דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר בעלי חברה ? פנו זמן לפנאי
בעלי חברה ? פנו זמן לפנאי
totach kidum 21/11/13 |  צפיות: 2977

אם אתם בעלי חברה או עסק, מומלץ עבורכם להוציא את העובדים שלכם אל יום גיבוש לפחות פעמיים בשנה. באמצעות פעילות גיבוש מהנה ומשחררת, תוכלו לגרום לעובדים שלכם להשתחרר, ליהנות, להכיר זה את זה ובסופו של דבר - לאהוב את העבודה שלהם. כבעלי עסק, יש לכם אינטרס לגרום לעובדים שלכם לאהוב את מקום העבודה שלהם. עובד אשר נהנה להגיע אל מקום עבודתו, ישפר את האווירה במקום העבודה וישקיע יותר.                                                                                     אם אתם רוצים לארגן את אותו יום גיבוש כמו שצריך, תוכלו לפנות אל חברה מנוסה אשר עוסקת בארגון ימי גיבוש לחברות. לחברה שכזו יהיו רעיונות רבים עבור פעילות גיבוש מתאימה והיא תספק לכם מענה מהיר, יחס אישי וליווי לאורך כל שלבי התכנון והביצוע.

חברה מנוסה תהיה חברה בעלת וותק, יהיו מאחוריה הפקות רבות של אירועים שונים בארץ ובחו"ל והיא תציע ללקוחות שלה מגוון פתרונות מקוריים ואיכותיים (לחברה יהיה צוות קריאייטיב מנוסה אשר יתאים את האירוע לכל לקוח).לחברה טובה  יהיו שלוש מחלקות - אחת לארגון, שנייה לעיצוב והשלישית להתאמת תכנים. כמו כן, אנשי המקצוע אשר יעבדו בחברה, ישמרו על מסגרת התקציב, יצוותו לכל אירוע מפיק אחראי ומיומן וידאגו לעבוד רק עם ספקים מורשים אשר מצוידים באישורים, ביטוחים ורישיונות רלוונטיים. כמו כן, תקפיד חברת הפקות האירועים לתעד את האירועים השונים ולצלם אותם. בצורה זו יוכלו עובדי החברה לקבל תמונות לאחר סיומו של האירוע.

חברה אשר עוסקת בתכנון ימי גיבוש לחברות תוכל להציע לכם בחירה בין מגוון פעולות גיבוש: תוכלו לבצע פעילות גיבוש אשר כוללת סדנאות שונות (משחקי זיכרון וחשיבה, תיאטרון, צחוק, תחרות מי השף, משחקי ילדות, יצירה ועוד), תוכלו לבחור לבצע פעילות גיבוש אשר כוללת הרצאות שונות (כמו למשל אימון אישי- עסקי, כלכלה ושוק ההון, תקשורת וכו'), תוכלו לצאת אל הופעת מוסיקה, סטנד- אפ, הופעה בקרקס, תוכלו לצאת לנופש בבית מלון או בבית הארחה בכפר, תוכלו לטוס יחד לחופשה בחו"ל ועוד. תוכלו להיות בטוחים שיום הגיבוש יגרום לעובדים להכיר זה את זה בצורה טובה יותר. כתוצאה מכך, האווירה במשרד תשתפר והעבודה תתבצע בצורה טובה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI