דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
אביב יועצים 02/07/13 |  צפיות: 5227

עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן:

שילוב של הרכב + תקליטן - האפשרות הראשונה היא לקחת הרכב המוסיקלי, שינגן מוסיקת רקע שקטה בזמן קבלת הפנים ובזמן הכניסה לחופה וינעים את זמנם של האורחים. אחרי החופה יתחיל ה"בלגן": התקליטן ייקח פיקוד ומכאן והלכה ינצח על שארית הערב, עם שיריMTVמקפיצים שיסחפו את כל האורחים לרחבת הריקודים.

תקליטן בלבד - האפשרות השנייה, השכיחה והמקובלת יותר, היא לקחת רק תקליטן ולוותר על הרכב מוסיקלי לחלוטין. מדוע מדובר באפשרות הכי שכיחה? פשוט מאוד, משתי סיבות: גם בגלל שהרבה זוגות לא מעריכים מוסיקה חיה וגם בגלל עלויות יקרות. הרכב מוסיקלי הוא סיפור יקר למדי, אפילו אם מדובר בהופעה קצרצרה.

הרכב מוסיקלי בלבד - האפשרות השלישית והנועזת מכולן, היא לוותר לחלוטין על תקליטן ולתת את הבמה כולה להרכב, שינגן גם בקבלת הפנים, גם על חופה, גם בריקוד הסלואו וגם ברחבת הריקודים. אפשרות זו קוסמת להרבה זוגות "אניני טעם", מפני שהיא הופכת את החתונה כולה לייחודית מאוד.

במידה ואתם מתלבטים אם לקחת הרכב מוסיקלי לכל הערב ולוותר על תקליטן, חשוב שתדעו שיש כמה חסרונות לכך:
מחיר יקר - הרכב מוסיקלי לערב כולו יקר בהרבה מתקליטן. מדוע? מכיוון שבמקום לשלם לאדם אחד בודד, תיאלצו לשלם לכמה נגנים ולזמר/ת. אל תשכחו שבסוף הערב כל אחד מחברי ההרכב יצפה מכם לטיפ יפה.

שעמום מוסיקלי - הרכבים מוסיקליים בדרך כלל מתמחים בסגנון אחד ספציפי, לדוגמה, מוסיקה אירית, קאברים לביטלס (או ללהקה פופולארית אחרת), בוסה נובה, ג'אז, קלאסי, מוסיקת נשמה, אולדייז, סבנטיז, אייטיז וכו'. לעומת זאת, תקליטן יגוון ויעבור מסגנון מוסיקלי אחד לשני בקלילות. כך האורחים לא ישתעממו ולא ישמעו את אותו הדבר.

הרכב מוסיקלי מצריך תנאים ספציפיים - כמו מערכת הגברה מיוחדת ועוד. מדובר בטרחה לא קטנה עבורכם וכמובן, בתוספת עלות.

הרכב מתאים בעיקר לאירועי אניני טעם ופחות לאירועים עממיים - הרכב מוסיקלי מושלם לאירועים ייחודיים, שבהם האורחים אניני טעם ויודעים להעריך מוסיקה חיה וטובה. הוא פחות מתאים לחתונות עממיות.

האורחים יכולים לעשות לכם פרצוף - הרבה אורחים יצפו לשירי חתונה פופולאריים ומקפיצים, אלו שנטחנים ללא הפסקה בכל חתונה. הם לא ידעו "לאכול" את ההרכב המוסיקלי שלכם.


***
מוגש בחסות נועם דוד תקליטן לאירועים - אירוע איכותי, בלתי נשכח ומותאם אישית ללקוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI