דף הבית נשים הריון ולידה מתנה ליולדת
מתנה ליולדת
totach kidum 24/09/13 |  צפיות: 13357

מתנה ליולדת צריכה להיות כזו שהיא ייחודית ובולטת בין מתנות אחרות. המתנה  צריכה להיות שימושית לאם ולתינוק. מתנה אישית עבור היולדת דורשת הרבה מחשבה ומקוריות. כאן יש לנו ברשימה כמה רעיונות למתנות.

לחבר הכי טוב שלך נולד תינוק קטן וחמוד. אלה חדשות טובות בדרך כלל. אבל זה גם מאוד מבלבל, כי לא תמיד יודעים מה לקנות לתינוק שעכשיו נולד או לאימו. מה כבר אפשר לתת למישהו כל כך קטן? אני לא רק זה אתה גם לא ממש מכיר אותה או אותו עדיין. מה הוא או היא אוהבת או אוהב? לכן הרבה יותר פשוט והכי זמין זה להביא זר ליולדת וזה גם הכי נפוץ כיום.

אם זה התינוק של מכר או קרוב משפחה רחוקה, אז הרבה יותר פשוט לבחור. אתה יכול לתת כמעט כל דבר מחיתולים, ביגוד, בקבוקים או מצעים. אבל אם זה מישהו מיוחד כמו קרוב משפחה או חבר,אז המשימה הופכת ליותר מסובכת כי בא לך להשקיע ולהביא משהו ייחודי שגם יהיה מקורי. גם בשלב זה לא בטוח להיצמד למה שאתה חושב שההורים יאהבו, אלא תמיד לדאוג להתייעץ עם בעלי ניסיון.

תאמינו או לא, חברה שלי ילדה בשנה שעברה ואני עדיין לא ראיתי את התינוקת שלה, כי אני לא רוצה לתת את המתנה הרגילה. אני מחפש משהו מיוחד. היא החליטה לקרוא את התינוקת שלה "טרה" שפירושו "כוכב". זה פתר חצי מהבעיה.אז התחילו כמה חודש בהם חיפש את התליון המושלם בצורת כוכב וזו לא הייתה משימה פשוטה, עד שסוף סוף מצאתי את  תליון זה בצורת כוכב על שרשרת.ו עכשיו אני יכול סוף סוף ללכת לראות אותה בשבוע הבא, אך רק אחרי שאני אעשה משלוח ליולדת, עם דברים הכרחיים כמו כלי רחצה, משחות לחיתולים וכמובן מוצצים.

למחפשים להשקיע קצת יותר מבדרך כלל ניתן לפנק את האם והתינוק במשטח פעילות ומשחקי התפתחות כמו אוניברסיטה לדוגמה. מתנות כאלה מצריכות השקעה כספית גבוהה יותר וחשוב לבדוק אם הם צריכים כזו מתנה. אם כן אלה מתנות מומלצות כיוון שהם ישרתו את התינוק זמן רב קדימה.

בסופו של דבר האפשרויות הן רבות, סך הכל להשקיע מחשבה ומקוריות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI