דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר המדריך המלא – כיצד נפטרים מדורבן כף הרגל
המדריך המלא – כיצד נפטרים מדורבן כף הרגל
אבי 23/10/13 |  צפיות: 2549

דורבן כף הרגל יכול למרר את חייכם עד היסוד, את זה אנחנו יודעים גם מנסיוננו אנו. מסתבר שחלק גדול מאוד מהאוכלוסייה בכלל העולם סובלת מאוד מן התופעה הזו, אשר במקרים חריפים איננה מאפשרת כלל דריכה או עמידה על עקב כף הרגל הפגועה. בכל מקרה, אנו כותבים את המאמר הזה כדי להראות שיש עוד תקווה – אפשר להחזיר מלחמה לאותו "דורבן" אשר גורם לנו לכאבים בכף הרגל. אך כיצד עושים זאת? הציצו בשלבים כאן בהמשך.

שלב מס' 1: ביצוע צילום רנטגן אצל אורתופד

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא אבחנת הבעיה. על ידי צילום פשוט וכמה דקות אצל אורתופד תוכלו לדעת האם אכן אתם סובלים מדורבן כף הרגל, או שמא ישנו גורם, או גורמים, אחרים לכאבים בכף הרגל שלכם.

שלב מס' 2: שימוש בתרופות אנטי דלקתיות

לאחר האבחנה אשר קבעה כי אכן אתם סובלים מן הדורבן, וכי יש לכם דלקת בעקב התחתון, בקשו מן הרופא אנטיביוטיקה או כל תרופה אנטי דלקתית אחרת, אשר תצליח להתמודד כראוי עם הדלקת המכאיבה.

שלב מס' 3: מתן מנוחה לרגל הפגועה

שימו לב כי הדורבן והכאבים נגרמים לרוב כתוצאה ישירה של עומס יתר על הרגל וחוסר היכולת של קשת הרגל לעמוד בעומס או בזעזועים אשר היא סופגת מדי יום. לכן, בעת ההחלמה מהבעיה, יש להעניק לרגל הפגועה שלכם את מירב המנוחה ולמנוע ממנה עומס כמעט לחלוטין.

שלב מס' 4: שימוש במדרסים להקלת הכאבים

במקרה שבו אתם חייבים לעמוד או ללכת, השתמשו במדרסים בכדי להקל על הכאבים שלכם. מדרסים רבים נועדו במיוחד לכך, ויכולים לאפשר לכם נוחות מירבית, באופן יחסי, בהתנהלות היום יומית עם הכאבים בעקב ובכף הרגל.

שלב מס' 5: ביצוע פיזיותרפיה

פיזיותרפיה היא דרך נהדרת לשקם ולשמור על כף הרגל שלכם, ואתם מוזמנים לנסות ולחוות אותה בעצמכם. הפיזיותרפיה היא נהדרת כתהליך נלווה לתהליך התרופתי, למנוחה ולשימוש הנכון במדרס המתאים לכם.

לסיכום

אנו מקווים כי הבעיה ממנה אתם סובלים תיפתר במהירות האפשרית וכי לא ת


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI