דף הבית פיננסים וכספים משכנתא למה כדאי לנו לקחת משכנתא?
למה כדאי לנו לקחת משכנתא?
נדב 31/07/14 |  צפיות: 12574
מה זה בכלל משכנתא?

הבעיה היא שרובנו לא כל כך יודעים או מבינים עד הסוף מה זה משכנתא. משכנתאות הן הלוואות שלוקחים מהבנק עם ריבית (קבועה או צמודה למדד של בנק ישראל) ומחזירים אותן תוך מספר רב של שנים (החזר ההלוואה יכול להיות תוך 10 שנים וגם תוך 30 שנה). את התנאים של ההלוואה אנחנו והבנק קובעים בהסכם. בדרך כלל לא ניתן לשנות את תנאי ההלוואה ואם אנחנו רוצים לעשות זאת בכל זאת אנחנו צריכים לשלם לבנק קנס. שינוי תנאי ההלוואה לקניית בית נקרא גם מיחזור משכנתא.

איך יועץ משכנתא יכול לעזור לנו?

אם עדיין לא הבנתם איך יועץ משכנתאות יכול לעזור גם לכם – הנה התשובה: יועץ משכנתא יוכל לסייע לכם לקבל תנאים טובים יותר מהבנק על מיחזור המשכנתא שלכם ובעת לקיחת המשכנתא המקורית שלכם. יועץ זה הוא איש בעל ניסיון רב ולא פחות חשוב – קשרים רבים שיכולים לסייע. תפקידו של היועץ הוא לעזור לנו לחסוך כסף בהלוואה. אנחנו יכולים לחסוך כסף בעזרת גובהה הריבית על ההלוואה ובעזרת משך הזמן שבו נצטרך להחזיר אותה. כאשר אנחנו קובעים את תנאי המשכנתא היועץ עוזר לנו לקבוע כמה כסף נוכל להחזיר מדי חודש בהתאם להכנסות ולהוצאות המשפחתיות שלנו. כך למשל אם אנחנו מוציאים שבעת אלפים שקל בחודש וההכנסות שלנו הן על סך חמש עשרה אלף שקל בחודש היועץ ימליץ לנו אם כדאי לנו להחזיר שלושת אלפים שקל בחודש למשכנתא או ארבעת אלפים שקל בחודש.

לסיכום, ניתן לומר שלמרות יוקר המחייה בארץ, אנחנו עדיין יכולים להגשים את חלום הילדות שלנו ולהיות בעלים של בית או דירה פרטיים. בשביל שזה יקרה אנחנו צריכים להתייעץ עם מומחים ולקבל את ההחלטות שלנו לאט ובזהירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נדב


 


מאמרים נוספים מאת נדב
 
ייעוץ סביבתי וקידום הבנייה שלנו
אז איך ייעוץ סביבתי יכול לקדם את תהליך הבנייה של הבית שלנו? כאשר אנחנו בונים בית אנחנו נדרשים להנפיק שלל אישורים והרשאות ממוסדות המדינה. בשביל שהבית שלנו יהיה בנוי בצורה איכותית ויזכה לאישורים של מוסדות המועצות המקומיות והמדינה אנחנו חייבים לקבל אישורים אודות זיהום הקרקע ואודות זיהום המים והאוויר שיש באזור הבית שלנו ובקרקע עליה אנחנו רוצים לבנות

שיקום נפשי – איך עושים זאת?
בכל תהליך של שיקום נפשי יש צורך במסגרת טיפולית. יש הרבה סוגים שונים של מסגרות טיפוליות. מסגרת טיפולית יכולה להיות טיפול פסיכולוגי או טיפול תרופתי. מסגרת זו יכולה להיות גם שילוב של טיפול תרופתי וטיפול על ידי שיחות. הצוות המטפל יוכל להכיל את הכאב של בן המשפחה שלנו ואת הסבל הרב שלו. המטרה של המסגרת הטיפולית היא לסייע בצמיחה נפשית ובהתאוששות.

יועץ ביטוח – למה כדאי לנו שיהיה לנו יועץ ביטוח?
בחיים אין לנו בטחונות, אנחנו יכולים יום אחד להיפצע או לחלות, הבית שלנו יכול להיהרס בשריפה והאוטו שלנו יוכל להיגנב. אם אנחנו רוצים בכל זאת להיות בטוחים שלא משנה מה תמיד תהיה לנו רשת ביטחון אנחנו חייבים לעשות ביטוח.

הכול על בניה אקולוגית
רובנו רגילים לחשוב שכאשר אנחנו בונים בית אנחנו מזיקים לנוף הטבעי ולסביבה. כאשר אנחנו בונים למשל בניינים גדולים מאוד אנחנו פוגעים במארג החיים בסביבה בה הבניין מוקם. אז זהו אפשר גם אחרת! בניה אקולוגית היא בניה אשר מתחשבת בטבע ומגנה עליו. בניה אקולוגית עושה שימוש בחומרים טבעיים ומתכלים ועיצוב המבנה עצמו הוא כזה שלא פוגע במארג החיים אלא משתלב בו. בנייה מסוג זה היא חדישה מאוד והיא יכולה להפוך את העולם שלנו לעולם ירוק יותר ונעים יותר למחייה. כאשר אנחנו בוחרים לבנות בבנייה אקולוגית אנחנו בוחרים בחיים ו

למה כדאי לנו לקחת משכנתא?
31/07/14 | משכנתא
אנחנו רוצים שיהיה לנו בית משלנו. תמיד רצינו בית משלנו עוד מאז שהיינו ילדים קטנים. יש רק בעיה אחת קטנה – הבית שאנחנו כל כך רוצים לעצמנו ולמשפחה שלנו הוא יקר מאוד. כמעט יקר מדי ואנחנו לא יכולים כל כך להרשות אותו לעצמנו. אז זהו, אם ניקח משכנתא (הלוואה לקניית בית) מהבנק נוכל להרשות לעצמנו לקנות את הבית שתמיד חלמנו עליו ורצינו אותו. הבית בו אנחנו רוצים להקים את המשפחה שלנו ולגדל אותה. אז למה כדאי לנו לקחת משכנתא? כי היא תאפשר לנו להיות בעלים של בית פרטי משלנו- בדיוק כמו שתמיד רצינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI