דף הבית רוחניות מאגיה ומיסטיקה מיסטיקנים און ליין – איך בוחרים מיסטיקן מועדף?
מיסטיקנים און ליין – איך בוחרים מיסטיקן מועדף?
מאיר בן מרום 25/01/15 |  צפיות: 12465

ייעוץ אונליין

ראשית, למי שאינו מכיר היטב את האפשרות לקבלת ייעוץ על ידי מיסטיקנים און ליין, נסביר כי הייעוץ במקרה כזה נעשה פשוט באמצעות שיחת טלפון; מאחר שברובם המכריע של תחומי הייעוץ הרוחני אין הכרח בפגישה פנים אל פנים – הדרך הזו קלה ונגישה, ומאפשרת להסתייע גם במיסטיקנים המקבלים לייעוץ רחוק ממקום מגורנו, מבלי לכתת רגליים, לקבוע פגישה זמן רב מראש או להתאמץ כלל.

איך אפשר לקיים פגישת ייעוץ טלפוני?

פגישת הייעוץ הטלפונית כמוה כפגישת ייעוץ פנים אל פנים, שכן המיסטיקן מקבל את הפרטים על אודותיכם שלהם הוא זקוק כדי לקבל את המידע מ"מקורותיו שלו", וכך בעצם אין כל מניעה לקיים פגישה טלפונית. למשל במקרה של ייעוץ נומרולוגי אונליין, הנומרולוג יבקש את שמכם המלא ואת תאריך לידתכם (לעתים גם את שם האם ואת תאריך הלידה העברי, תלוי על פי איזו אסכולה הוא עובד), ובאמצעותם יבנה את המפה הנומרולוגית שלכם, שתהיה לפניו בעת השיחה. אותו הדבר נכון גם במקרה של אסטרולוגים אונליין, שיבנו בעבורכם מפה אסטרולוגית ויפענחו אותה באמצעות הנתונים שתמסרו להם. במקרה של תקשור, רובם המכריע של המתקשרים מתקשר על סמך התדר של האדם – דבר הניכר מקולו ועובר היטב גם באמצעות הטלפון, ולכן אין הכרח שהמתקשר יראה אתכם בפועל, אלא מספיק שישמע אתכם – וכבר הוא מחובר לתדר שלכם ולאפשרות לקבל מסרים בעבורכם.

מיסטיקנים און ליין – איך לבחור מיסטיקן?

על אף הפשטות והזמינות של מיסטיקנים און ליין כיום, מומלץ מאוד להתאמץ ולמצוא את היועץ שיתאים לכם ביותר, כדי להפיק את המרב מהשיחה ולקבל את העצות המדויקות לכם, בדרך שתתאים לכם ביותר.

לשם כך, ראשית בוחרים תחום ייעוץ שאתם מחוברים אליו; לדוגמה, אדם שאינו מאמין בתקשור אך כן מתחבר לאסטרולוגיה ו"סומך עליה" – ראוי שיבחר אסטרולוג ולא מתקשר, ולהיפך. הדבר השני החשוב הוא לבצע תחקיר, לפחות חיפוש קצר, שבו תוכלו לקרוא על המיסטיקנים השונים ברשת. חפשו המלצות בפורומים המיועדים לכך, חפשו תמונות של המיסטיקנים וראו למי מהם אתם מתחברים באופן אינטואיטיבי, וחפשו את האתרים האישיים שלהם כדי להתרשם מהידע ומצורת ההתנסחות שלהם באתר האישי. כל אלה יכולים לתת לכם רושם על אודות המיסטיקן ולהוות אינדיקציה לנכונות שלו עבורכם. אם בתום החיפוש אתם מרגישים שמצאתם את האדם שלכם, פנו אליו ותהיו בטוחים שאתם מקבלים את הייעוץ הנכון ביותר בעבורכם באותה עת.

אם יש כמה מיסטיקנים און ליין שאתם מתלבטים ביניהם, בצעו את התהליך האמור לגבי כל אחד מהם והחליטו בסופו עם מי אתם מעוניינים לדבר. אם אתם באים מצוידים בהמלצה מאנשים שכבר הסתייעו באותו מיסטיקן – מה טוב, אך גם במקרה כזה מומלץ בכל זאת לסקור את המידע המצוי על אודותיו ברשת, ולהרגיש אם הוא אכן מתאים גם לכם. התאמה אישית היא דבר קריטי במקרה של ייעוץ אישי; באמצעות הדברים שתקראו ותשמעו  תוכלו להרגיש גם אתם מה התדר של אותו יועץ, וכן להבין את הוא נוקט סגנון רך יותר, ישיר או עקיף יותר, מתקשר מלאכים או ישויות מסוימות – ועל סמך כל אלה לדעת אם הוא היועץ שנועד בעבורכם.

מיסטיקנים און ליין – מכל הסוגים

היתרון הגדול של מיסטיקנים און ליין הוא שתוכלו למצוא במסגרת זו יועצים מכל הסוגים, מכל האסכולות ובעלי גוונים שונים של גישות ושל סגנונות אישיים. היכנסו למאגרי המיסטיקנים און ליין, בחרו אחד או כמה שנראים לכם, ובררו על אודותיהם את הדברים החשובים באמת, אלה שנזכרו לעיל. המבחר עצום, וכל אחד ימצא את היועץ המתאים לו – בוודאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיר בן מרום


 


מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום
 
מיסטיקנים און ליין – איך בוחרים מיסטיקן מועדף?
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ אונליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מיסטיקנים און ליין – מה זה?
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI