דף הבית עסקים תקשורת סרגון תפרוס רשת תקשורת מתקדמת באסיה-פסיפיק בהיקף כספי של 3.5 מיליון דולר
סרגון תפרוס רשת תקשורת מתקדמת באסיה-פסיפיק בהיקף כספי של 3.5 מיליון דולר
ענת מסינג 11/07/13 |  צפיות: 3280

סרגון נטוורקס (נאסד"ק, תל-אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק ה-hauling האלחוטי, מכריזה היום כי קבלה הזמנות המשך לשדרוג הרשת  ממפעיל סלולרי באזור אסיה-פסיפיק (APAC). סרגון תספק את פתרונות המיקרוגל המתקדמים שלה כחלק מפרוייקט שדרוג הרשת הארצית לרשת תקשורת מתקדמת. שדרוג הרשת כולל הרחבת קיבולת התעבורה ברשת כהכנה למתן שירותי 4G/LTE. סרגון נבחרה בזכות נסיונה המוכח באספקת תשתיות תקשורת מתקדמות ותהיה אחראית לתכנון ארכיטקטורת הרשת ולניהול הפרוייקט כולו.  היקף ההזמנות נאמד בלמעלה מ- 3.5 מיליון דולר.

מחקר של חברת ארנסט&יאנג מצא לאחרונה כי כתוצאה מן הפופולריות הרבה לה זוכים מכשירי הסמארטפון והטאבלטים באסיה-פסיפיק, חווה האזור צמיחה אדירה בנפח התעבורה של שירותי דאטה. על פי המחקר, עד 2016 כשליש מתעבורת הדאטה העולמית ברשתות הסלולר יגיע מאזור אסיה-פסיפיק. העליה החדה בתעבורת הדאטה מעמיסה על קיבולת הרשת כבר עכשיו, ומחייבת את המפעילים הסלולריים באסיה-פסיפיק להגביר את קצב הפריסה של רשתות 4G/LTE. עוד עולה מן המחקר כי על פי נתוני הבנק העולמי, כל צמיחה של 10% ברמת החדירה של הסלולר לשוק המקומי בכלכלות מתפתחות, מובילה לצמיחה של 1.5% בתל"ג השנתי.

"הפתרונות  של סרגון מאפשרים למפעילי הסלולר להגדיל משמעותית את נפח התעבורה ברשתות דור 3 ודור 4, וכל זאת, מבלי לפגוע בכדאיות הכלכלית," אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "את הפתרונות שלנו ניתן לפרוס ולהתקין בזריזות ובפשטות. הם מצטיינים באמינות גבוהה ומבטיחים זמינות גבוהה של השירות. ליתרונות אלה, מצטרפים הידע ורמת המקצועיות הגבוהה של אנשי השטח והתכנון של סרגון. יחד הם מאפשרים למפעילי הסלולר להשלים מהר וביעילות את פריסת הרשת, ולהינות מהחזר השקעה גבוה ובזמן קצר."


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת מסינג


 


מאמרים נוספים מאת ענת מסינג
 
סרגון תפרוס רשת תקשורת מתקדמת באסיה-פסיפיק בהיקף כספי של 3.5 מיליון דולר
11/07/13 | תקשורת
סרגון קבלה הזמנות המשך לפריסת רשת תקשורת מתקדמת עבור מפעיל סלולרי מוביל באסיה-פסיפיק, בהיקף של 3.5 מיליון דולר. היקף העסקאות של סרגון מול מפעיל זה, ב- 5 השנים האחרונות, עולה על 30 מיליון דולר; על פי ארנסט&יאנג: עד 2016 כשליש מתעבורת הדאטה העולמית ברשתות הסלולר יגיע מאזור אסיה-פסיפיק

סרגון נטוורקס מדווחת על התוצאות הפיננסיות לרבעון רביעי ולשנת 2012
ההכנסות ברבעון הרביעי 2012 מסתכמות ב- 106.8 מיליון דולר; סך ההכנסות לשנת 2012 מסתכמות ב- 446.7 מ' דולר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI