דף הבית פיננסים וכספים הלוואות כל מה שרציתם לדעת על הלוואה מיידית.
כל מה שרציתם לדעת על הלוואה מיידית.
דניאל דורמן 01/07/14 |  צפיות: 4502

כולנו נתקלנו בשלב זה או אחר במחסור בכסף, תלוי בסיטואציה ייתכן והיינו צריכים הלוואה מיידית על מנת לשם חשבון, להחזיר הלוואה או על מנת לתת מתנה לאח שמתחתן. במקרים כאלה לפעמים נמצא שהבנק לא תמיד עומד לרשותנו. בעיקר בגלל בעיות שהיו בחשבון בעבר או בגלל שההכנסה שלנו לא גובהה מספיק. ניתן אם כן לפנות לגוף חיצוני שיספק את ההלוואה, מה חשוב לדעת ולבדוק כאשר מבצעים הלוואה שכזאת? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

מהיא הלוואה חוץ בנקאית

כל הלוואה שאינה ניתנת בכפוף לבנק שבוא אתם מנויים או גוף בנקאי אחר נקראת הלוואה חוץ בנקאית. הלוואה מיידית מספקת פתרון נוח למי שאינו מצליח לקבל הלוואה מהבנק, את ההלוואה סיפקו עד כה בעיקר חברות האשראי. בשנים האחרונות נותן משרד האוצר אפשרות גם לגופים אחרים את האפשרות לבצע הלוואה מיידית ובכך פתח את השוק לתחרות רבה. בנוסף מכיון שהגופים הם אינם בנקים הכספים ניתנים בצורה פשוטה יחסית ולרוב אינם דורשים ערבים או ערבויות כאלה ואחרות.

 

ההבדל בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית

ועכשיו נשאלת השאלה מה ההבדל בין השניים, אז כמו שנאמר כבר הלוואה חוץ בנקאית היא לרוב הלוואה מיידית, ללא ערבים וללא צורך בערבויות נוספות, לעומתה הלוואה בנקאית מותנת בכך תוכיחו שאכן תוכלו להחזיר את הסכום ובנוסף לכך תצטרכו לספק מספר ערבים שישלמו את הסכום במידה ולא תוכלו לעשות זאת אתם. אבל לא כל הנוצץ זהב, ההבדל הגדול ביותר בין השניים הוא הריבית אותה תשלמו. ריבית בנקאית עומדת בדרך כלל על חמישה אחוז, בעוד ריבית בהלוואה חוץ בנקאית מתחילה בסביבות בעשרה אחוז, ועולה ככל שסכום הכסף הנדרש עולה גם הוא.

 

חשוב לבדוק.

חשוב מאוד לבדוק לפני שלוקחים הלוואה מיידית שמודבר בגורם מוסמך ובעל אישור של משרד האוצר, כל עסקה עם גוף שאינו בעל היתר הוא הלוואה בשוק האפור, הריבית אצל גופים שכאלה גבוה בעשרות מונים ויכולה לגרור לחוב גובה יותר מסך ההלוואה עצמה.

 

לסיכום.

הלוואה מגורם חוץ בנקאי יכולה להיות נוחה מאוד במידה והבנק לא מאפשר לכם לקחת הלוואה דרכו, או אם לחלופין אין באפשרותכם למלאות אחר דרישות הבנק במתן ערבים או ערבויות. אבל חשוב לבדוק אם כאן משתלם לקחת הלוואה שכזאת עקב החזרים גבוהים. ובנוסף חשוב מאוד לבדוק כי הגורם מולו אתם עובדים הוא אכן מאושר למתן הלוואות שכאלה.

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל דורמן


 


מאמרים נוספים מאת דניאל דורמן
 
האם אפשר למצוא בתי מלון באילת במחיר זול?
14/08/14 | בתי מלון
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה על העיר אילת ובתי המלון באזור. ובנוסף ניתן כמה טיפים לגבי מציאה של מלון זול באזור אילת.

כיצד לבחור הלוואה חוץ בנקאית?
05/08/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נסביר את ההבדל הבסיסי בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית, בנוסף ניתן קווים מנחים לבחירה של הלוואה משתלמת.

כל מה שרציתם לדעת על ניקיון חלונות מקצועי
במאמר הקרוב נעבור על כמה דברים שחשוב לדעת לגבי ניקיון חלונות ובנוסף נסביר כיצד לבחור איש מקצוע בתחום.

כל מה שרציתם לדעת על הלוואה מיידית.
01/07/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נעבור על מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים לקחת הלוואה מיידית.

נופש בים המלח
כמה סיבות שאולי לא חשבתם עליהם לבקר ביום המלח.

מתי נידרש לבצע חיפוש פטנט וכיצד זה מתבצע?
ישראלים רבים חושבים על רעיון נהדר, שלדעתם מהווה פטנט. אבל לפני שניתן לרשום אותו, צריך לחפש קודם אם אין פטנט כזה, שכבר נרשם. לשם כך מתבצע הליך של חיפוש פטנט. המאמר שלפניכם יתאר את החשיבות של הליך כזה, וכיצד ניתן לבצע אותו.

כך תקנה בזול ג'קוזי או סאונה יבשה
לרבים מהישראלים יש בביתם ג'קוזי או סאונה יבשה, המשמשים להתרגעות ופינוק. מאחר ומדובר במוצרים שאינם זולים, הנה לפניכם מדריך שידריך אתכם כיצד לרכוש מוצרים אלו במחיר נמוך, ואפילו זול.

כך תמצאו פתרונות שינה זולים
19/05/14 | עיצוב
אם אתם מתכננים לעבור לדירה משלכם, או לדירה שכורה, אתם בוודאי מחפשים פתרונות שינה. ידוע כמובן כי ניתן לקנות מיטה ומזרן חדשים, אך אלו יקרים למדי. אילו פתרונות שינה זולים קיימים בשוק? במאמר זה נצביע על כמה מהם.

ככה תשיגו עיצוב גינות בזול
14/05/14 | גינון
אם אתם מחפשים לעצב את הגינה שלכם, ומוגבלים בתקציב, בוודאי תרצו להפחית עד כמה שניתן את תקציב עיצוב הגינה, ועדיין לקבל גינה מעוצבת היטב. המאמר שלפניכם יפרט כיצד תוכלו להשיג עיצוב גינות בזול יחסית, ועדיין להיות מרוצים מהתוצאות.

ארבע עצות שימושיות לאיתור מומחה השתלות שיניים
30/04/14 | רפואה
אם גם לכם עקרו שן אחת או יותר ואתם צריכים לבצע השתלות שיניים, אתם וודאי תוהים איך לבחור מומחה מתאים. אחרי הכל מדובר בעבודה הדורשת זהירות וערנות רבה,גם כדי לא לפגוע בעצבים הממוקמים מתחת לשן, וגם כדי שהשתלים יחזיקו מעמד לאורך כמה שיותר שנים. אז איך נאתר מומחה כזה? העצות הבאות סייעו לכם בכך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI