דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר הקמת עסק בארצות הברית
הקמת עסק בארצות הברית
דורון גרינשפן 26/03/14 |  צפיות: 3749

מי מאיתנו לא חולם או חלם בשלב כלשהו לפתוח עסק בארצות הברית ? חלק מאותם החולמים מצליחים להגשים את המטרות שהציבו לעצמם, וחלקם לא והחלום נשאר בגדר חלום עבורם. באופן כללי אין כיום מתכון בלעדי להצלחה, יחד עם זאת ניתן למנות כמה עצות יעילות שיוכלו להוות כלי חיוני והכרחי למימוש החלום וההצלחה. כמובן, השפה משחקת תפקיד מאד חשוב, ועל אף שרבים מהישראלים הינם בעלי ידע בשפה האנגלית, עדיין לא ניתן להתעלם מהפער הגדול שבית התרבויות שבא לידי ביטוי לא רק בהיבט המילולי. לכן, אם אתם מעוניינים לפתוח עסק בארצות הברית, חשוב לקבל ייעוץ עסקי על ידי מומחים בתחוםשילוו אתכם לאורך כל הדרך.

השתדלו לדבר באנגלית מתוקנת בלבד ולהציג את דבריכם ללא שגיאות כתיב במסגרת הצגת העסק או החברה על שירותיה ומוצריה השונים. יש לפרט באופן מעמיק ומקיף אודות מגוון המוצרים או השירותים ובאופן כללי להעניק תמונת מצב טובה ורחבה דרך הצגת ממליצים ושמות של לקוחות, ספציפיקציות, כתובת מדויקת, דואר אלקטרוני ופרטי התקשרות נוספים שמצויים באמתחתכם. שימו לב לכך שההעדפה הברורה של האמריקאים היא חברה המציעה כתובת מוכרת ואמריקאית.

חלק מהחברות מציגות בפני המשקיעים הפוטנציאליים כתובות וירטואליות בתשלום חודשי מבלי שיש ברשותם אתר רשמי, במקרים אלו קרוב לוודאי לא תזכו לתשומת לב או התייחסות כלשהי. יועץ שילווה אותך בשלבי ההקמה גם יסייע לך לבחור את המיקום הנכון ואת הכתובת שתיצור עניין רב יותר בקרב המשקיעים.

אם ברצונכם להבטיח הצלחה מקסימאלית בעתיד, וודאי תעדיפו לשכור שירותים מחברה מקצועית המתמחה בנושא של הקמת עסקים או חברות בארצות הברית. התפקיד של חברות אלו נעוץ במתן עזרה וסיוע להקמת העסק או החברה על ידי פתיחת חשבון בנק בארה"ב, בבנקים שנחשבים ליציבים וגדולים, על ידי פתיחת תיקי עסק וליווי של בעל העסק לאורך כל תהליך ההקמה.

חברה מוגדרת כישות משפטית המקיימת את פעילותה במדינה בה היא נוסדה. כלל מנחה זה חייב להדהד בראשכם לאורך כל הדרך.

לכל מדינה בארה"ב ישנו רשם חברות רשמי, כך שהחברה או העסק נדרשים להירשם באחד מהם. כמו כן יש צורך להירשם ברשויות המס של אותה המדינה וברשויות הפדרליות של מס הכנסה, כלומר IRS. התפקיד של היועץ העסקי כרוך בין השאר בבניית התהליך של הקמת החברה או העסק ובמתן סיוע במסגרת פתיחת התיקים ברשות המקומית. חלק מהיועצים יעשו זאת דרך הסיוע הניתן כיום על ידי כמה קולגות מארצות הברית.

בנוסף, קיימים מספר סוגים של חברות כגון חברה LLC שהיא חברה מסוג לימיטד או חברה של Corporation ויש לפתוח את סוג החברה הנכון. נושאי מס הכנסה הם אלו שמהווים את השוני הבולט ביותר בין סוגי חברות אלו. מעבר לכך הבדלים אלו נובעים ממגוון המסמכים הנדרשים עבור הקמת החברה, והתקנות השונות שעתידות לחול על בעליה. חברה מסוג LLC לדוגמא לא יכולה למכור את מניותיה באופן עצמאי, ונדרשת לבצע זאת לאחר שקיבלה אישורים מתאימים מכל בעלי המניות.  לעומת זאת חברה מהסוג של Corporation יכולה לבצע זאת עצמאית מבלי הצורך באישורים.

התנהלות חשבונית

פתיחת חשבון בנק בארה"ב ותהליך הקמת חברות באופן כללי ידוע כתהליך מאד מורכב ומסובך בקרב אנשי עסקים מקומיים ובינלאומיים כאחד, לרבות אנשים שאינם תושבים אמריקאיים. אחת הסיבות העיקריות של קושי זה מזוהה עם חוק הפטריוטיות, המהווה כיום את העילה המרכזית של הבנקים להטיל איסורים על אנשים שאינם תושבים אמריקאיים לפתוח חשבונות בנק בארה"ב. אנשים אלו בדרך כלל אינם מחזיקים ברשותם מספר ביטוח לאומי, נקודות זכות היסטוריות או כתובת רשמית בארה"ב.

בארה"ב כיום ניתן לפנות חשבונות בנק רק על שם חברות, וזאת בתנאי שאותה החברה תעניק לבנק את כל המידע החיוני בנוגע לפעילותה, לבעלי המניות ולנהנים. "הכר את הלקוח" הוא השם של תהליך זה אם אתם מחפשים יועץ עסקי לפתיחת חברה או עסק בארה"ב כדאי לכם לבצע השוואה בין כמה יועצים, מה שיהפוך את הבחירה לפשוטה יותר, להשוואה לחץ כאן .

הנהלת חשבונות בארצות הברית

לכל מדינה יש את החוקים והכללים שלה, בייחוד בענייני כספים. לכן, גם אם בישראל אתם מכירים את כל החוקים ויכולים לבצע הנהלת חשבונות לעסק בכוחות עצמכם, אל תסתכנו בכך שמדובר בעסק בארצות הברית. אם אתם רוצים שהעסק שלכם ימשיך לפעול בצורה חוקית ותקנית, השתמשו בשירות של מנהלי חשבונות מקצועיים ומנוסים בארצות הברית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון גרינשפן


 


מאמרים נוספים מאת דורון גרינשפן
 
תפקיד חדש נולד- מעצב תאורה
אם לפני עשר שנים בודדות בלבד, כל מה שנותר לתושבי ישראל לעשות הוא להתבונן בקנאה ולשאת את מבטיהם אל על לעבר העיצוב העכשווי והעדכני שאפיין את אירופה באותה התקופה ובפרט את קו העיצוב של עולם התאורה, הרי שכיום פני היוצרות השתנו לאין ערוך.

מה זה מחזור משכנתא?
מחזור משכנתא הוא מונח שקרוב לוודאי שכל אחד מביניכם[ אשר נטל בשלב כזה או אחר בחייו משכנתא, או שמתכנן ליטול משכנתא בעתיד נחשף אליו, אולם לא הבין במה הוא כרוך ומהו משמעותו באופן כללי. במאמר הנוכחי ברצוננו לבאר את המונח מחזור משכנתא, לאחר מכן להבין האם מדובר בצעד כדאי ואם כן במה הוא כרוך.

הקמת עסק בארצות הברית
מי מאיתנו לא חולם או חלם בשלב כלשהו לפתוח עסק בארצות הברית ? חלק מאותם החולמים מצליחים להגשים את המטרות שהציבו לעצמם, וחלקם לא והחלום נשאר בגדר חלום עבורם. באופן כללי אין כיום מתכון בלעדי להצלחה, יחד עם זאת ניתן למנות כמה עצות יעילות שיוכלו להוות כלי חיוני והכרחי למימוש החלום וההצלחה.

כמה זה עולה לנו
26/03/14 | גינון
דשא טבעי מחייב טיפול שוטף תחזוקה יומיומית ופיתרון בעיות שונות. האתגרים הנלווים להתקנת דשא טבעי באים לידי ביטוי גם ברמה הכלכלית שכן תחזוקתו המורכבת מחייבת סכומי כספיים בלתי מבוטלים וכמובן המון זמן ואנרגיה לא מועטה. לפיכך כיום ההעדפה הברורה של מרבית הציבור הן במגזר הפרטי והן בציבורי

עשיתי תאונה ואין לי ביטוח, מה עושים?
בשורות שלפניכם סקירה מלאה ונרחב אודות ביטוח חובה לרכב. בשורות אלו נעניק לכם תשובות על מגוון שאלות נפוצות בתחום הביטוח כמו: מה פירוש המונח ביטוח חובה לרכב ומה המשמעות שלו? מה צפוי לנהג שעולה על כבישי הארץ ללא ביטוח חובה לרכב?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI