דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים
יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים
סוזן בר 10/06/13 |  צפיות: 2575

יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים

יום כיף לעובדים הינו דבר חשוב לכל חברה. מדי שנה מקיימים בעלי עסקים ימי כיף לעובדיהם ובכל שנה הם מנסים להפוך את היום לחווייתי, מקורי והכי מיוחד עבורם. במאמר זה נציע לכם המארגנים מספר מקומות מיוחדים לקיים בהם ימי כיף וימי גיבוש לעובדים שיהוו יום בלתי נשכח לכל העובדים.

מקומות מיוחדים לימי כיף לעובדים

להלן רשימה חלקית של מקומות מיוחדים בהם ניתן לערוך יום כיף לעובדים.

·        פארק וגן לאומי- יום כיף בפארק וגנים לאומים מציע מגוון פעילויות המתאימות גם למשפחות כך שניתן להפוך את ימי הכיף לעובדים למשהו משפחתי שבו צוות העובדים יכול להכיר אחד את השני ברמה אישית ומשפחתית יותר. הפארק מציע שלל אטרקציות והפעלות בסביבה טבעית ופסטורלית. אווירה רגועה של טבע, ירוק, פינות מוצלות, פינות ישיבה וכו'.

אירוע סביב בריכה מקום  - אשר מציע שטח נרחב לפעילויות אתגריות במים ומרחבי בדשא. ניתן לשלב פעילויות אשר מתאימות לצוות העובדים ולבני משפחתם. הפעילויות משלבות אטרקציות מאתגרות מחוץ לבריכה והירגעות במים עצמם. מסביב לבריכה מקומות ישיבה נוחים, שירותי קיטרינג ומקום לפעילות מרכזית כמו מופע או שירה בציבור. המקום פסטורלי ומשרה אווירה רגועה ושלווה המרחיקה מן הלחץ היום יומי. המקום נחשב גם לנקודת ציון ממנה ניתן לצאת לפעילויות אחרות כמו: מסלולי טיול רגליים ביער הסמוך, טיולי טרקטורונים, אופניים, ג'יפים, פיקניק בחניונים מסודרים ועוד.

·        חוף הים / חוף בכינרת - המקום מאפשר שילוב בין הנאה, גיבוש וספורט אתגרי. לקינוח נהנים העובדים מאוכל מעולה ברמה גבוהה ביותר. ניתן לערוך במקום פעילויות חברתיות כגון: כדורעף חופים, כדורגל חוף, פריסבי, מטקות, משחקי שולחן וספורט אתגרי ימי כמו: שיט בקיאקים, חסקה, סירות פדלים ועוד.

לסיכום, ישנם מקומות מיוחדים רבים בהם ניתן לערוך ימי כיף לעובדים, חשוב מאוד ואף מומלץ להתיעץ עם חברת הפקת אירועים לחברות אשר לה ניסיון בהפקת אירועים עסקיים וימי כיף לעובדים, עם דגש על גילאי העובדים, עבודת צוות, נופים, ארוות טובות, הפעלות לכל המשפחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוזן בר


 


מאמרים נוספים מאת סוזן בר
 
אירוע משפחות לעובדים
מקומות עבודה ובעלי עסק רבים מקיימים אחת לשנה אירוע משפחות לעובדים- אירוע אשר כל כולו מתוכנן עבור העובדים ובני משפחותיהם. מנהלים רבים מבינים את חשיבותם של אירועים אלה וכמה הם תורמים להצלחתו של העסק כי הרי ידוע שעובד מרוצה הינו עובד יעיל יותר. מה המטרה העומדת מאחורי האירועים וכיצד הכי נכון לעשותם?

יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים
יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים יום כיף לעובדים הינו דבר חשוב לכל חברה. מדי שנה מקיימים בעלי עסקים ימי כיף לעובדיהם ובכל שנה הם מנסים להפוך את היום לחווייתי, מקורי והכי מיוחד עבורם. במאמר זה נציע לכם המארגנים מספר מקומות מיוחדים לקיים בהם ימי כיף שיהוו יום בלתי נשכח לכל העובדים. מקומות מיוחדים לימי כיף לעובדים להלן רשימה חלקית של מקומות מיוחדים בהם ניתן לערוך יום כיף לעובדים.

יום כיף לעובדים - כיצד בונים תקציב?
חברות ומפעלים רבים מקיימים ימי כיף לעובדים פעם או פעמיים בשנה. ימים אלו דורשים תיכנון רב, חשיבה על פרטים רבים וכמובן יכולת להסתדר עם תקציב מוגדר. כיצד בונים תקציב לימים מיוחדים אלו והאם ההשקעה משתלמת לחברות והארגונים? כיצד בונים תקציב לימי כיף לעובדים?

הפקת אירוע חברה עם בני זוג
כאשר פשטה השמועה שלאירוע החברה הבא, נבוא עם בני זוג , אפשר היה לחוש את ההתרגשות בקרב העובדים. עד עכשיו כל אירועי החברה היו לעובדי החברה בלבד, והנה, פתאום מציעים משהו שונה, לא שגרתי ובהחלט מעניין אין ספק שלאירוע הזה חיכינו כולנו ולמה בעצם ? הפקת אירוע חברה עם בני זוג מאפשר לבן הזוג להכיר קצת יותר טוב את עולמו התעסוקתי של העובד, אחרי הכול, אנו מבלים בעבודה חלק ניכר משעות היום, חווים אירועים קטנים וגדולים שבין הזוג אינו שותף להם. אירוע חברה עם בני זוג, מאפשר הצצה חד פעמית לאנשים, לסיפורים ולמקומות שהם חלק מאיתנו.

איך מתכננים יום כיף לעובדים
בכל שנה אני מתלבטת איך אני אפנק את העובדים שלי. כמנהלת משאבי אנוש, המחויבת הן לחובותיהם והן לזכויותיהם של העובדים, חשוב לי מדי שנה להעניק להם יום כיף. אבל יום כיף לעובדים יכול להיות הרבה דברים. היום, ארגון יום כיף לעובדים יכול להיות מסובך וקשה וללא עזרה מתאימה אפשר גם לאבד את הצפון.

הפקת אירוע משפחות לעובדים
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ. יום כיף בפארק מים, כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם בני משפחת העובד, בחסות המפעל או במשרדי החברה וכמובן,חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים.

איך מפיקים אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...

טיול עובדים מה כדאי לדעת
הרוח על הפנים, השמש מלטפת, המשקאות הקרים מצננים את הגרון, האווירה טובה. טיול חברה נתפס פעמים רבות כטיול סתמי ומשעמם אבל בעצם, טיול חברה יכול להיות חוויה מרתקת, מחברת ומגבשת בין העובדים , חוויה ייחודית. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

הפקת אירוע משפחות
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ, נשף פורים. כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם המשפחה בחסות המפעל או במשרדי החברה, וכמובן, חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים

הפקת אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI