דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות נוף הכול על בניה אקולוגית
הכול על בניה אקולוגית
נדב 31/07/14 |  צפיות: 12859

בניה אקולוגית – למי זה מיועד?

אז למי בניה אקולוגית מיועדת? בניה בדרך ובסגנון אקולוגיים מיועדת למעשה לכולם. בניגוד לדעה הרווחת אנחנו לא צריכים להיות פעילים למען הסביבה בשביל שנבנה את הבית שלנו באופן אקולוגי. אנחנו יכולים גם להיות אנשים שפשוט רוצים בית יוקרתי ואיכותי. הבניה הירוקה יכולה לאפשר לנו ליהנות מסביבת מגורים איכותית יותר ונוחה יותר. סביבה זו יכולה לאפשר לנו ליהנות מבית שהאוויר בו נקי ושצריכת החשמל בו היא חסכונית (באמצעות שימוש באנרגיה סולארית). כאשר אנחנו בונים ירוק אנחנו משפרים את תנאי החיים שלנו ושל הילדים שלנו. בניה מסוג זה היא בעלת יתרונות רבים והיא יכולה לאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים גבוהה מאוד.

בניה אקולוגית – הבניה של העתיד

סביר מאוד להניח שבעתיד מרבית הבתים שייבנו בעולם (לפחות הבתים שייבנו במדינות המערב) יבנו בבנייה אקולוגית ויעזרו בחברות המתמחות בתחום כגון Becologic. הבניה האקולוגית יכולה לאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים חלומית. יתרון נוסף של בניה זו היא שהיא לא מזהמת את הסביבה בה אנחנו חיים ולא מגבירה את החור באוזון. בניה ירוקה מתאימה מאוד לכל מי שרוצה להגן על הסביבה בה כולנו חיים. בניה זו מאופיינת בשימוש באנרגיות חלופיות (כמו למשל אנרגיה סולארית או אנרגיה שמונעת על ידי רוח או מים) ובשימוש בחומרים טבעיים. כך למשל בניה אקולוגית של בית בדרך כלל תהיה של בית מעץ. בתים מעץ הם בתים נוחים מאוד וגדולים והם לא מזיקים לסביבה כמו בתים ממתכת או בתים ממלט ובטון.

לסיכום, ניתן לומר, שבניה אקולוגית היא העתיד של הבניה העולמית. בשנים הקרובות יותר ויותר אנשים יבחרו לבנות את הבית שלהם בדרך אקולוגית. ככל שיהיו יותר בתים אקולוגיים כך כולנו נחיה בעולם ירוק יותר ובריא יותר, עולם שזיהום האוויר בו נמוך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נדב


 


מאמרים נוספים מאת נדב
 
ייעוץ סביבתי וקידום הבנייה שלנו
אז איך ייעוץ סביבתי יכול לקדם את תהליך הבנייה של הבית שלנו? כאשר אנחנו בונים בית אנחנו נדרשים להנפיק שלל אישורים והרשאות ממוסדות המדינה. בשביל שהבית שלנו יהיה בנוי בצורה איכותית ויזכה לאישורים של מוסדות המועצות המקומיות והמדינה אנחנו חייבים לקבל אישורים אודות זיהום הקרקע ואודות זיהום המים והאוויר שיש באזור הבית שלנו ובקרקע עליה אנחנו רוצים לבנות

שיקום נפשי – איך עושים זאת?
בכל תהליך של שיקום נפשי יש צורך במסגרת טיפולית. יש הרבה סוגים שונים של מסגרות טיפוליות. מסגרת טיפולית יכולה להיות טיפול פסיכולוגי או טיפול תרופתי. מסגרת זו יכולה להיות גם שילוב של טיפול תרופתי וטיפול על ידי שיחות. הצוות המטפל יוכל להכיל את הכאב של בן המשפחה שלנו ואת הסבל הרב שלו. המטרה של המסגרת הטיפולית היא לסייע בצמיחה נפשית ובהתאוששות.

יועץ ביטוח – למה כדאי לנו שיהיה לנו יועץ ביטוח?
בחיים אין לנו בטחונות, אנחנו יכולים יום אחד להיפצע או לחלות, הבית שלנו יכול להיהרס בשריפה והאוטו שלנו יוכל להיגנב. אם אנחנו רוצים בכל זאת להיות בטוחים שלא משנה מה תמיד תהיה לנו רשת ביטחון אנחנו חייבים לעשות ביטוח.

הכול על בניה אקולוגית
רובנו רגילים לחשוב שכאשר אנחנו בונים בית אנחנו מזיקים לנוף הטבעי ולסביבה. כאשר אנחנו בונים למשל בניינים גדולים מאוד אנחנו פוגעים במארג החיים בסביבה בה הבניין מוקם. אז זהו אפשר גם אחרת! בניה אקולוגית היא בניה אשר מתחשבת בטבע ומגנה עליו. בניה אקולוגית עושה שימוש בחומרים טבעיים ומתכלים ועיצוב המבנה עצמו הוא כזה שלא פוגע במארג החיים אלא משתלב בו. בנייה מסוג זה היא חדישה מאוד והיא יכולה להפוך את העולם שלנו לעולם ירוק יותר ונעים יותר למחייה. כאשר אנחנו בוחרים לבנות בבנייה אקולוגית אנחנו בוחרים בחיים ו

למה כדאי לנו לקחת משכנתא?
31/07/14 | משכנתא
אנחנו רוצים שיהיה לנו בית משלנו. תמיד רצינו בית משלנו עוד מאז שהיינו ילדים קטנים. יש רק בעיה אחת קטנה – הבית שאנחנו כל כך רוצים לעצמנו ולמשפחה שלנו הוא יקר מאוד. כמעט יקר מדי ואנחנו לא יכולים כל כך להרשות אותו לעצמנו. אז זהו, אם ניקח משכנתא (הלוואה לקניית בית) מהבנק נוכל להרשות לעצמנו לקנות את הבית שתמיד חלמנו עליו ורצינו אותו. הבית בו אנחנו רוצים להקים את המשפחה שלנו ולגדל אותה. אז למה כדאי לנו לקחת משכנתא? כי היא תאפשר לנו להיות בעלים של בית פרטי משלנו- בדיוק כמו שתמיד רצינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI