דף הבית תיירות ונופש בתי מלון עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
שירה דרורי 20/10/13 |  צפיות: 4363

אילת, עיר הנופש הדרומית של ישראל, בה הקיץ מעולם לא מתחלף, היא יעד אקזוטי של לא מעט תיירים, ישראלים וזרים כאחד, אשר מדרימים כל הדרך אל מפרץ הים האדום על מנת להירגע מלחצי היום-יום, בין אם לטובת נופש של סוף שבוע אחד, או אם למען חופשה של כמה ימים, כאשר את רוב זמנם הם מבלים על החוף, נהנים מהשמש המלטפת שכאמור, כמעט תמיד נמצאת שם, ומאפשרת לברוח אפילו מהחורף הקשה ביותר, אפילו אם זה לכמה ימים בודדים, ופשוט לשכוח ממחויבויות של העבודה, ומהשיגרה המשעממת.

אמנם העיר פעילה וגועשת בעיקר בקיץ, בזמן חופשת הלימודים של תלמידי בתי הספר הרבים אשר נמצאים בחופש הגדול, שכמובן מגיעים ביחד עם משפחתם, והעיר שמחה וצוהלת. אך גם בחורף, אין רגע דל להשתעמם בו באילת. פעילויות באילת בחורף אינן בחסר, ותודות לשמש שתמיד מאירה על העיר, מחממת ומלטפת את הרוחצים והנופשים, בבריכות בתי המלון ועל שפת הים האדום, אין חורף של ממש בעיר הדרומית. מחירי המלונות והאטרקציות בעיר יורדים פלאים, על מנת למשוך כמה שיותר תיירים בעונה 'הרגועה' יחסית, וזה הזמן לנצל את ההוזלה במחירים. האטרקציות בעיר כמובן ממשיכות לפעול למרות 'החורף' המדומה בעיר, שכמובן אינו מומרגש.
המידע באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת.

יולי-אוגוסט מינואר עד דצמבר  - אילת עיר ללא הפסקה

לאורך כל השנה, וכמובן גם בחורף, ניתן ליהנות מספורט ימי, כמו ה'בננות' המפורסמות שיסחבו אתכם במהירות במפרץ אילת, או שמא אתם מעדיפים סוף סוף לחקור את מצולות מפרץ אילת, בקורס צלילה, בשיט על גבי סירה עם תחתית זכוכית שקופה, או במרכז המבקרים התת ימי שבחוף הדרומי. גם האטרקציות ה'יבשות' יותר, כמו סיור מדברי על גבי גמלים בהרי אילת או ביקור בחי-בר ביטבתה, לשמחתם של הקטנים והגדולים.

מי שיחפוץ באטרקציות קצת יותר מאתגרות ולהזרים את האנדרנלין בגופו יוכל לעשות זאת ב'נייט-מייר', מתקן האימה של העיר אשר הספיק להפחיד כבר אלפי מבקרים שנשבעו כי זו הייתה החוויה המפחידה ביותר בחייהם. לאמיצים ממש, אפשר פשוט לעלות על הפייר-בול, המתקן המפורסם שיעיף אתכם באוויר, שם תוכלו, אם כמובן הצלחתם להשאיר את עיניכם פקוחות, להתבונן על העיר מגובה רב, לא לפני שתעופו חזרה לקרקע במהירות מסחררת.

לאלו מכם שרוצים בכל זאת להרגיש קצת מהחורפיות האילתית, מומלץ לבקר באייס ספייס, רחבת החלקה על הקרח, בה תוכלו לשכור זוג מחלקיים ולהרגיש לכמה דקות כאילו אתם באמת באירופה, והחורף הוא אמיתי. אל דאגה, ביציאה מאייס-ספייס, משב הרוח החמים של אילת יחזיר אתכם למציאות



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI