דף הבית ספורט וכושר גופני פעילות אירובית נעל בריאה בגוף בריא – חשיבות נעלי ספורט ונעלי ריצה לאימון יעיל
נעל בריאה בגוף בריא – חשיבות נעלי ספורט ונעלי ריצה לאימון יעיל
אמיר כהן 27/10/13 |  צפיות: 12827

בלימת זעזועים איכותית, תמיכה והשפעת תמיכת כף הרגל לאזורים שונים בגופנו, היא קריטית ומשמעותית הרבה יותר מכפי שאנו מעלים על דעתנו, ריצה שאיננה מתבצעת בתנועות הנכונות ובאמצעות העזרים הנכונים, כמו נעלי ריצה ו/או נעלי ספורט איכותיות עשויה לפגוע בחלקים שונים ובמערכות שונות בגופנו. יתרה מכך, נעלי ריצה איכותיות ועזרי נעליים עשויות לשפר את הביצועים ולהקל עליהם - כיצד?


מנקים את הבית? תשמרו על הגב שלכם!

אם חשבתם לרגע שעבודות הניקיון הן אינן פעולות ספורטיביות, חשבו שנית, הפעולות והתנוחות השונות הנדרשות מאיתנו בעת ביצוע עבודות הניקיון בבית או בכל מקום אחר. במקרים רבים אנו מבצעים פעולות מאסיביות בבית כאשר רגלנו נתונות בתוך כפכפים ותו לא, דעו שפעולת ניקיון כזאת היא מתכון בטוח לנזקים לטווח הרחוק והקרוב לכאבי גב, וברכיים. תופעת הגב התפוס לאחר עבודות הניקיון, באה לידי ביטוי במקרים בהם אנו עושים תנועה לא נכונה ו/או כאשר אין אנו דואגים לנעול נעלי ספורט בטיחותיות- כך, התנועה תהיה קלה יותר, הלחץ על הגב ועמוד השדרה יפחת וסכנת ההחלקה והפציעה תקטן אף היא.

ריצה בריאה - נעלי ספורט איכותיות למניעת פגיעות ברכיים

פציעות ברכיים מתרחשות על פי אצל ספורטאים מקצועיים או חובבים העוסקים בריצה, פעולת הריצה הדורשת פעילות אינטנסיבית של קיפול ויישור הברכיים שוחקת את הסחוס והגידים המחברים בין השוק לרגל עצמה, מה שגורם עם הזמן לשחיקה. נעלי ספורט איכותיות המותאמות לריצה ומכילות בולמי זעזועים איכותיים, יפחיתו את הסיכויים לשחיקת הברכיים, יחד עם ריצה נכונה, קיפול ויישור נכון של הרגל, תוכלו לשמר את בריאות הברכיים לאורך זמן רב ארוך במיוחד. שחיקת הברכיים, במקרים של ריצה מרובה היא בלתי נמנעת, אבל כאמור, השהיית השחיקה, אפשרית ע"י פעולות בסיסיות, כמו: אימון נכון, נעלי ספורט איכותיות ומותאמות והחלפתן בזמן.

שמירה על השדרה המרכזית

כמובן שאנחנו מדברים על עמוד השדרה שלנו, עמוד השדרה שלא כמו חלקים שונים בגוף הוא מערכת מורכבת מאוד, עד בלתי אפשרית לטיפול במקרים בהם היא נפגמת. נעלי ספורט איכותיות יבלמו את הזעזועים הנגרמים כתוצאה מריצה או פעילות ספורט אינטנסיבית ויעזרו לשמר את בריאות המערכותהשונות בגב. נעלי ספורט מקצועיות וגם נעלי ריצה אשר הותאמו לכם אישית, יתרמו ליציבה נכונה, לשמירה על עמוד השדרה ולשיפור הביצועים כתוצאה מהתמיכה, מדרסים מותאמים אישית ימקסמו את הפעולה וישמרו על הגב ושרירי הרגליים, באופן אפקטיבי ויעיל עוד יותר

חנות ברוקס מרתוניה, חנות הריצה הטובה בארץ המומקמת בתל אביב המספקת אביזרי ריצה כולל נעלי ספורט, נעלי ריצה, ביגוד ריצה וספורט, שעוני כושר, שעוני GPS לענפי ספורט סבולתיים וריצה בפרט. כתובת החנות: ראול ולנברג פינת פנחס רוזן, תל אביב
טלפון: 03-6471999
אתר החנותhttp://www.marathonya.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמיר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אמיר כהן
 
טיפול הומאופתי לילדים
בטיפול הומאופתי לילדים כמו בכל טיפול בהומאופתיה משתמשים במינון זעיר מצמחים וחומרים טבעיים אחרים בכדי להפיק תרופה הומאופתית (רמדי). מטרת הרמדי'ס הוא לייעל את יכולת הריפוי גוף האדם, וזאת, בין היתר, על ידי שיפור האיזון הפנימי מבחינה פיזית, רוחנית ורגשית, כפי שגורסת הגישה ההוליסטית.

רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים - כיצד לטפל בשיעול ילדים
מי מאיתנו ההורים אינו מכיר את מקהלת השיעולים הללו אשר פוצחת בתרועה רמה דווקא בשעות הלילה, האם זקוקים לסיוע רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים או שדווקא ניתן לטפל בקונצרט הזה לבד? פרופסור יונה קרוננברג, רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים ומבוגרים. מסביר את תופעת השיעול ומדוע היא מופיע דווקא בלילה

שתל שבלול Esteem- פאר המחקר הרפואי-אסתטי
30/10/13 | רפואה
ניתוח שתל השבלול, הוא אחד הפיתוחים הרפואיים פורצי הדרך והמצליחים ביותר ברפואה המודרנית בכלל ובתחום רפואת אף אוזן גרון בפרט. הפיתוח שהחל את דרכו בשנות השבעים והתקדם עד למאה ה 21 עושה עוד צעד אחד קדימה וענה לא רק על הצורך הרפואי אלא גם על הצורך האסתטי.

נעל בריאה בגוף בריא – חשיבות נעלי ספורט ונעלי ריצה לאימון יעיל
עם התפתחות המודעות לחשיבות אורח החיים הבריא, ניתן למצוא פרמטרים נלווים המתגלים מעת לעת בתחום הפעילות והעיסוק בספורט. מסתבר שלא די בפעילות ספורטיבית, שימת לב לפרטים הקטנים מכף רגל ועד צוואר, היא קריטית לא פחות... היום נדבר על כף הרגל.

רופא מומחה להשתלות שתל שבלול ילדים
תחום אף אוזן גרון הנו בין התחומים הרגישים ביותר בתחום הרפואה וזאת מאחר שמדובר בחללים קטנים וחשוכים במיוחד ואיברים אליהם הראות והגישה דיי מורכבת. יחד עם זאת, קיימים בשוק רופאים מומחים וכלים טכנולוגיים ומחקריים המאפשרים את יעילות הטיפול בקשיים השונים באיברים אלה- במיוחד כאשר מדובר בתחום רפואת הילדים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI