דף הבית עסקים עסקים - אחר אסטרולוגיה לפי תאריך לידה
אסטרולוגיה לפי תאריך לידה
totach kidum 05/12/13 |  צפיות: 2440

אסטרולוגיה זה דבר שהוא אינו מוחשי, לא תמיד ניתן להסברים וכמובן שלא כל אחד יכול לעסוק או לייעץ בתחום זה. יש מגוון רחב של תחומי אסטרולוגיה, מהידועים ביותר הוא ייעוץ לפי מזלות, כל מזל אומר לנו איזה בן אדם אנחנו ומה עברנו ובעיר מה יצפה לנו בעתיד הקרוב או בעתיד הרחוק. יש אסטרולוגיה יומית ויש חודשית ואפילו שנתית. ויש כמובן אסטרולוגיה לפי תאריך לידה , תחום זה עוזר לנו ללמוד על עצמנו ועל העתיד שלנו באמצעות מספרים בעלי משמעות רבה- תאריך הלידה שלנו. תאריך הלידה של כל אחד מאתנו צופן בתוכו דברים נסתרים ובעלי משמעות רבה עבורנו. לכל אחד יש חלום לגלות את העתיד ולדעת מה מחכה לו, ואולי גם לדעת מה הוא יעסוק בעתיד, איזה משפחה תהיה לו, איזה זיווג הוא ימצא ועוד הרבה שאלות שהרבה שואלים את עצמם ביום יום ולא העזו לעשות עם זה כלום. אסטרולוגיה לפי תאריך לידה יכול להיות הפתרון לשאלות אלה ולעוד הרבה בעיות אחרות.כמה פעמים רצינו לעשות מסיבת רווקות מעניינת שתגרום לכולם להיסחף אל עולם מרתק, ולא נודע. מסיבת רווקות שכולן יזכרו, חוויה קסומה ונעימה שתלך עם כולן לאורך שנים. מסיבת רווקות במרכז יכולה תמיד להיות מעניינת יותר אם מביאים אנשים רוחניים מקצועיים ביותר שמומחים בייעוץ בכל תחומי החיים באמצעות האסטרולוגיה או הנומרולוגיה. כל אחד רוצה לדעת אם היא תצליח בתחום הזוגיות , האם הבן זוג הנוכחי הוא בן זוג טוב לחיים וכדאי להשקיע במערכת יחסים, או שמא המערכת יחסים לא עושה לה טוב. מה כדאי ללמוד? האם אצליח למצוא עבודה בעתיד? היכן אני אגור? כל אלה חלק מהשאלות שצצות לכל אחת. ייעוץ מקצועי יכול לתת כלים רבים ונקודת ראות שונה שלא הייתה קודם.מיסטיקה הוא תחום מאוד מעניין, בעיקר בגלל המסרים החבויים, העולם החבוי הנסתר שלא נגלה לעיני כל אדם. גם אם אין לך את הכישורים האלה, עדיין כל אחד יכול ליהנות מייעוץ מיסטי מרתק ממיטב המומחים שקיימים היום. תמיד אפשר להתעניין ולגלות על עצמנו דברים חדשים ועל עתידנו בתור אנשי עסקים בני זוג או פשוט בתור בני אדם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI