דף הבית עסקים מיתוג פליירים איכותיים- עושים את העבודה בשבילכם!
פליירים איכותיים- עושים את העבודה בשבילכם!
איב אילוז 17/11/14 |  צפיות: 12713

עסקים רבים נסגרים מדי שנה, מבלי שהייתה להם האפשרות להחזיר את ההשקעה הראשונית הרבה שהושקעה בהקמתם. כדי לא להגיע למצב שהעסק ייאלץ להסגר, יש להשקיע בשיווק בערוצים הנכונים. למרות שרבים מתמקדים בשיווק דרך האינטרנט או הרשתות החברתיות, חשוב לא להזניח את השיווק דרך העלונים הפרסומיים או בשמם הנוסף הפליירים.

פלייר איכותי פועל במקומות בהם שום אמצעי שיווק אחר לא עובד, ומסוגל להגיע למגוון עצום של לקוחות. אם אתם מפרסמים באינטרנט, מי שלא מגיע לאתר או לדף הנחיתה לעולם לא יראה את הפרסום. בפרסום באמצעות פליירים לעומת זאת, תוכלו להגיע לקהל לקוחות גדול בכל רחבי הארץ. במידה ויתברר ללקוח שהוא זקוק לשירות של בית העסק, הפלייר שלכם יהווה הצלה עבורו, וגם עבורכם...

טיפים לעיצוב פלייר

בתי דפוס ברחבי הארץ פועלים במתכונת של הדפסה דיגיטאלית, מה שמאפשר לפליירים היוצאים תחת ידיהם להיות מרשימים במיוחד. פרט לעיצוב מושקע של הפלייר, יש אלמנטים נוספים שיגרמו לפלייר שלכם להעפיל מעל המתחרים. הנה כמה דוגמאות:

פלייר המציג מלל שיווקי ומושך - פלייר המכיל טקסט מעניין, ופונה לצורך מסוים של קהל היעד ידרבן את הלקוח לפתוח את הפלייר ולקרוא את תוכנו.

פלייר המכיל פנייה אישית - פניה אישית באמצעות הפלייר ללקוחות שלכם תגרום להיענות גדולה יותר מצדם ולהגדלת היקף המכירות.

פלייר המכיל הנעה לפעולה- רוב הלקוחות מעוניינים ב"תכל'ס", מה שאומר שאין להם זמן מיותר להתמקד בכל הפרטים שבפלייר שעיצבתם. אם תרצו שהקורא יגיב - עליכם לצרף פרטי התקשרות רלוונטיים שיעודדו אותו ליצור קשר.

דפוס דיגיטאלי- מעצב לכם פלייר!

הדפסה דיגיטאלית הינה שיטת הדפסה חדשנית שרק בשנים האחרונות נכנסה לבתי הדפוס ברחבי הארץ. בדפוס הדיגיטאלי מדפיסים קובץ מוכן על גבי מגוון מוצרים באיכות מעולה וברמת דיוק צבעים מקצועית ממש. בהדפסת הפליירים, שיטת ההדפסה הדיגיטאלית מציגה תוצאות טובות פי כמה משיטות ההדפסה הרגילות שהיינו רגילים אליהן עד כה. אם ברצונכם לשווק את העסק כמו שצריך ולהגדיל את היקף המכירות שלכם - פלייר מעוצב הוא הפתרון האידיאלי עבורכם.

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איב אילוז


 


מאמרים נוספים מאת איב אילוז
 
כיבוד לחינה – ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אכזבה
טקס החינה הוא אירוע שמח במיוחד, זהו אירוע מסורתי שעיקר מנהגיו מסמלים את התקווה לשפע ולמזל טוב שילווה את הזוג העומד להינשא בחייהם המשותפים.

חלקי חילוף לסלולר – איזה חלק יתאים לכל תקלה?
מסך שבור זוהי אחת התקלות הנפוצות במכשירים החכמים. לעתים המסך הוא רק זכוכית או פלסטיק, אך לעתים הוא חלק מהותי מהמכשיר כמו למשל במכשירים מבית גלקסי ועוד.

פליירים איכותיים- עושים את העבודה בשבילכם!
17/11/14 | מיתוג
עסקים רבים נסגרים מדי שנה, מבלי שהייתה להם האפשרות להחזיר את ההשקעה הראשונית הרבה שהושקעה בהקמתם. כדי לא להגיע למצב שהעסק ייאלץ להסגר, יש להשקיע בשיווק בערוצים הנכונים.

הזמנות לחתונה האטרקציה שבאירוע
חתונות בשנים האחרונות הפכו להיות מרגשות ועמוסות באטרקציות. רבים משלבים בחתונתם ברי ממתקים, הפרחת יונים, זיקוקין או כל אטרקציה שיכולה לגרום לאורחים להתרגש ולהתפעל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI