דף הבית עסקים שיווק ופרסום שיווק עסקים קטנים בעזרת קבוצה ברשתות חברתיות
שיווק עסקים קטנים בעזרת קבוצה ברשתות חברתיות
mlaoryehuda 28/08/13 |  צפיות: 2831

רשתות חברתיות הן כלי רב כוח עבור שיווק עסקים קטנים ומספקות מספר אמצעים להשגת המטרות. אחת השיטות היותר אפקטיביות לשיווק דרך רשת חברתית הינה באמצעות הקמת קבוצה, אשר כל הגולשים בה הינם בעלי מכנה משותף הקשור לשירותי או למוצרי החברה, ותורמים למיתוג העסק ולהגדלת רשימות התפוצה שלו.

מה נדרש לצורך הקמת קבוצה ברשת חברתית

על מנת לעשות כסף מהבית או ממקום העבודה באמצעות קבוצה ברשת חברתית, יש בראש ובראשונה להגות רעיון מקורי שימשוך את קהל היעד המבוקש. חשוב לציין כי קבוצה ברשת חברתית אינה מתנהלת מעצמה ודורשת השקעה של זמן לצורך שימורה ותפעולה. יחד עם זאת, קבוצה שתנוהל כראוי תהווה כוח חברתי חשוב אשר ישפיע על עיצוב דעת הגולשים ברשת, ויאפשר עם הזמן לקדם רעיונות, מוצרים ושירותים של החברה.

פתיחת קבוצה ברשת חברתית

קבוצה ברשת חברתית היא למעשה סוג של פורום המאפשר לכל בעל עניין להצטרף, ובו כל חבר בקבוצה יכול להגיב על הנאמר ולהעביר מסרים ומידע רלוונטיים. בעת פתיחת הקבוצה חשוב לתת דגש על שם נכון ומתאים לקבוצה, אשר יאפיין את תכניה ויהלום את יעודה. כמו כן, חשוב להגדיר את רמת הפרטיות של הקבוצה, החל בקבוצה פתוחה, קבוצת חברים רשומים או קבוצה סגורה. את הגרעין הראשוני של הקבוצה יש לגייס מרשימות התפוצה של העסק, דרך הדף האישי ברשת החברתית או באמצעות הזמנה במייל. בהמשך הדרך, קבוצות אלו יהוו כלי עבודה חשוב עבור affiliate marketing, כלומר תוכנית שותפים המשווקת את מוצריה ברשת האינטרנט.

התוויית מאפייני השיווק באמצעות קבוצה

קבוצה ברשת חברתית חוסכת לעסקים קטנים את הצורך בהעסקת גורמים חיצוניים. זאת מאחר שחוות הדעת של חברי הקבוצה, הרעיונות, הפתרונות, ההצעות והשאלות שהם מעלים, מהווים אינדיקציה חיה למאפייני קהל היעד, העדפותיו ורצונותיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mlaoryehuda


 


מאמרים נוספים מאת mlaoryehuda
 
מלגות ללימודי תואר ראשון בצפון
בין אתם מתכוונים ללמוד משאבי אנוש תואר ראשון, פסיכולוגיה, משפטים, מנהל עסקים או חשבונאות, הנושא הכלכלי בוודאי מעסיק אתכם.

בחירת לימודי מנהל עסקים בהתאם לתנאי הקבלה והעלויות
בעשור השני של שנות האלפיים מוצעים לימודי מנהל עסקים בישראל על ידי מספר רב של אוניברסיטאות ומכללות, הן לתואר ראשון והן לשני.

אפשרויות תעסוקה במדעי המחשב
לימודי מדעי המחשב מתמקדים בעיקר בפיתוח תוכנות, המהווה תחום מרכזי בתעשיית ההייטק על ענפיה השונים.

לימודי חינוך לתואר שני - אפשרויות התמחות
רבים מקרב בוגרי תואר ראשון בחינוך בוחרים להמשיך ללימודי תואר שני בתחום, המוצעים במגוון רחב ומרתק של מסלולים, כשחלקם אף מאפשרים להמשיך ללימודי תואר שלישי.

להתייחס ברצינות אל ביטוח הנסיעות לחו"ל
ישנם דברים הקשורים לנסיעה לחו"ל שיש לקבוע ולברר מבעוד מועד, כמו תאריך הנסיעה והזמנת כרטיסים, אשרת שהייה ומלונות, וישנם עניינים של הרגע האחרון כמו אריזה, בדיקת תחזית מזג האוויר וסידור לעציצים ולחיות המחמד.

שיפורי יחסי ההמרה למינוף העסק
המטרה העיקרית של כל עסק, בין אם מדובר בחברות וארגוני ענק או בעצמאיים העובדים מהבית, היא להרוויח כמה שיותר כסף ולקדם את עצמו באמצעות תכנון ופיתוח אסטרטגיות שיווק.

לימודי משפטים במכללות - מידע כללי
אין ספק כי לימודי משפטים נמנים על מהמבוקשים שבמקצועות האקדמיים, עובדה הבאה לידי ביטוי בעשרות אלפי עורכי דין הרשומים במדינה.

מידע אודות מכללות בצפון
נהוג להתייחס לאזור הצפון כמתחיל בחדרה וממשיך הלאה עד להרי הגליל העליון והגולן. חבל ארץ קסום זה הטובל בנוף בראשיתי מושך אליו בשנים האחרונות אנשים רבים מאזור המרכז.

לימודי פסיכולוגיה - מידע כללי
במדינת ישראל היו לימודי פסיכולוגיה ועודם נמנים על התחומים האקדמיים המבוקשים ביותר. זאת בזכות היותם דלת כניסה לתחום עיסוק מתגמל

לימודי ניהול משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש הינו תחום מבוקש ומאתגר המוצע בימינו על ידי קשת רחבה של מוסדות אקדמיים לתואר ראשון ושני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI