דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר קלנועיות
קלנועיות
totach kidum 20/11/13 |  צפיות: 2557

כיום רבים מאתנו משתמשים ונוסעים עם קלנועיות. זהו דבר נוח ושימושי להפליא. במיוחד באזורים בהם ישנם תחבורה רבה בכבישים, הקלנועיות יכולות לשמש לנסיעה גם במדרכות מה שחוסך זמן על נסיעה בכבישים. לקלנעיות אסור לנסוע בכבישים אלא אם כן הוגדר אחרת במקום הנסיעה. הקלנועיות לא נועדו לנסיעה בכבישים מהירים או מחוץ לעיר כיוון שמהירות הנסיעה שלה לא מתאימה לאזורים הנמצאים מחוץ לעיר. הקלנועיות הומצאו לראשונה בשנת 1968.

הטרנד החדש בארץ כיום הוא אופניים חשמליים. בכל רחבי הארץ משתמשים בהם. בערים כמו תל אביב, ירושלים, באר שבע, וכמובן אופניים חשמליים בראשון לציון מאוד נפוצים ויש בהם שימוש רב בקרב כל גילי האוכלוסייה. אם כיום אדם אשר רוצה לנסוע לעבודה או לסידורים אחרים, אופניים חשמליים זוהי אופציה מאוד טובה כיוון שלא צריך לעבוד קשה פיזית  על הרכיבה באופניים. כמו כן, אופניים אלו הינן יקרות במיוחד החל מ-2,000 ₪ ניתן לרכוש אופניים חשמליים טובות ואיכותיות. כמובן שיש באופניים אופציה של דיווש עצמי עם הרגלים אך רבים מעדיפים את החלק החשמלי

אנשים בעלי מוגבלויות שונות משתמשים בכיסא גלגלים. ולכן בכדי להקל על אנשים אלו הומצא מנוע עזר לכסא גלגלים אשר מתקינים אותו לכסא הגלגלים או שהכסא בה עמו, והוא עוזר לאדם היושב בכסא גלגלים לנוע מבלי שמישהו ידחוף אותו מאוחר . וכמו כן, אם ישנו מטפל שעוזר להזיז את האדם שיושב בכיסא גלגלים, המנוע עוזר לכך שהדחיפה תהיה הרבה יותר קלה וללא שימוש בכוח פיזי של הדחיפה. כיסא גלגלים מיועד לכך שהאדם עם המגבלות יוכל לנוע ממקום למקום מבלי להיות תלוי בעזרה שמישהו ידחוף את הכיסא שלו על מנת שיוכל לזוז. מנוע העזר בהחלט עוזר לעצמאות של הנכה והוא בהרבה יותר נוח מאשר כיסא גלגלים ללא המנוע עזר. בנוסף, ישנם כסא גלגלים עם ג'ויסטיק שעוזר לאדם בכיסא גלגלים לכוון לאן הוא רוצה לנסוע  מבלי להשתמש בידיו בכדי להזיז את הגלגלים. זוהי המצאה גאונית  שעוזרת מאוד לנכים עם מוגבלויות ומקלה להם על החיים, כיודע להיות נכה במדינה שלנו אינו דבר פשוט וקל ואנשים אלו זקוקים לעזרה חיצונית רבה בדברים השונים, המנוע עזר לכסא גלגלים בהחלט עוזר להם בעצמאותם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI