דף הבית בידור ופנאי צילום צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
מיכל ז 17/09/14 |  צפיות: 5737

הבאתם לעולם תינוק רך ומתוק שהוא הדבר הכי יפה שאי פעם ראיתם. כמו כל הורה, גם אתם גאים מאוד ורוצים להנציח את הימים והשבועות הראשונים של הבייבי שלכם כאן על פני כדור הארץ. אך שלא כמו הורים אחרים, אתם כאן כדי לקרוא קצת על צילום מקצועי לתינוקות, או במילים אחרות צילום ניו בורן. וודאי חשוב לכם שכל תמונה של התינוק שלכם תהיה יפהפייה, ולשם כך אל לכם להסתפק בצילומים שאתם עושים לבדכם עם הסמארטפון או עם מצלמה דיגיטלית קומפקטית. כדי לקבל אלבום תמונות איכותי, מקצועי ויפה, אתם צריכים שהצילומים ייעשו על סט צילומים מקצועי ועל ידי צלמים מקצועיים.

צלם או צלמת?

גברים ונשים שניהם יכולים להיות צלמים מדופלמים ולהפיק תמונות מרהיבות ביופיין. אבל כשזה מגיע לצילום של תינוק רך, אין כמו אישה, צלמת מקצועית, כדי שכל תמונה לא רק תיראה יפה אלא גם תעביר את הרגשות והתחושות היפות ביותר שלכם כהורים לתינוק רך.

בכל מקום שתרצו

כיום אפשר להשיג שירותי צילום ניו בורן בכל מקום בארץ, וזה כולל גם צילום ניו בורן בקריות והסביבה. אם אתם גרים בקריות או באזור, אתם יכולים למצוא צלמת מקצועית שתעזור לכם להנציח בצורה הטובה ביותר את הימים, השבועות או החודשים הראשונים של התינוק שלכם יחד אתכם.

אז מה מחכה לכם?

בין אם בחרתם לעשות צילום ניו בורן בחיפה ובין אם החלטתם לעשות את הצילומים במקום אחר, התהליך הוא אותו תהליך. הכל מתחיל כמובן בבחירה הצלמת, ואת זה אתם יכולים לעשות על ידי בחינת תיקי עבודות של מספר צלמות מקצועיות ולאחר מכן תוכלו לבחור את זו שאתם מתחברים לסטייל שלה יותר מכולן.

אחרי שבחרתם את הצלמת, אפשר להתחיל לדון בפרטים הקטנים, כמו כמה תמונות אתם יכולים לקבל בעבור המחיר שהיא דורשת, וכמה זמן יימשכו הצילומים. לאחר מכן, אפשר לדבר על המקום שבו יהיו הצילומים. בדרך כלל, כשמדובר בצילום תינוקות, נהוג לעשות את הצילומים בסטודיו סגור כדי שלתינוק יהיה נוח, וגם לכם. אבל, אם יש לכם מקום אחר שאתם רוצים להצטלם בו, בדקו אם יש אפשרות. עם זאת, זה וודאי יעלה לכם יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI