דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים ריהוט וינטג'
ריהוט וינטג'
levth 03/09/14 |  צפיות: 12896

אחד מהטרנדים אשר נמצאים לאורך כל השנים בשוק המוצרים אלו הם מוצרי הוינטג'. מוצר שהינו וינטג' משמע, שהינו כבר נמצא במצב של היכחדות מהשוק ולרוב ייחשב כבר כמוצר ייחודי שיהיה קיים רק אצלכם מכיוון, שאין כבר כמוהו יותר בשוק. בין אם זה בגדים, תכשיטים או רהיטים. המוצרים הללו הופכים עם השנים ככל שהן מתקדמות יותר להיות ייחודים במינם אז גם המחיר בהתאם לכך שהמוצר הינו וינטג'. בכל מה שקשור ל ריהוט וינטג' ניתן למצוא שלל חנויות ובעלי עסקים אשר מתפרנסים ממוצרים אלו.

למידע על ריהוט לדוברי רוסית мебель в Израиле

ישנם מגוון עסקים אשר המטרה שלהם ועיקר עבודתם זה שימור של ריהוט וינטג' אשר נמצא קיים למעלה מ- 30 שנה בשוק המוצרים מכיוון שמתחת ל- 30 שנה המוצר פשוט נקרא ישן כבר אבל ברגע שהוא יותר זקן מ- 30 שנה הוא כבר מקבל את הייחודיות שלו בכך שנקרא מוצר וינטג'. אותם העסקים הללו שמשמרים את ריהוט הוינטג' מכירים בערך שלו מול הלקוח ובהבנה ששימור של ריהוט מלפני הרבה שנים יש לו משמעות גדולה מאוד עבור לא מעט אנשים.

ריהוט וינטג' הינו מיוחד במינו ובעל ריח נוסטלגי לסלון של סבתא וסבא מלפני הרבה שנים מעבר לכך, שפשוט אפשר היום לקחת את אותו הריהוט ולהתייחס אליו כפריט המיוחד אצלכם בבית שיוסיף לו חמימות ושיקיות שלא תהיה קיימת באף בית אחר עקב הייחודיות שמסמלת רק אותו. ריהוט וינטג' ניתן להשיג היום בלא מעט חנויות עקב ההבנה שאופנת ריהוט הוינטג' מדברת אל קהל רחב של לקוחות.

קידום באינטרנט


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 levth


 


מאמרים נוספים מאת levth
 
מגנטים לאירועים
02/12/15 | צילום
איך זה בכלל עובד יש איכויות או הבדלים בין תמונה לתמונה אנחנו נספר לכם כאן הכול

חופשת ספא
למה דווקא חופשה ספא ?! רוצים מנוחה גם לגוף וגם ונפש אז זה הפטרון

טיפים לבחירת וילה
15/01/15 | צימרים
כול הדרכים הנכונות לבחירת וילה לנופש

למה זה טוב פילאטיס לנשים הרות
אימוני פילאטיס בזמן ההריון מומלץ או לא !?

עיצוב דלתות לבית
דלת הבית היא אחד החלקים החשובים בכל בית. היא גם הדבר העיצובי הראשון בו ניתקלים מבקרים בבית וגם המחסום הראשי אל הבית בפני פורצים וגנבים אפשריים. כיום עיצוב דלתות לבית אפשרי גם עם מנגנוני ביטחון מתקדמים.

הגברת לחץ בברזים בבית
16/09/14 | שיפוצים
לחץ מים חלש בברזים בבית הוא בעל השפעה עצומה על איכות המגורים. כשהלחץ של המים חלש, קשה להתקלח בנוחות, לשטוף ידיים, לשטוף כלים וכן הלאה. במצב כזה, הגברת לחץ בברזים בבית חייבת להיעשות בצורה הנכונה.

אנרגיות בגוף
אם אתם רוצים להשיג שקט ושלווה בחיים שלכם ולחזק את הגוף שלכם, איזון אנרגיות בגוף הוא הפתרון. איזון יכול לעזור לכם אף להתגבר על מחלות שנחשבות לחמורות וקשות במיוחד.

העידן החדש עם המחשבים
העידן החדש עם המחשבים מספק לנו עולם ומלואו של תוכן מכל קצוות העולם. כמו כן, בעידן החדש מחשבים הם לא רק ניידים או נייחים, וגם הטלפונים הסלולריים שלנו יכולים להיות המחשב האישי שלנו.

גרפולוג משפטי
11/09/14 | כללי
משפטים רבים זקוקים לשירותי גרפולוג משפטי על מנת לקבוע בדעת מומחה שכזה נושאים הקשורים לזיוף הונאה ומירמה. מהו גרפולוג משפטי ומה תפקידו במהלך המשפט במאמר הבא.

חלונות אלומיניום מאריכים שנים
08/09/14 | שיפוצים
רוצים חלונות שהם גם יפים, גם נוחים ושימושיים וגם מאריכים שנים? חלונות אלומיניום הם הפתרון הכי טוב, גם לבית וגם למשרדים. אך שימו לב שהאלומיניום בעל הגנה מפני רטיבות וחלודה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI