. כסאות גלגלים ממונעים ניתנים לקיפול ובכך מאפשרים אחסון פשוט ונוח. כיסאות אלו מורכבים משני מנועים אשר כל אחד מהם מניע את הגלגלים האחוריים בכל צד. בנוסף, ישנם כסאות אשר ממונעים על ידי הגלגלים הקדמיים אך סוג זה של נדיר, זאת מאחר שמרכז הכובד נשען בעיקר על הגלגלים האחוריים. כיסאות אלו, עם הנעה קדמית, מיועדים בעיקר לאלו אשר נדרשים לעבור במקומות צרים.

 

חשוב מכל הוא התאמת הכיסא למשתמש, זאת מאחר והכסא הופך לכלי עזר חשוב ומאפשר לעשות פעולות פשוטות כמו לטייל בדרך. לכן התאמת כסא גלגלים תעשה בהתאמה לגופו של המשתמש וכמו כן על פי צרכיו. אלו המעוניינים יכולים להתאים את כסא הגלגלים הממונע הן לשטח הבית והן לנסיעה בחוץ. כמו כן מנגנון הבלימה מותאם לכל אחד על פי צרכיו. כיום קיימים בשוק מגוון רחב של אביזרים אשר משפרים את הנסיעה בכיסא הגלגלים הממונע ולשפר בעיקר את הישיבה והיציבה בו. דוגמה לכך היא היכולת להוסיף משענת אשר מאפשרת השענות אחורה בכשלושים מעלות, אביזר זה מסייע במניעת פצעי לחץ ואפשרות מנוחה שלא בישיבה זקופה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ברטה חני


 


מאמרים נוספים מאת ברטה חני
 
ייעוץ עסקי הכרחי לטובת העסק
הקמת עסק היא החלום של אנשים רבים, אשר מרגישים מסיבות שונות שזהו המקום שלהם להתפתח ולצמוח ממנו, אך העובדה כי הנכם בעלי בטחון בידע מקצועי בתחום שלכם ומלאי אמביציה – לא אומר בהכרח כי אתם יודעים לנהל את העסק. ייעוץ עסקי הוא דבר הכרחי לכל עסק, בכל תחום ובכל גודל, על מנת ללמוד על החולשות של המקום, לטפל בעניינים הכספיים, לטפל בחלוקת התפקידים בחברה ועוד, וכך לצאת לדרך חדשה ויציבה.

עוברים דירה עם עבודות מנוף
07/11/14 | תעשייה
פעולת העברת דירה, בית עסק או מפעל היא פעולה מורכבת ואתם צריכים לידכם חברה מקצועית אשר תבצע את העבודה בבטיחות, ביעילות ובמקצוענות. בנוסף, היא צריכה לתת את הדעת על זמני העברה ולתת פתרונות בשטח לעבודות מנוף במידה ומדובר בציוד כבד לנשיאה או הרמה לגובה רב.

משאבות חום אינוורטור
משאבות חום אינוורטור הן כיום אמצעי החימום המתקדם ביותר בעולם והדבר לא מפתיע אודות וליכולתן. הן מספקות אוויר חם / קר בצורה נעימה תוך איוורור לשמירה על סביבה נעימה ולא יבשה כמו מערכות חימום אחרות, ובנוסף בעל יכולות לספק גם מים חמים ללא המתנה וללא הגבלה.

כלי עבודה חשמליים – בעלי חיבור חשמלי או נטענים?
עולם הכלי עבודה השתנה מאוד בשנים האחרונות, והיום ניתן למצוא יותר ויותר מכשירים אשר פועלים על ידי הטענה במקום חיבור לנקודת חשמל עם כבלים מארכים וללא הפעלת מאמץ כפי שהכרנו עם מכשירים מכניים.

נהנים בקיץ עם מיזוג אוויר צ'ילרים
עולם הקירור והחימום עבר מהפכות רבות וכיום לא קיים המקום בו אין משתמשים במיזוג אוויר, ועקב השימוש התכוף במערכות לקירור עלו בהתאם גם הוצאות החשמל ובזבוז האנרגיות. צ'ילרים הם האופציה החסכונית ביותר הקיימת היום והם שינו את עולם הקירור כפי שהכרנו אותו עד כה.

מעמיס טלסקופי – למה הוא משמש
17/07/13 | רכב
מעמיס טלסקופי נועד לשאת משקלים כבדים ומכאן שמו. למעמסי זרוע שנעה בצורה אופקית ואנכית. להפעלת מעמיס טלסקופי נדרשת תעודת הכשרה לכך. משמש לעבודות הנדסיות שונות, עבודות בניין, חקלאות ועוד.

כסאות גלגלים ממונעים מהם ולמי הם מיועדים?
כסאות גלגלים ממנועים הם קלים יותר לתפעול עקב המנוע אשר מניע אותם. בכסאות מזג זה המשתמש לא מפעיל לחץ על הידיים. בעזרתם ניתן לנוע בדרכים משובשות יותר ולאו דווקא במשטחים ישרים, מאפשרים למשתמש לטייל ולקיים אורך חיים רגיל.

מנעולנים – מתי אנו זקוקים להם?
מנעולנים מקצועיים ואמינים מאוד קשה למצוא. חשוב מאוד לבדוק את בעל המקצוע ולקבל המלצות על המנעולן אשר אנו מזמינים לבתינו. אסור לשכוח שהמנעול אשר בדלת הכניסה שלנו הוא הגורם המפריד בינינו לבין בחוץ והמנעול הוא זה שמשרה בנו ביטחון לשהות בבתינו ללא חשש. מנעולן מיומן ואמין יספק את השרות במהירות כשכל הכלים הנדרשים עומדים לרשותו. זכרו – בדקו וקבלו המלצות על מנעולנים אמינים אשר עושים את עבודתם במקצוענות!

מהו עוסק מורשה ומה מומלץ בעת פתיחת עסק?
עוסק מורשה זוהי האלטרנטיבה הנוחה והפשוטה ביותר בעת הקמת עסק. הרבה יותר קל לפתוח עסק כעוסק מורשה מאשר כחברה, גם תהליך הפתיחה קל יותר וגם אם חלילה ייכשל קל מאוד לסגור את העסק. מצד שני, עוסק מורשה הוא הרווח ביותר. לפני פתיחת עסק חשוב מאוד להיוועץ עם יועץ מס ולקבל את ההחלטה הנכונה לפתיחת העסק, עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה.

כל מה שרציתם לדעת על מעמיסים טלסקופיים
29/05/13 | רכב
מעמיסים טלסקופיים מהווים חלק מציוד מכני הנדסי. תקפידו של המעמיס הטלסקופי הוא לשאת עומדים גדולים ומיועד לאתרי בניה, לעבודות עפר וכל העבודות ההנדסיות למניהן. למעמיס זרוע טלסקופית אשר נועה בשני מישורים, אופקי ואנכי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI