דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר יום כיף
יום כיף
totach kidum 14/08/13 |  צפיות: 2756

בשנים האחרונות הפך האירוח הדרוזי למאוד אטרקיבי לאנשים שיוצאים לטייל ברחבי הארץ. אנחנו גם רואים הרבה תוכניות ששולחות את המתחרים שלהם למקומות מהסוג הזה מקומות עם אוהל גדול. ועם אירוח מסורתי ,בהחלט ניתן לעשות יום כיף שלם מאירוח דרוזי ברמה גבוהה. לא מדובר כמובן רק על ישיבה באוהל. ושתייה של כוס תה, ישנם מקומות שמציעים הרבה מעבר, אם זה טיול סוסים , עם מדריך במקומות מדהימים, אם זה מאכלים מסורתיים שיוצאים ישירות מהמטבח הדרוזי. האירוח הדרוזי גם מצטיין בכל הנושא של חגיגות וריקודים, כמה כיף לקחת את העובדים ולקבוע שאחד מימי כיף וגיבוש שעושים יהיו במאהל דרוזי. לוקחים את החברים לצפון לטיול רגיל או אפילו טיול טרקטרונים אקסטרימי. אפשר לשלב שחייה בים או קייאקים שנמצאים בעיקר באיזור הצפון, מדובר בהחלט בפעילות שוברת שגרה ומהנה שאין עובד שלא יהנה ממנה, כמובן שקיימים עוד הרבה אופציות לטיולים . חשוב מאוד לקחת את העובדים פעם בחצי שנה לערך ליום כיף כזה על מנת שנוכל לא רק לשבור שגרה ולהתרחק מהעבודה . אלא בעיקר ליצור קרבה וחיבור אחד לשני. ישנן הרבה חוליות במשרד או בחברה שעובדות אחת עם השנייה, ויכולות להתכתב כל היום במיילים ובטלפון אבל בפועל לא להיפגש אחד עם השנייה, זה גורם לחוסר מחויבות במצב שבו אולי הצד השני קצת יותר לחוץ לגבי משימה מסוימת , ולנו בתור כאלה שלא מכירים אותו אישית לא ממש לחוץ לעזור. המפגשים האלה וימי הכיף האלה בעצם גורמים לנו להכיר את אותם אנשים ואת הפרצוף מאחורי המחשב או מאחורי הטלפון, אותה קירבה מועילה מאוד גם במהלך יום העבודה, וגם בהרגשה הכללית שיש לנו כעובדים בחברה. לעבוד בחברה שדואגת לעובדים שלה ומפנקת אותם בדברים שהם מעבר לצורך הבסיסי זה יתרון גדול לחברה,זה מגדיל את המחויבות של העובדים ומגדיל את הרצון שלהם להקריב יותר לחברה ולהישאר בעבודה מעבר לשעות העבודה. ברגע שאתה בא למקום עבודה רק לעבוד ואין לך את הצד הזה שהוא יותר חופשי ומשוחרר אז אתה מתייחס גם בצורה קרה לכל מה שקשור בעבודה.בהחלט מומלץ לבעלי החברות להסתכל על הצד הזה של הוצאת העובדים ליום כיף על מנת לגרום לאוירה יותר טובה במשרד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI