דף הבית פיננסים וכספים משכנתא יועץ משכנתאות: טיפים לבחירת יועץ משכנתא טוב
יועץ משכנתאות: טיפים לבחירת יועץ משכנתא טוב
מיטל אדר 14/01/14 |  צפיות: 12693

במאמר זה אמנה מספר יתרונות שיש ללקיחת יועץ משכנתאות ומה כדאי לבדוק לפני שלוקחים אחד שילווה אתכם לאורך תקופת לקיחת המשכנתא.

ראשית, אין לזלזל בתפקידו של יועץ משכנתאות. בוודאי שמעתם אנשים שאומרים שהם יכלו להשיג בדיוק את הריבית שהיעוץ משיג, שיכלו לבנות תמהיל משכנתא טוב כמוהו וכו'. אם אכן כך הם פני הדברים, הרי שהם לקחו יועץ משכנתא לא מקצועי...חשיבותו של היועץ היא אדירה! אתם עמודים לקחת הלווא של מאות אלפי שקלים מגוף מסחרי, המעוניין שתשלמו כמה שיותר ריבית שהוא יכול להוציא ממכם. הוא אינו גוף בלתי תלוי, הוא גוף שרוצה להרוויח. לא כך יועץ המשכנתאות. היועץ אמור להיות בלתי תלוי, ללא העדפה לבנק כזה או אחר, תפקידו הוא להוריד לכם את הריבית שהייתם משלמים לו לא הייתם לוקחים את שירותיו. אלפי השקלים שתשלמו ליועץ המשכנתא לצורך עיסוקו, תחסכו עשרות אם לא מאות אלפי שקלים על ההלוואה שתשלמו לבנק.

מספר דברים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים על יועץ:

1. מהו ניסיונו התעסוקתי? האם הוא עוסק הרבה שנים בתחום? מהי הכשרתו? האם הוא מגיע מתחום של בנקאות? האם הוא מכיר ובקשרים עם בנקים באופן יומיומי?

2. האם יש לו ממליצים? אל תתביישו לבקש מהיועץ טלפונים של לקוחות עבר שלו, של לקוחות שהוא מטפל בהם כעתץ. תמיד טוב להקשיב לניסיונם של אחרים שעברו את התהליך

3. הקשיבו לתחושות הבטן שלכם: יועץ המשכנתא צריך להתחבר אליכם בכל האופנים, להיות אמין מבחינתכם, נגיש, קוהרנתי בתשובותיו. אל תזלזלו בתחושת הבטן שלכם בבחירת היועץ, כמה שזה נשמע לא מקצועי.

ליועץ יש שני תפקידים עיקריים, לבנות אתכם תמהיל משכנתא ולנהל את המו"מ מול הבנקים להוצאת הריבית הנמוכה ביותר. שני תפקידים משמעותיים מאוד בכל התהליך, שבמידה התדאו לבחור יועץ טוב, עשויים להוביל אתכם לחוף מבטחים ושקט נפשי שאתם אכן יכולים לעמוד בהלוואה הגדולה שנטלתם על עצמכם ועדיין לחיות באיכות חיים טובה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל אדר


 


מאמרים נוספים מאת מיטל אדר
 
יועץ משכנתאות: טיפים לבחירת יועץ משכנתא טוב
14/01/14 | משכנתא
על השאלה האם כדאי לקחת יועץ משכנתא, אתם בוודאי מנחים שאת התשובה שלי, אבל איך כדאי לבחור יועץ משכנתא? מה חשיבותו? הכל במאמר שלפניכם

זכאות למשכנתא - האם מגיעה לכם הטבה מהמדינה?
12/01/14 | משכנתא
אם אתם לפני רכישת משכנתא בוודאי שמעתם על המונח זכאות למשכנתא? מה מסתתר מאחורי הזכאות ומי זכאי לה? הכל במאמר שלפניכם

יועץ משכנתאות: טיפים ללקיחת משכנתא נכונה לכם
12/01/14 | משכנתא
עברתם מסע מפרך בבחירת הדירה הנכונה בשבילכם. מזל טוב! אבל יש לנו חדשות בשבילכם, כעת המסע רק החל....הדרך לנטילת משכנתא בצורה נכונה, שתאפשר לכם לחיות לצידה באיכות חיים טובה מתחלה עכשיו. הנה כמה עצות מפי יועץ משכנתאות מנוסה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI