דף הבית עסקים ייעוץ עסקי ליווי עסקי בסין - הדרך הנכונה לליווי עסקי בסין | יעל הסו
ליווי עסקי בסין - הדרך הנכונה לליווי עסקי בסין | יעל הסו
יעל הסו 27/08/14 |  צפיות: 4293

חינוך עסקי בסין מתחיל מגילצעיר, בסין של ימי ילדותי חונכנו שמה שתוציא היום ייתכן ותזדקקלו מחר,חינוך זה מלווה אותך בחייך הבוגרים והוא תורם כלכלית כל עוד הואבמידה.זכור לי המקרה בו התקשר מנהל בנק ללקוחה אמידה וביקש ממנה לסור אליולבנקבכדי שיציע לה אפיק חסכון אטרקטיבי, מנהל הבנק הפציר בה שכספה עומדבחשבוןהעובר ושב כאבן שאין לו הופכין, תשובתה היתה שהיא תשמח לשקול אתהדבר אךהיא מבקשת ממנהל הבנק שיגיע לביתה.

המנהל שלא ציפה לתשובה מעין זו, הסביר לה בנימוס כי הדבר אינו מקובל - "אם כך אאלץ לוותר על שירותך"

מדוע שאל המנהל המופתע?  אה, זה חשבון פשוט השיבה "רק הדלק לבנק וחזרה, יעלה לי יותר מהריבית השנתית שאתה יכול לתת לי."

אין זה כלל משנה אם הלקוחה צדקה בחישוב - אלא הגישה שלה

גישה זו מלווה אותי מגיל צעיר ולא בכדי היא תנאי הכרחי להצלחה עסקית בסין לאורך זמן, לכן כשרושמים את הביטוי ליווי עסקי בסין נשאלת השאלה:  האם אתה כיועץ עסקי בסין משפיע ומועיל באמת ללקוח שלך?

ליווי עסקי בסין זה לא לנסוע עם הלקוח לסין ולשמש כמתורגמן לסינית, שירות זה נקרא תרגום לסינית. ליווי עסקי בסין פירושו להגיע לתוצאה מקסימלית במינימום הוצאות עבור הלקוח.

כאשרהגיע אליי יבואן לייעוץ לפני נסיעתו לתערוכה בינלאומית בסין שכללה ביקורבמספר מפעלים, משך הביקור נע על פני עשרה ימים. בעזרת סינון מידע אפקטיביויסודי ויצירת קשר, קוצר הביקור לשלושה ימים, כל המטרות הושגו.

מקרה ה - 3 חודשים ב- 3 דקות, מודיעין עסקי תחרותי בסין הוא מקרה קלאסי בו התבקשתי לתת ייעוץ מקצועי הממחיש את האמור לעיל.

נסיעהעסקית לסין הוא שלב שכדאיותו הכלכלית תמיד צריכה לעמוד במבחן המציאות, אתהנסיעות לסין אני שומרת לשלב חתימת החוזה או לכל הפחות לאחר בדיקה יסודיתשל גורמים כלכליים ועסקיים רבים, המספקים קרקע מוצקה כי יש דברים בגו ולאחלומות באספמיה של דיבורים מנומסים.

אותם חברות ישראליות שיש להם באמת מה להציע יגלו מהר מאוד שהמשלחת הסינית בדרך אליהם במקום שאלו יטוסו אליה.

ליוויעסקי בסין הוא קודם כל נסיון וידע עסקי קודם, המשולב עם סינון מידעאפקטיבי, משא ומתן מקצועי בסינית שפת אם, הכרת התרבות העסקית בסין,מקצועיות (הכרת השוק, דוחות כלכליים, השוואת מידע ומחירים, בינה עסקית,קריאת דוחות וכד')  לשם קבלת תמונת מצב אמיתית, עדכנית ומדויקת המאפשרתהסקת מסקנות שמהם ניתן להצדיק הוצאות ברמה זו או אחרת.

ליווי עסקי בסין הוא בראש ובראשונה ניצול מקסימלי של כל הנתונים העסקיים לפני כל ביצוע ממשי הדורש "ליווי עסקי". אםאחזור לתחילת המאמר, הרי שנסיוני הוא למעלה משלושים שנה, נסיון זה הראהשתמיד, אבל תמיד יותר כדאי להועיל ללקוח שלך מאשר רק ללוות אותו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל הסו

יעל הסו - מומחית סינית לפיתוח עסקי בסין ומזרח אסיה, מלווה חברות הייטק ותעשיה בישראל משנת 2005.בגיל 29 מונתה למנהלת בכירה בחברת הענק Teco הסינית כאשר בתחום אחריותה שווקי סין, טיוואן ויפן.לאחר עליתה לארץ, מספק משרדה של יעל הסו את מכלול השרותים הדרושים לפעילות עסקית בסין, מימוש הזדמנויות עסקיות, והרחבת שיתוף פעולה עסקי עם חברות מובילות בסין. השרותים ניתנים בסינית שפת אם וברמה מקצועית בינלאומית. בין הפרויקטים שאותם ליוותה יעל הסו ניתן למנות את הפרטת נמל אילת, פיתוח שוק הסלולאר עם ספקים מסין, יישום טכנולוגיות של חברות הייטק ישראליות בסין ומזרח אסיה ותחומים רבים נוספים. לפרטים נוספים: אתר החברה   www.yaelhsu.com



 


מאמרים נוספים מאת יעל הסו
 
כיצד חברות הייטק ותעשייה מישראל מאבדות את המטרה בסין $$$ | עסקי בסין - יעל הסו
מה מפריד חברות הייטק ותעשייה בישראל מחוזים עסקיים של מאות מליוני דולרים בסין? התשובה נעוצה ביזמות והטכנולוגיה הישראלית אשר עדיין לא הצליחה לשים את האצבע על הגורם המכריע והחשוב ביותר שמעכב את צמיחתן.

חברות טכנולוגיה ותעשייה,עסקים ויצואנים רבים מישראל אינם משתמשים ב- "גלגלים". החברות מפתחות "מכונית פרארי" ומנסות למכור אותה עם בלוקים של איטונג - זה לא עובד בסין. אם עדיין לא ירדתם לסוף דעתי זוהי בדיוק הבעייה....


ה - "מתורגמן לסינית" שסוגר עסקאות עם חברות מסין - עסקי סין
הבנת התרבות העסקית בסין, סינית שפת אם ונסיון עסקי הם יתרון אדיר להצלחה עסקית בסין המאמר הבא ממחיש זאת היטב...

כיצד חברות הייטק ותעשייה מישראל "נעקצות" בסין | עסקי סין - יעל הסו
יותר מדי חברות ואנשי עסקים מישראל מפסידים את כספם בסין, התופעה אינה חדשה אולם דרכי התחבולה והתחכום עולים מדרגה מדי שנה ובהתאם רמות ההפסדים. רבים מהחברות מלקקות את הפצעים בשקט, אחרות מבקשות עזרה מגורמים רשמיים שספק רב אם ביכולתם לעזור, ואילו האחרונות פונות לייעוץ עסקי מקצועי במטרה להציל את כספם....

ליווי עסקי בסין - הדרך הנכונה לליווי עסקי בסין | יעל הסו
מהו ליווי עסקי נכון בסין שחוסך לחברות ועסקים מישראל $$$ ו - ¥¥¥ רבים ...

יעל הסו | מדוע חברות ישראליות אינן מצליחות כמצופה בסין
המאמר מציין את נקודות חולשה במשאים ומתנים של חברות ישראליות מול הגורמים העסקיים בסין ומזרח אסיה, ומספק מספר עצות מעשיות לדרך צלחה ובטוחה.

יעל הסו | תרגום סינית מקצועי - תבלין להצלחה עסקית ?!
המאמר מציין את הקשר ההדוק בין הצלחה עסקית עם חברות בסין ומזרח אסיה לשירותי התרגום והתרבות העסקית המתבקשת מהגורמים המעורבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI