דף הבית עסקים מיתוג בחירת מוצרי קידום מכירות
בחירת מוצרי קידום מכירות
nexty1212 13/11/13 |  צפיות: 6643

למוצרי קידום מכירות מטרה עיקרית וחשובה והיא לעלות את רמת החשיפה של העסק שלכם בפניי קהל היעד הספציפי שבחרתם.                                                                                                                                    ניתן לראות שישנן דרכי פרסום רבות ומגוונות כמו חלוקת מתנות לעובדי החברה, חלוקת מתנות ללקוחות חדשים שהצטרפו לחברה ועוד...

על מנת שיכירו בעסק מסוים חשוב שפניי החברה ישדרו אמינות וכדאיות ללקוחות הרלוונטיים ומשם מתחילים בתהליך הפרסומי ובכך שמעניקים ללקוחות אופציה להתנסות עם מוצרי קידום מכירות ולהכיר אותו מקרוב ביום יום.

תקציבים ועלויות

בין אם מדובר בכנס, תערוכה או במשרד , כמו בכל תהליך כזה או אחר חשוב לערוך מכסה תקציבית מסוימת על מנת שיהיה לכם מאזן נכון וכדי שלא תחרגו ממה שתכננתם להשקיע בתחום זה.

חשבו על סוג המתנות שתרצו להעניק לקהל היעד וכמות המתנות שתוענק לקהל ובהתאם לכך תפעלו בהתאם. יחד עם זאת קחו בחשבון שבתחום של מוצרי פרסום המוצר היקר לא בהכרח המוצר הטוב ביותר ודווקא מוצרים קטנים בעלי ערך רב, ככה שלא תצטרכו להוציא סכומי עתק עבור מוצרים אלו.

היופי שבמוצרי פרסום הינו שהמסר עובר בצורה אלגנטית ואין צורך להשקיע כל כך הרבה בסוג המוצר למשל, חשוב להשקיע במהות המוצר ובאופן השימוש ורמת השימוש שתהיה מצד הלקוח על מנת שיהיה מרוצה.

מידת השימוש במוצר

כמה פעמים קבלת עלונים בחייכם כשהלכתם ברחוב ולאחר מכן זרקתם את העלון ומאז הוא נשכח ויצא מראשכם, אבל כמה פעמים היה לצידכם מוצר שמיש כמו פנס , עט כתיבה בתיק, צילונית לאוטו ועוד.. שבעת הצורך שלפתם את אותם המוצרים ושמחתם שהוא סיפק לכם מענה מיידי ועזר לכם?

בעיקר מהצורך הזה של הלקוח מתחיל הפרסום האמיתי מכיוון שברגע שלקוח מתרגל למוצר וצריך אותו ככה הוא גם ימשיך לרכוש אותו ומשם ייוצר תהליך של אמון בין הלקוח הצרכן למוצר וכך גם לחברה המשווקת.

 

חיוך של לקוח אחד שווה עולם שלם

מעבר לפרטים הטכניים שהעלנו במאמר זה חשוב לציין שכאשר לקוח אחד מרוצה, זה יוצר גלגל שלם של לקוחות מרוצים נוספים וכך ישנה התרחבות במעגל הלקוחות, מעבר לזה שהסיפוק הכי גדול הוא שבתור בעל עסק גרמת ללקוח לחייך ולאהוב את המוצר שאתה יצרת עבורו.

חלק משיווק הינו קהל הלקוחות, מכיוון שברגע שלקוח אחד אהב את המוצר , הוא יעביר את המלצתו לשאר האנשים ויגרום להם לרכוש את המוצר וכך הוא קונה את אמונם של אנשים נוספים בצורה מהירה יותר וקלה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nexty1212


 


מאמרים נוספים מאת nexty1212
 
בחירת מוצרי קידום מכירות
13/11/13 | מיתוג
למוצרי קידום מכירות מטרה עיקרית וחשובה והיא לעלות את רמת החשיפה של העסק שלכם בפניי קהל היעד הספציפי שבחרתם. ניתן לראות שישנן דרכי פרסום רבות ומגוונות כמו חלוקת מתנות לעובדי החברה, חלוקת מתנות ללקוחות חדשים שהצטרפו לחברה ועוד...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI