דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר חופשת ספא
חופשת ספא
levth 21/01/15 |  צפיות: 6601

 

יציאה לחופשה היא תמיד דבר מוערך ורצוי, הן עבור הנפש והן עבור הגוף. עם זאת יש הבדל בין חופשה בה יש שלל אטרקציות והפעלות לבין חופשה בה הדגש הוא על מנוחה וקבלת שלל טיפולים. אין להכריע איזו אופציה יותר נכונה כיוון שלכל אחד יש אופי אחר ועל כן יעדיף נופש מסוג אחר. עם זאת במאמר זה נתמקד בנופש מעט שונה, בחופשה שהלכה לאקסטרים ומתמקדת בהנאה, בריאות ומנוחה מלאה, ומי שקצת מכיר את התחום בטח הבין שמדובר על חופשת ספא.

מה מסתתר מאחורי ההגדרה

מהי חופשת ספא? ובכן חופשת ספא הינה חופשה שמתוכננת סביב אתר מסוים שידוע במשאבי המינרלים שלו, כך שניתן למצוא בו בריכות בוץ, מים שמכילים מינרלים מיוחדים, או לחלופין מקום שאין בו משאב טבע מיוחד, אך הוא מאגד מגוון טיפולי ספא שונים. לרוב חופשה שכזו תתפור שלל טיפולים לצד מתן מענה עבור מקום לינה, ארוחות, נסיעות וכדומה. ניתן למצוא חופשת ספא הן בארץ והן בחו"ל כאשר גם בחו"ל יש התייחסות לכלל החבילה, אך זו גם תכלול את קריטריון הטיסות.

מודעות

כיום יש מודעות לחשיבות בריאות הגוף כך שיותר אנשים מאמינים בכוחם של מינרלים להשפיע על הבריאות הכללית, כך שלא רק מדובר על מתן עיסוי או על מריחת העור בבוץ, אלא מדובר על מגוון מינרלים שונים שעושים יותר מתחושת הקלה וריענון הפנים, אלא מדובר על מתן עזרה יותר מעמיקה בהיבט הבריאותי.

קהל יעד

לאור המודעות בקלות ניתן למצוא אנשים שבאים אל חופשת ספא עבור טיפול בדרכי הנשימה, טיפול בדלקות פרקים, מערכת עצבים, כלי הדם, בעיות סכרת, עיכול וכדומה, וכול זאת כאמור בזכות שימוש בסגולות הטבעיות של מעיינות, בריכות בוץ, אבנים מיוחדות וכדומה. מכאן ניתן להסיק שקהל היעד של טיפולים אלו הם בעיקר אנשים מבוגרים, כך שמדובר בגילאי עשרים ומעלה, אך יחד עם זאת יש לזכור שעדיין מדובר על חופשה ועל כן גם אם רק אוהבים טיפולים שכאלו וזקוקים לחופשה, חופשת ספא יכולה להיות פתרון מצוין גם עבור חופשה רומנטית, עבור חופשה עם חברות וכדומה.

אתם יכולים גם להרגן לכם את הספא שלכם לא חייבי לנסוע במיוחד למלון ספא או כדומה, ישנה אפשרות לדוגמה לשכור וילות בצפון ולהזמין לוילה את שירות הספא והמסאג'


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 levth


 


מאמרים נוספים מאת levth
 
מגנטים לאירועים
02/12/15 | צילום
איך זה בכלל עובד יש איכויות או הבדלים בין תמונה לתמונה אנחנו נספר לכם כאן הכול

חופשת ספא
למה דווקא חופשה ספא ?! רוצים מנוחה גם לגוף וגם ונפש אז זה הפטרון

טיפים לבחירת וילה
15/01/15 | צימרים
כול הדרכים הנכונות לבחירת וילה לנופש

למה זה טוב פילאטיס לנשים הרות
אימוני פילאטיס בזמן ההריון מומלץ או לא !?

עיצוב דלתות לבית
דלת הבית היא אחד החלקים החשובים בכל בית. היא גם הדבר העיצובי הראשון בו ניתקלים מבקרים בבית וגם המחסום הראשי אל הבית בפני פורצים וגנבים אפשריים. כיום עיצוב דלתות לבית אפשרי גם עם מנגנוני ביטחון מתקדמים.

הגברת לחץ בברזים בבית
16/09/14 | שיפוצים
לחץ מים חלש בברזים בבית הוא בעל השפעה עצומה על איכות המגורים. כשהלחץ של המים חלש, קשה להתקלח בנוחות, לשטוף ידיים, לשטוף כלים וכן הלאה. במצב כזה, הגברת לחץ בברזים בבית חייבת להיעשות בצורה הנכונה.

אנרגיות בגוף
אם אתם רוצים להשיג שקט ושלווה בחיים שלכם ולחזק את הגוף שלכם, איזון אנרגיות בגוף הוא הפתרון. איזון יכול לעזור לכם אף להתגבר על מחלות שנחשבות לחמורות וקשות במיוחד.

העידן החדש עם המחשבים
העידן החדש עם המחשבים מספק לנו עולם ומלואו של תוכן מכל קצוות העולם. כמו כן, בעידן החדש מחשבים הם לא רק ניידים או נייחים, וגם הטלפונים הסלולריים שלנו יכולים להיות המחשב האישי שלנו.

גרפולוג משפטי
11/09/14 | כללי
משפטים רבים זקוקים לשירותי גרפולוג משפטי על מנת לקבוע בדעת מומחה שכזה נושאים הקשורים לזיוף הונאה ומירמה. מהו גרפולוג משפטי ומה תפקידו במהלך המשפט במאמר הבא.

חלונות אלומיניום מאריכים שנים
08/09/14 | שיפוצים
רוצים חלונות שהם גם יפים, גם נוחים ושימושיים וגם מאריכים שנים? חלונות אלומיניום הם הפתרון הכי טוב, גם לבית וגם למשרדים. אך שימו לב שהאלומיניום בעל הגנה מפני רטיבות וחלודה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI