דף הבית עסקים עסקים - אחר הדפסת חולצות
הדפסת חולצות
totach kidum 03/12/13 |  צפיות: 2164

אנו יודעים שלכל חברת אופנה או חברת בגדים ישנה שיטה לשווק את עצמה ולמכור את בגדיה בצורה היעילה ביותר. לשם כך יש שיטה יודעה שנקראת הדפסת חולצות, אנו יכולים בלי בעיה להדפיס את החולצות שאנו רוצים בכמות שאנו רוצים ובאיכות שאנו בוחרים. אם לדוגמא אנו רוצים 50 חולצות עם הדפס של דינוזאור, כל מה שעלינו לעשות זה ללכת לחברת הדפסות ולבקש מהם להדפיס לנו את החולצות, כמובן שצריך לבוא עם רעיון והציור שאנו רוצים שיהיה מודפס על החולצה. בנוסף, ישנן שיטות רבות להדפסת חולצות, הדפסה בעזרת מכונות, הדפסה ידנית, הדפסה שעושים רק באזור קטן וספציפי בחולצה. אתם אלו שאחראים ומחליטים איפה תהיה ההדפסה שהנכם רוצים ואיך היא תראה.ברשתות האופנה הכי גדולות  מדפסים כיום על חולצות. הדפסים על חולצות נהיו דבר מאוד מקובל בחברה ובשוק האופנה כיוון שהדפסים על חולצות מייחדות את החולצה של החברה הספציפית. לדוגמא, חברת H&Mמדפיסה הרבה פעמים על החולצות שלה את שם החברה ובנוסף איזשהו ציור שמלווה את הדפס השם. כמו כן, מאחורי כל חולצה ובגד ישנו את הדפס של החברה שממנה הוא רכש את החולצה. הרבה פעמים שאנו רוצים לדעת מאיפה חברנו קנו בגדים אנו פשוט יכולים להסתכל מאחורי החולצה ובקלות ניתן לראות מה כתוב שם ומאיזה חברה היא נרכשה. כמובן שחברה שמשתמשת בבד טוב ההדפס מאחור של שם החברה אינו אמור לרדת גם אחרי עשרים כביסות.כיום אנו מתאימים את עצמנו למקום העבודה. גם כאשר אנו באים לראיון עבודה במקום מסוים ישנו קוד לבוש שאומר לנו מה נכון ומתאים ללבוש למקום בו אנו מתראיינים. בגדי עבודה היו מאז ומתמיד דבר המקובל בחברה שלנו. גם כאשר אנו באים לראיון עבודה אנו צריכים לבוא עם מראה ייצוגי , נקי ומסודר. אף מקום עבודה שמכבד את עצמו ואת עובדיו לא יקבל אליו מישהו שאינו נראה כאדם הלבוש בהתאם או נראה בהתאם. לדוגמא, אדם אשר בעל הרבה קעקועים ועגילים בכל הפנים והגוף יהיה לו מאוד קשה להתקבל לעבודה בתור שוטר או רופא כיוון שהוא אינו מתאים מבחינת מראה למקוםהעבודה, וכמובן שמראה זה משדר משהו שלא עונה על הקריטריונים של מקום העבודה אפילו אם הוא בעל ניסיון וידע רב בתחום.

למידע נוסף אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו : http://www.cstudio.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI