דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות כיבוד לחינה – ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אכזבה
כיבוד לחינה – ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אכזבה
איב אילוז 12/05/15 |  צפיות: 3401

כיבוד לחינה – ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אכזבה

טקס החינה הוא אירוע שמח במיוחד, זהו אירוע מסורתי שעיקר מנהגיו מסמלים את התקווה לשפע ולמזל טוב שילווה את הזוג העומד להינשא בחייהם המשותפים. כיבוד לחינה הוא אחד הפרמטרים העיקריים שיעשה את ההבדל בין טקס חינה מוצלח ומלהיב לבין טקס מאכזב, משעמם ואפור. בשנים האחרונות חברות קייטרינג רבות נכנסו לתחום, השפע מבלבל וקשה למצוא את החברה הטובה מכולם.

כיבוד לחינה – איך לבחור את הטובים ביותר?

כמו בכל תחום הדרך הטובה ביותר היא לנצל את הניסיון של האחר. בקשו המלצות מחברים שכבר ערכו טקס חינה והיו מרוצים מחברת הקייטרינג. הם ודאי ישמחו להמליץ עליה גם לכם.

נצלו את הניסיון העצמי שלכם. אם כבר ערכתם בעבר אירוע ושכרתם חברת קייטרינג, כדאי לשאול אותם האם הם מתמחים גם בתחום של קייטרינג לחינה. אם לא, הם ודאי ישמחו להמליץ לכם על חברה מובילה, ואין כמו המלצה טובה של בעל מקצוע.

חברות רבות מציעות הפקה וארגון של טקס החינה, לעתים קרובות הם מציעים גם כיבוד לחינה. הם צברו ניסיון בתחום, הם מכירים את כל החברות המובילות, הם ודאי מציעים את הטובים מכולם. אם שכרתם חברה המפיקה את טקס החינה, היעזרו בה גם בתחום הקייטרינג.

אם יש לכם אורחים שומרי מסורת, אתם צריכים חברת קייטרינג בעלת תעודת כשרות. אף אחד לא ירגיש נעים אם באירוע שלו יהיו מספר חברים או בני משפחה שלא יוכלו לטעום מהאוכל ולשמוח יחד עם כולם.

לפני שאתם בוחרים חברה חשוב להגיע לערב טעימות ולבחור את התפריט המתאים לכם. כאשר אתם נפגשים עם בעלי הקייטרינג כדאי להתרשם מרמת ההיגיינה והסטריליות, אל תוותרו על אישור של משרד הבריאות, האישור מעיד כי חומרי הגלם טריים ועומדיםבתנאים המחמירים של האחסון והקירור.

קייטרינג זה לא רק אוכל. נוסף על האוכל על הקייטרינג לעצב את השולחנות ואת המנות, להעסיק מלצרים, להעניק שירותי בר ועוד. צורת העבודה, איכות השירות והאדיבות של המלצרים הם חשובים לא פחות מאיכות האוכל וטעמו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איב אילוז


 


מאמרים נוספים מאת איב אילוז
 
כיבוד לחינה – ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אכזבה
טקס החינה הוא אירוע שמח במיוחד, זהו אירוע מסורתי שעיקר מנהגיו מסמלים את התקווה לשפע ולמזל טוב שילווה את הזוג העומד להינשא בחייהם המשותפים.

חלקי חילוף לסלולר – איזה חלק יתאים לכל תקלה?
מסך שבור זוהי אחת התקלות הנפוצות במכשירים החכמים. לעתים המסך הוא רק זכוכית או פלסטיק, אך לעתים הוא חלק מהותי מהמכשיר כמו למשל במכשירים מבית גלקסי ועוד.

פליירים איכותיים- עושים את העבודה בשבילכם!
17/11/14 | מיתוג
עסקים רבים נסגרים מדי שנה, מבלי שהייתה להם האפשרות להחזיר את ההשקעה הראשונית הרבה שהושקעה בהקמתם. כדי לא להגיע למצב שהעסק ייאלץ להסגר, יש להשקיע בשיווק בערוצים הנכונים.

הזמנות לחתונה האטרקציה שבאירוע
חתונות בשנים האחרונות הפכו להיות מרגשות ועמוסות באטרקציות. רבים משלבים בחתונתם ברי ממתקים, הפרחת יונים, זיקוקין או כל אטרקציה שיכולה לגרום לאורחים להתרגש ולהתפעל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI