דף הבית עסקים עסקים - אחר טבעת יהלום
טבעת יהלום
totach kidum 03/12/13 |  צפיות: 2397

בשונה מטבעות אשר מורכבות מאבנים שונות שאינם יהלומים, על טבעת יהלום להיות מלוטשת היטב בצורה שמתאימה לסוג היהלום. כיום, קיימים בעולם אלפי סוגים של יהלומים בגוונים שונים ובצורות שונות. וכמו הסוגים השונים כך גם על הליטוש להיות מותאם לסוג היהלום ולטיבו. לאיכות הליטוש של היהלום השפעה ישירה על מראהו ועל מחירו. טבעות יהלום רבות יכולות להגיע למחירים של מיליוני דולרים וזאת רק על פי איכות הליטוש וסוג היהלום. החלק העיקרי של מחיר הטבעת נמדד על פי איכויות אלו. לא כל היהלומים מתאימים לשיבוץ בטבעת יהלום, רק עשרים אחוזים מהיהלומים הנמצאים בשוק משובצים לבסוף בתכשיטים שונים.ברוב התרבויות טבעת נישואין הינה סמל עיקריליום החתונה. עוד בעת העתיקה כאשר הגיש אהרון לרבקה עגילים וצמידים אשר ציינו את רצון אדונו יצחק בנשיאתה לאישה. לעומת זאת בתרבות הבדואית אין מחייבים קידוש נישואין בעזרת טבעת. במקביל בתרבויות אחרות אין זה מחייב כי טבעת הנישואין תהיה עשויה מזהב או מכסף, בעבר עמים שונים נהגו להכין את הטבעת מחומרים כמו ברזל ופלדה, הרעיון העומד מאחוריי שימושים בחומרים חזקים הוא לייצג את החוזק והעמידות שיש לייחס למוסד הנישואין. אין אנו יודעים מתי לראשונה החלו בני האדם לסמל את הטבעת כחפץ המקודש למוסד הנישואין, אך צורתה העגולה של טבעת זו נשמרה כסמל לאין סופיות ולאיחוד של בני הזוג החפצים להתמזג יחדיו בברית הנישואין.טבעת האירוסין מסמלת את הקשר שנוצר בין בני הזוג מרגע הצעת הנישואין ועד לחתונה עצמה. המנהג נלקח  מהתרבות העתיקה שבה היה על משפחת החתן לקנות את האישה מידי אביה בעזרת כסף או תכשיטים. בעקבות מנהג זה אשר השתפר והשתנה רבות מרגישים חתנים רבים את החובה בקניית טבעת אירוסין מזהב או כסף אשר לרוב משובצת יהלומים או אבנים יקרות אחרות בכדיי לקנות את לב הכלה להסכים להצעת הנישואין. אין זו חובה להצעת נישואין להיות מלווה בטבעת יוקרתית וגדולה אך נושא זה הפך דרך קבע, וכיום קיימות חנויות תכשיטים רבות ומגוונות המציעות לחתן התורן עשרות סוגים ומינים של טבעות אירוסין במחירים שלפעמים אינם סבירים, כל זאת לצורך הצעת הנישואין שצריכה להסתיים בשאלה אחת בלבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI