דף הבית עסקים עסקים - אחר דמיון מודרך במרכז
דמיון מודרך במרכז
totach kidum 13/11/13 |  צפיות: 2063

תאונות דרכים זה נושא שכבר הרבה זמן הממשלה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים משקיעות משאבים אדירים בכדי למזער ולמגר את העניין עד כמה שאפשר. על פי הנתונים לשנת 2012 יש ירידה במספר התאונות הדרכים ברחבי הארץ וכמו כן גם ירידה במספר הפצועים בתאונות. נתונים אלו מפתיעים כי מספר המכוניות אשר נמצאות על כבישי הארץ דווקא נמצא במגמת עלייה, וזאת כפועל יוצא מכך שהתחבורה הציבורית בישראל היא רעועה במיוחד ולכן הרבה מעדיפים,במטרה להקל על עצמם את ההגעה לעבודה כל יום, לקנות רכב. עם שיפור הטכנולוגיה ברכבים יש ירידה בכמות הפצועים, אך עדיין נתון הנפגעים כתוצאה מתאונת דרכים בישראל הוא יחסית גבוה בהשוואה לשאר המדינות. ישנן כמה רמות של נפגעים בתאונות הדרכים והן נעות החל מאלו שנפגעו בצורה קלה ועד אלו אשר נפגעו בצורה קשה ביותר. דרכי הטיפול בנפגעים הן מגוונות ומשתנות בהתאם לרמת וסוג הפציעה של כל אחד. אחת הדרכים לשיקום הנפגעים יכולה להיות- שיקום בעזרתדמיון מודרך.

טיפול בעזרת דמיון מודרך או במילים אחרונות פסיכותרפיה, הוא טיפול אשר מבוצע על ידי אדם העוסק בתחום מדעי המוח. הטיפול עצמו יבוצע על ידי אדם שהוא פסיכולוג, פסיכיאטר או  עובד סוציאלי. המשברים אשר חווים הנפגעים לאחר תאונת הדרכים יכולים להיות קשים במיוחד, בעיקר אם באותה תאונה נפגעו עוד קרובי משפחה ומכרים נוספים. כך שהמצוקה אשר נקלעים אליה חלק מהנפגעים היא לעיתים כל כך קשה, שלפעמים הפתרון האידיאלי לנפגע הוא התמודדות עם המציאות החדשה על ידי טיפול ותרגול תרגילי דמיון מודרך.

שיטת הטיפול בעזרת דמיון מודרך או פסיכותרפיה מבוססת בעיקרה על אינטראקציה בין המטפל למטופל. על המטפל ליצור קירבה והרגשה של בטחון ונינוחות בינו לבין המטופל על מנת שהטיפול יהיה אפקטיבי ויניב תוצאות משביעות רצון. על המטפל להיות מסוגל להיכנס ולהבין את  עולמו הפנימי של המטופל, ולדעת להוביל ולהנחות אותו בהתאם. כך שהוא יוכל להגיע למצב של חשיפה עצמית שהיא גם הפתח החשוב והעיקרי לשינוי. אנשים אשר מטפלים בעזרת שיטת הדמיון מודרך במרכז וברחבי הארץ כולה חייבים להיות בעל היתר אשר מאפשר להם להעניק טיפולים נפשיים ולפלגי האוכלוסייה השונים ברחבי הארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI