דף הבית בניין ואחזקה בית חכם המדריך לרכישת מזרונים במבצע
המדריך לרכישת מזרונים במבצע
אירופלקס 20/05/15 |  צפיות: 488

המדריך לרכישת מזרונים במבצע

זקוקים לייעוץ והכוונה ברכישת מזרון חדש למיטות מתכווננות? להלן כל המידע שתזדקקו לו לפני שתצאו לאתר את משטח השינה החדש שלכם. כידוע, הכי כדאי לרכוש מזרונים אורטופדיים מיד ראשונה: זה גם הכי בטוח בריאותית, וגם הכי נוח בסופו של דבר. רכישת מזרון מיד שנייה שאינכם מכירים ויודעים את ההיסטוריה שלו עלולה גם לחשוף אתכם למזרונים מהקולקציות הישנות שחלקם לא אורטופדיים, וגם לספק לכם מזרון שהיה נמצא בשימוש רב ואינו ראוי יותר למגע אדם. החלטתם שצריך מזרון יד ראשונה? כך תדעו אם הוא כדאי מבחינת מחירו.

בדקו מיהו יבואן המזרון

חשוב לוודא שמדובר ביבואן הרשמי של היצרן, ולא בייבוא מקביל. יבואן רשמי דואג לכם לכל האחריות מהיצרן, כולל אישורי החלפות מזרונים במידה וזה נדרש. לעומת זאת, בייבוא מקביל – מוכר היבואן את המזרון ללא ידיעת היצרן, וזה עלול לבטל לכם כל סעיף אחריותי מול היצרן. כך, גם תשלמו מחיר יקר על יד ראשונה וגם תסבלו מתת תנאים לגבי זכויות הצרכן – כמו ביד שנייה. לכן, חשוב לוודא שזה אכן היבואן הרשמי, ושהוא יהיה זה שיטפל בתקלות שלכם – באישורו.

בדקו מה מכיל המזרון שלכם – אלו בדים, ואיזה מילוי?

חשוב לוודא שמדובר בבד חסין אש, לא פחות. בנוסף, כדאי להכיר את חומרי המילוי השונים: פולימרים או לטקס, לעומת קפיצים. הפולימרים והלטקס משמשים בעיקר לשינה של יחיד או זוגות, בעוד שמזרונים קפיציים משמשים בעיקר זוגות בשל היותם בעלי התכונה הקוסמית לפיה צד ימין אינו משפיע על צד שמאל ולהיפך. כך, ניתן שאחד מבני הזוג יזוז באופן חד, והשני לא יחוש בזה כלל.

בדיקות בנושא המחיר, האחריות ותנאי השירות

חשוב לוודא את תקופת האחריות בחודשים/שנים: כמה זמן אחריות יש על המזרון, ומה כולל הסכם האחריות בין החנות לבינכם. מומלץ מאד לא למהר לסגור מחיר מול החנות לפני שתבררו שאין את אותו מזרון במחיר זול יותר בחנות אחרת, וכאמור – גם אז: לבדוק מי היא החנות השנייה: כמה אחריות היא נותנת על המזרון, האם היא מטעם היצרן – או יבואנית מקבילה, וכד'. במידה והחלטתם לסגור עסקה עם חנות מסוימת מומלץ לברר אם יש לה מצבעים והנחות ללקוחות חוזרים/וותיקים על מנת שתוכלו לרכוש משם בזול בעתיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירופלקס

אירופלקס - www.aeroflex.co.il



 


מאמרים נוספים מאת אירופלקס
 
המדריך לרכישת מזרונים במבצע
20/05/15 | בית חכם
זקוקים לייעוץ והכוונה ברכישת מזרון חדש? להלן כל המידע שתזדקקו לו לפני שתצאו לאתר את משטח השינה החדש שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI