דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים שירותי ליווי לעסקים קטנים
שירותי ליווי לעסקים קטנים
מור שלום 10/03/14 |  צפיות: 3500

השוק העסקי נהייה מאוד מאוד תחרותי ומשנה לשנה לעסקים קטנים הרבה יותר קשה לשרוד או לתפקד בצורה נורמלית. עסקים צריכים לקבל לא מעט החלטות חשובות לגבי ניהול היום יומי או השקעות עתידיות ולא כולם יודעים לעשות את זה בעצמם בצורה טובה. לכן שירותי ליווי עסקיים הפכו להיות מאוד מבוקשים, כי הם פועלים בתור יועצים עסקיים עבור כל אותם חברות קטנות שלא מצליחים לבד ללא שירותי ליווי האלה. זה לא אומר שחברה קטנה לא יכולה לעבוד ללא שירותי ליווי האלה, אבל אם ישנה בעיה שבעל הבית או מנכל לא מצליח לפתור לבד, תמיד יש לו למי לפנות מה שיכול לפעמים לעזור לעסק לעשות ברווח החודשי או לצאת מהמצב קשה שעליו הוא נקלה. ישנם כמה שירותי ליווי בסיסים שפועלים עבור אותם העסקים בישראל ואנו נציג כאן את הסוגים הבסיסיים.

שירותי ליווי אסטרטגיים – בדרך כלל שירות זה מסופק על ידי אנשי עסקים מנוסים או מנכלים של חברות גדולות בדימוס. הם עוזרים לבתי עסק לפתח אסטרטגיה שיווקים עתידית או לשפר את הניהול האסטרטגי הקיים בחברה, כמובן כדי לשפר את המצב הכספי. שירותי ליווי אסטרטגיים בעיקר יכולים לעזור לגבש תוכנית עבודה להשגת ממימון הנדרש לביצוע עבודה או השגת המטרות שהוצבו באותו העסק. כמו שאמרנו קודם, בשוק התחרותי שקיים היום צריך להיות עם יד על הדופק כי לדואג להצלחה של אותו מיזם שאתם מנהלים ולפעמים זה נעשה בצורה הכי טובה על ידי שימוש במקצוענים שנותנים שירותי ליווי לעסקים הקטנים.

שירותי ליווי, ליווי ארגוניים – הבעיה שקיימת ברוב חברות הקטנו, היא בעיית הארגון. נכון שהיא קיימת גם בחרות גדולות ואפילו ענקיות, אבל במקומות אלה יש מספיק מומחים כדי לטפל בכל דבר בנפרד, כאשר עסק קטן לא צמיד מוצא את הזמן או את יכולת כדי לטפל בכל בעיה קטנה שנוצרת. חוסר הזמן או ידע מהווה בעיה די רצינית עבור מיזמים קטנים ומסקן את עצם קיומם, ולכן שירותי ליווי עסקיים בעים לעזור להם לגבש ותכנית עבודה שכוללת חלוקת תפקידים נכונה במפעל או במשרד שתגרום ליעילות המרבית של עובדים שמועסקים באותו מקום. נכון שלא כל עסק מוכן להזמין שירותי ליווי שישפרו את לו את ההתנהלות, כי לא תמיד מאמינים במומחה חיצוני שיכול להגיע ולפתור את כל הבעיות, אבל אחרי שהם מנסים, הם כבר לא מוכנים לוותר על שירותי ליווי אלו.

לסיום נגיד, בשוק התחרות שנוצר בשנים האחרונות, גם חברות ענק וגם משרדים או מפעלים קטנים חייבים להיעזר במומחים של שירותי ליווי לעסקים כדי להרים את רמת ההכנסות, לשפר את היעילות של המקום וגם כמובן לגבש תוכנית צמיחה עתידית לאותו המקום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור שלום


 


מאמרים נוספים מאת מור שלום
 
שירותי ליווי לעסקים קטנים
השוק העסקי נהייה מאוד מאוד תחרותי ומשנה לשנה לעסקים קטנים הרבה יותר קשה לשרוד או לתפקד בצורה נורמלית.

מה נותן לי ליווי עסקי?
הליווי העסקי עוזר לכם להתמודד עם תהליכי רישום, קביעת יעדים , זיהוי גורמי סיכון אפשריים, התאמת הרעיון למצב בשוק, ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI