דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
שי טופיגן 21/07/14 |  צפיות: 3132

על מנת שאגרן כפייתי יפתח דף חדש בחייו, יש לבצע ניקיון דירות אגרנות על מנת שירגיש את ההבדל ואת תרבות הדיור כמו בבתים של אנשים נורמטיביים. אף אגרן אינו מוכן לחיות כך, אך המחלה היא פשוט משתלטת עליו ולכן הוא חייב בטיפול פסיכיאטרי עוד לפני שמפנים את ירתו מהחפצים והפסולת שנערמה שם במשך השנים. אם אתם מחפשים חברת פינוי מקצועית המתמחה בפינוי אגרנות, כדאי כי תיפנו לצוות המיומן של שי פינוי דירה. צוות זה, יסייע ויקל לכם על הבעיה של אגרן כפייתי שהוא בן משפחה. חברת שי פינוי דירה, מגלה רגישות רבה לפינוי מסוג זה, היות והיא מפנה הרבה דירות ובתים של אגרנים כפייתיים ומודעת לבעיות הנפשיות של האגרנים הכפייתיים, שעשויים להתנגד כאשר רואים כי החפצים שהם אספו הרבה שנים מפונים מהבית. בית או דירה של אגרן כפייתי, כבר הופכת להיות מפגע ציבורי, הרבה שכנים עלולים להתלונן, על תחנה היוצאת מביתם או מדירתם של האגרנים, וכן עלולים להגיע מזיקים כמו תיקנים ועכברים למקומות מוזנחים ומלאי אשפה. ניתן לבצע גם פינוי פסולת ממחסנים.

לתמוך באגרן הכפייתי בכל מיני שיטות

יש לתמוך באגרן הכפייתי באמצעות טיפול קבוצתי או פרטני, שיעזור לו להבין את גודל הבעיה. יש אגרנים שאוספים כל מיני דברים, יש כאלה שאוספים רק עיתונים יש כאלה נעליים ועוד. יש טוענים שאגרנות כפייתית היא תוצאה של חסך מסוים בילדות שהפך במשך הזמן למחלה נפשית. להרבה ניצולי שואה יש את מחלת האגרנות הכפייתית בגלל מה שעברו בשואה והם נוהגים להחביא אוכל אפילו אם הוא מעופש וישן, מבחינתם, האוכל הוא האוצר שלהם. צוות של שי פינוי דירה, יודע כיצד להתמודד עם מצבים כאלה של אגרנות, השירות הינו דיסקרטי ואדיב, והצוות מדבר עם המשפחה ומרגיע את האגרן כאשר רואה שדירתו מפונה מהחפצים שהוא טרח לאסוף.  ישנו מרכז לאגרנים כפייתיים, העוזר ותומך במשפחות של אגרנים ופותר להם בעיות וקשיים עם האגרן הכפייתי. יש דרגות של פסולת בביתם של האגרנים הכפייתיים. יש כאלה שיאספו כל מוני מוצרים או פריטים כמו נעליים בגדים ועיתונים, ויש כאלה שיחפשו פסולת קשה יותר , אפילו צואת כלבים הם אוספים במידה והמחלה של האגרנות היא יותר קשה. פינוי אספנות כפייתית היא אינה משימה קלה ויש להתייחס אליה בכובד ראש.

כיצד ובכמה זמן מפנים דירה של אגרן כפייתי?

ניקיון דירות אגרנות היא אינה משימה פשוטה, יכול להיות שצוות של ]פינוי דירה, יצטרך לעבוד אפילו במשך שבוע על מנת לנקות א כל הפסולת שאסף האגרן במשך שנים. יש להבין, שישנם הרבה מקרים בהם אי אפשר להיכנס לדירה כי ישנן ערמות של פסולת עד התקרה שמגיעות גם עד הדלת. אגרנות כפייתית הינה מחלת נפש קשה, ויש לטפל בה. אנשים אלה, לכאורה נראים מאוד אינטליגנטיים, אך יש לטפל בהם בזהירות, על מנת שיבינו כי הם חייבים להפסיק לאגור חפצים. פסולת שמרקיבה עם הזמן צוברת צחנה ומחלות וגם פה טמונה סכנה לא קטנה. בלא מעט מקרים היו תולעים שטיילו בבית ולאגרן לא היה אכפת. בדרך כלל בפינוי זה, יש מכולות אשפה ושרוולים במידה ומדובר בדירה על קומות. אנשי פינוי דירה, משתדלים לבצע פינוי אשפה מהבית כמה שיותר מהר ולחטא את הדירה או הבית על מנת להמשיך בחיטוי, בניקיון ובצביעת הנכס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי טופיגן


 


מאמרים נוספים מאת שי טופיגן
 
מרצדס E300
01/10/14 | רכב
מרצדס יצאה עם סדרת דגמי רכב משפחתיים מנהלתיים הקרויות סדרת E. מרצדס E300 מהווה את דגם הביניים בסדרה.

למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
29/09/14 | רכב
אחת לכמה שנים אנו רוצים וצריכים להחליף את הרכב הקיים שלנו. החלפת הרכב יכולה לבוא כתוצאה מכך שהרכב כבר קטן מידי ואינו מתאים למשפחה שלנו שהתרחבה בשנים האחרונות

טיפים ועצות על ישיבה נכונה ברכב
29/09/14 | רכב
נהג שיושב בנוחות ואינו טרוד בכאבי גב או בצוואר תפוס, הוא נהג ערני ומרוכז יותר. ישיבה נכונה ברכב תורמת לרוגע ולריכוז של הנהג ומקטינה את הסיכויים לתאונות דרכים. ישנם

יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
29/09/14 | רכב
בטיחות הרכב היא הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשמחפשים רכב. ישנו כמובן מראה הרכב והנוחות שבו וכמובן פינוקים נוספים שניתן לקבל כשקונים רכב אך בסופו של דבר הבטיחות היא מעל הכול.

רכב חדש מבית מיצובישי – דגם אאוטלנדר Phev המשלב מנוע חשמלי ובנזין
29/09/14 | רכב
על ג'יפים ורכבים גבוהים כבר ידענו רבות. זכורה לנו בייחוד החוויה של שימוש יקר בבנזין תוך זיהום הסביבה. על ג'יפים שחוסכים בזיהום סביבתי ובדלק בנזין ניתן לשמוע רק בחברת מיצובישי.

שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
על מנת שאגרן כפייתי יפתח דף חדש בחייו, יש לבצע ניקיון דירות אגרנות על מנת שירגיש את ההבדל ואת תרבות הדיור כמו בבתים של אנשים נורמטיביים.

כמה זמן אורך תהליך של פינוי דירה?
תהליך פינוי דירה הוא תהליך הדורש פינוי של כל החפצים מתוך הדירה, ללא קשר לגודלם, למשקלם, למורכבות השינוע שלהם, לקומה בה ממוקמת הדירה וכדומה.

פינוי ירושות
פינוי ירושות מחייב פנייה רק לבעלי מקצוע הבקיאים בתחום זה. הם מגיעים לדירה האמורה, ומביאים איתם את הציוד הנדרש כדי לבצע את הפינוי. הציוד הראוי מטרתו לבצע את הפינוי במהירות וביעילות. דירות שנתקבלו בירושה, מחייבות פינוי.

פינוי ירושות
במקרים של פינוי ירושות, היורשים זקוקים לפינוי הדירות. פינוי הדירות אמור להיעשות על הצד הטוב ביותר, ותוך גילוי רגישות מצד החברות המפנות למצב העדין שבו נתונים היורשים. כמו כן, בשל המצב העדין, הפינוי חייב להיות מהיר.

פינוי ארונות קיר
מעוניינים לפנות ארונות קיר ישנים מהבית ולא יודעים מהיכן להתחיל? בטוחים שחייבם לפרק את ארונות הקיר שבבית שלכם ולא יודעים למי לפנות לשם כך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI