דף הבית ספורט וכושר גופני תזונה עשב חיטה - היתרונות
עשב חיטה - היתרונות
ערן רגב 19/02/15 |  צפיות: 13002

עשב חיטה זה בעצם עשב החיטה שמגודל לשם מטרה של אכילתו. עשב החיטה מכיל כמות גבוהה מאוד של כלורופיל וחומצות אמינו שונות שמסייעות במגוון רחב של מחלות ובעיות בריאותיות. לאחרונה עשב החיטה מתחזק בתחום הבריאות והתזונה ונעשה פופולארי לאכילה. למי שלא מכיר הנה 11 יתרונות לאכילת עשב חיטה:

1. 1. עשב חיטה גורם לכם להיות פחות רעבים. בגלל שעשב חיטה הוא מזון על והוא טעון בכל כך הרבה חומרים מזינים שזה גורם לגוף שלכם להרגיש הרבה פחות רעב במהלך היום והלילה. הנה טיפ קטן, אם תשתו כוס של עשב חיטה על הבוקר תרגישו פחות רעבים עד יום למחרת.

2. 2. עשב חיטה עוזר לדם לזרום בצור טובה יותר בגוף, זאת על ידי כך שעשב החיטה מעלה את כמות החמצן בדם, מה שממריץ את זרימת הדם בגוף. הכלורופיל הרבה שיש בעשב חיטה מגביר את החמצן בדם וכך זרימת הדם טובה יותר. לזה יש השפעות רבות כמו יותר אנרגיה ולחימה טובה יותר של הגוף במחלות ויראליות.

3. 3. אתם מאכלים אוכל טוב יותר. נוגדי החמצון הרבים שיש בעשב חיטה מרגיעים את הבטן ועוזרים לה לעבוד טוב יותר. למי שסובל הרבה מכאבי בטן או צרבות יכול לשתות עשב חיטה וזה ירגיע את הבעיות שלו. זה כמובן לא טיפול מונע אך בהחלט יכול לסייע. בנוסף עשב חיטה יכול לסייע בניקוי המעי הגס מרעלים.

4. 4. עשב חיטה משפר את ההרגשה של דלקות פרקים. המומחים קובעים שעשב חיטה מאוד יעיל בטיפול בדלקות פרקים, כי כלורופיל מסייע בצמצום התסמינים הכואבים של דלקות פרקים.

5. 5. עם עשב חיטה אתם פחות עייפים במהלך היום. יותר חמצן בגוף שווה ליותר אנרגיה. כמול גדולה של כלורופיל שווה ליותר חמצן בגוף, לכן, אכילת עשב חיטה מגדילה את החמצן בגוף שמגביר את האנרגיה במהלך היום. עזבו את הקפה ושתו עשב חיטה.

6. 6. אכילת עשב חיטה מעלימה ריחות רעים. הכלורופיל שבעשב החיטה מנקים רעלים ומונע מהגוף להוציא ריחות לא נעימים ממערכת העיקול.

7. 7. עם עשב חיטה הכבד שלכם נקי יותר. עשב החיטה מאוד ידוע בהשפעותיו הטובות על הכבד. הכבד מעבד את כל הפסולת שבולע הגוף, ועם החומרים שהוא סופג הם מאוד רעילים הכבד נפגע. אז יותר עשב חיטה מסייע כי הוא מעלים רעלים וכך הכבד עובד פחות.

8. 8. עשב חיטה מסייע לגוף בלייצב את רמות הסוכר בדם. הכלורופיל הרב שבעשב החיטה משפר את רמות הסוכר בדם ואת רמות השומנים בדם, מה שאומר שזה כלי נהדר לניהול סכרת וייצוב רמות הסוכר בדם.

9. 9. עשב חיטה יפרק לכם את הליחה, כי הוא מקל על הקיבה ומסלק רעלים שמייצרים ליחה. בחורף מומלץ לשתות עשב חיטה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב

מנהל תוכן

ביזאפ



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
הפתרון הטבעי לשעיר מבריק – שמן המפ
רוצים שיער בריא ומלא ברק? אז יש לנו את הפתרון הטבעי הטוב ביותר, שמן המפ. שמן המפ מעניק לשיער את כל הטוב שבטבע.

פרי הנוני וכל הטוב שבו
פרי הנוני הוא פרי שמגיע מהאיי הוואי והוא מכיל ערכים תזונתיים נפלאים שמשפרים את הבריאות הכללית שלנו. יש כל כך הרבה דברים טובים בפרי נוני שגם לכם כדאי לנסות.

נוני – פרי איים נפלא
נוני הוא צמח שפרותיו נחשבים למזון על פופולארי בישראל. אכילת הפירות בצורתם המקורית או שתיית מיץ נוני הם דרכים נפלאות להוסיף בריאות לתזונה היומית

עשב חיטה - היתרונות
19/02/15 | תזונה
עשב חיטה הוא מזון על אשר מכיל מגוון מרכיבים בריאותיים מאוד. לאכילת עשב חיטה יש מגוון רחב של יתרונות והשפעות חיוביות על הגוף. מומלץ לנסות

5 סיבות למשקולות כבדות באימון קרוספיט
19/02/15 | אימונים
בשיטת האימון קרוספיט משתמשים במשקולות כבדות בגלל כמה סיבות מאוד טובות. בניה חזקה יותר ומהירה יותר של השרירים יכולה להתבצע רק דרך קרוספיט

דאודורנט להזעה טבעית ולא דאודורנט למניעת הזעה
הרבה לא מודעים לכך אבל הזעה היא פעולה טבעית ומאוד חשובה לקירור הגוף ביום יום. שימשו בדאודורנט למניעת הזעה פוגע בגוף. יש להשתמש בדאודורנט טבעי לטיפול בריח ההזעה ולא במניעת הזעה

אכלו שמן קוקוס להגברת קצב חילוף החומרים
27/01/15 | תזונה
דרך תזונה נכונה של מאכלים כמו שמן קוקוס אפשר להגביר את קצב חילוף החומרים של הגוף. כך הגוף שלנו יכול לשרוף שומן בצורה יעילה יותר וללא להגדיל את כמות השומן בגוף

האם גם אתה עושה טעויות במהלך קרוספיט ?
04/01/15 | אימונים
קרוספיט היא שיטת אימון מצוינת לשיפור יכולות הגוף, כל עוד עושים אותה בצורה נכונה וטובה. יש הרבה טעויות נפוצות של מתאמנים בקרוספיט. האם גם אתה עושה את הטעויות הנפוצות?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI