דף הבית חוק ומשפט חקירות חקירות כלכליות
חקירות כלכליות
עודד פריד 17/11/13 |  צפיות: 12733

מתעניין בחקירות בתחום הכלכלי ? לקוח שלך לא שילם בזמן ? הספק מאחר עם המוצר ? במאמר זה תוכל למצוא הדרכה מלאה לבחירת שירות חקירות כלכליות של משרד אמין וטוב בתחום כגון: עודד פריד חוקר פרטי. הדרכה זו תמצא את כל סוגי החקירה שיסייעו לך בעת המקרה , עד להגעה לתוצאות מעשיות. חשוב להבין כי הלנת שכר מספק או מעובד נחשבת לעבירה על החוק, ועל כן אין צורך להשתלח במלין השכר על מנת לא לתת לו את האופציה לתבוע אותך לדיבה. אנו ממליצים לשמור על דממת אלחוט ולגשת לבית דין לעבודה לקבלת הכסף, במידה והמעסיק או הספק מסרבים להעבירו:

בצע סקר שוק אודות חקירות כלכליות

חשוב לבצע את סקר השוק במדיות גדולות ככל הניתן. ספר טלפונים מכיל היצע מוגבל, אך שרתי האינטרנט מכילים היצע אינסופי של ספקים. ערוך רישומים אודות משרדי חקירות כלכליות: שם המשרד, שם איש הקשר, ומספר הטלפון.

התייעץ עם חברים ומכרים

מומלץ כי יהיו אלה חברים ומכרים שנזדקקו לשירות חקירות כלכליות בעבר. אנשים אלו יוכלו להשיא לך מספר עצות מועילות לגבי בחירת שירות יעיל עבור חקירות כלכליות. עצות אלו ישמשו אותך לבחירת השירות בכוחות עצמך בהמשך. לעת עתה, בקש מהם מידע על משרדי חקירות כלכליות לרבות מספרי טלפון ושמות אנשי קשר.

בדוק את שמות משרדי חקירות כלכליות באתרי שיתוף מידע

באתרים אלו תוכל להגיע לחקר האמת לגבי חקירות כלכליות: לשמוע דברי ביקורת על בעלי משרדים, ולאמוד את טיבם. חשוב להישאר רק עם משרדים אמינים, שלא איכזבו את הלקוחות שלהם.

עיין בחומר עיוני אודות חקירות כלכליות

חומר עיוני זה יספק לך סוגים של CASE SCENARIOSעל הונאות כלכליות, ודרכי הטיפול בהן על ידי משרדי חקירות. חשוב לקרוא היטב מאמרים אלו ולהשיג כמה שיותר מידע על עלויות. מחיר השירות כולל הן את המאמץ היומיומי של העובדים שעה שהם שוהים במקומות חקירה שונים, והן את עבודת המטה במשרד. המחיר נקבע גם ביחס לזמן שהשקיעו עובדי ומנהלי המשרד וגם ביחס למורכבות המקרה: למשל חקירה כלכלית כלפי מישהו שחייב לך כסף היא חקירה הרבה יותר פשוטה מאשר חקירה בה פלוני חושד כי חברות  העוסקות בענף מסוים במשק התאגדו בניגוד לתקנות הממונה על ההגבלים העסקיים, מה שהרבה יותר קשה להוכחה או לפיצוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עודד פריד

משרד החקירות עודד פריד http://www.xn--9dbdedbwc7cyakd.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת עודד פריד
 
חקירות כלכליות
17/11/13 | חקירות
מתעניין בחקירות בתחום הכלכלי ? לקוח שלך לא שילם בזמן ? הספק מאחר עם המוצר ? במאמר זה תוכל
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI