דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר האקרים מפיצים: "ישראל תוקפת מטרות בעזה"
האקרים מפיצים: "ישראל תוקפת מטרות בעזה"
איריס וינשטיין 18/10/15 |  צפיות: 2361

מומחי טרנד מיקרו: פרצה חדשה אותרה בגרסה האחרונה של אדובי פלאש ככלי מתקפה כנגד משרדי חוץ ברחבי העולם

חוקרי טרנד מיקרו גילו כי פרצה חדשה אותרה בגרסה האחרונה של אדובי פלאש, וכי היא משמשת את ההאקרים מאחורי מתקפת "Pawn Storm" כנגד משרדי חוץ ברחבי העולם.

מתקפת "Pawn Storm", אשר נחשפה על ידי מומחי טרנד מיקרו לראשונה באוקטובר 2014, הינה מתקפת ריגול סייבר מתמשכת המכוונת כלפי מטרות צבאיות, ממשלתיות ותקשורתיות בעלות פרופיל גבוה סביב העולם. התוקפים פעילים לפחות מאז 2007, וממשיכים להפעיל התקפות בקנה מידה כלל עולמי.

מומחי טרנד מיקרו קושרים את המתקפה להאקרים רוסיים הממומנים על ידי המדינה. הללו הגבירו את פעילותם עם תחילת המשבר בין רוסיה ואוקראינה. החוקרים טוענים כי במתקפה נעשה לראשונה מזה שנים רבות שימושב-Zero Day Java.

במסגרת הפרצה החדשה שהתגלתה באדובי פלאש החדש, המשתמשים שהותקפו קיבלו הודעות מיילים שהכילו הפניה לקישורים שהפעילו את ההתקפה ברקע ללא ידיעת המשתמש וכללו הודעות שעוצבו כך שנראה היה שהם מובילים לאירועים בעלי פרופיל גבוה והנושא שלהם הכיל בין השאר את הנושאים הבאים:

  • "ישראל תוקפת מטרות בעזה"

  • "מכונית מתאבדים שכוונה כנגד שיירת נאו בקאבול"

    "הצבא הסורי מרוויח מהתקפות האוויר של פוטין"

    "רוסיה מזהירה כי תגיב לדיווחים על התעצמות גרעינית בטורקיה"

    "צבא ארה"ב מדווח כי 75 מורדים סורים שאומנו על ידה חזרו לסוריה"

עוד נמסר ממעבדות טרנד מיקרו כי כתובות האינטרנט שבקישורים היו דומות לאלו שהשתמשו בהם במתקפות על נאטו והבית הלבן באפריל השנה.


תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל, מסר כי :"יעדים ממשלתיים ברחבי העולם הפכו למטרות במתקפת 'Pawn Storm' האחרונה, והותקפו גם על ידי שליחת תוכנות זדוניות, גישות מזויפות של האאוטלוק לרשת והקמת שרתים ייעודיים על מנת 'לייעל' את ההונאה. במקרה אחד נתגלה כי הגדרות ה- DNS של משרד חוץ מסוים חובלו כך שכל הדואר הנכנס למשרד יורט על ידי יוזמי מתקפת 'Pawn Storm' במהלך 2015".

 

מומחי טרנד מיקרו מסרו כי בהתבסס על אנליזות מעמיקות מדובר בגרסאות של נגן אדובי פלאש 19.0.0.185 ו- 10.0.0.207.

טרנד מיקרו דיווחה לחברת אדובי על גילוייה ועובדת ביחד איתה על סגירת הפירצות.

אודות Trend Micro

Trend Micro, מובילת פתרונות אבטחת הענן, נמנית על יצרניות אבטחת המידע הגדולות בעולם. החברה מספקת מוצרי הגנה במטרה ליצור סביבה בטוחה להעברת מידע דיגיטלי וניהול סיכונים לארגונים ולקוחות פרטיים. Trend Micro נחשבת כחלוצה בתחום אבטחת שרתים המבוססת על ניסיון של מעל 20 שנה להגנה על סביבות מבוססות שרתים פיזיים או מבוססות ענן.


פתרונות החברה נשענים על העוצמה מובילת השוק לאבטחת התוכן של Smart Protection Network לאיסוף, מעקב וכריית מידע גלובלי לאיתור התפרצות איומי רשת חדשים ולמנוע את פגיעת האיומים כבר בשלב מוקדם.


Trend Micro מפעילה בישראל נציגות מקומית וכן חברת זברה טכנולוגיות משמשת כמפיצה הרשמית ללקוחות העסקיים. במסגרת זו זברה טכנולוגיות מפיצה למערך של עשרות אינטרגרטורים  ומשווקים מובילים בשוק הישראלי כולל הדרכה והכשרה של המשווקים ושירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI