דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר איך למצוא עורכי דין טובים בשוק
איך למצוא עורכי דין טובים בשוק
יואב לוי 04/06/09 |  צפיות: 2735

למציאת עורכי דין שיעזרו לכם בנושאים המשפטיים שלכם - עקבו אחר הצעדים הבאים

איך למצוא עורך דין נכון?


למצוא את העורכי דין הנכונים אשר יוכלו לעזור לכם בבעיות הספציפיות ביעילות היא לא משימה פשוטה וטריוויאלית. אל תצפו למצוא עורך דין טוב בחיפוש פשוט בגוגל או בספר טלפונים או בקריאת מודעות בעיתון. מקורות אלו לא יספקו לכם מידע מספק בכדי לשפוט לגביי טיב העורך דין.

המלצות אישיות


גישה מוצלחת יותר היא לדבר עם אנשים במעגלים שלכם אשר נתקלו בבעיות דומות. למשל, אם נתקלת בבעיה של הטרדה מינית, דברו עם ארגוני נשים. שאלו מי היו העורכי דין שייצגו אותם ומה דעתם עליהם. אם תדברו עם כמה אנשים שנתקלו בבעיה משפטית דומה, הסיכויים שתמצאו שמות עורכי דין טובים יהיו גדולים.
אך אל תקבלו החלטה רק על סמך המלצה של אדם אחר. לאנשים שונים תהיה דעה שונה לגבי סגנון עבודה ואישיות של עורך דין מסוים. אל תגבשו דעה לגבי עורכי דין לפני שפגשתם אותם, התדיינתם לגבי התיק, והרגשתם נוח לעבוד איתם יחד.
ייתכן וזה יהיה לא קל למצוא עורכי דין מתאימים עם כישורים מסוימים דרך המלצות (למשל, אם לחבר שלכם היה עורך דין מצוין לענייני גירושין אבל אתם זקוקים לעורך דין לענייני נדל"ן. ייתכן וההמלצה לא תשרת אתכם נאמנה במציאת עורכי דין)

אינדקסים של עורכי דין


ניתן למצוא ברשת כמה אינדקסים טובים עם מאגרים לא רעים של עורכי דין עם פרופיל לגבי כל אחד מהם. הפרופילים מפרטים את תחום ההתמחות של אותו עורך דין, רמת הניסיון שלו, השכלה, עמלה ואולי חשוב מכל, הפילוסופיה הכללית שלו לגבי התחום. תוודאו כי לעורכי דין יש רישיון בתוקף. תוכלו לפנות לעורכי דין שנראים לכם כמתאימים לטיפול בתיק וכל אחד מהם יחזיר לכם הצעת מחיר מפורטת, כולל זמן עבודה נדרש ועלויות ופירוט כיצד יטפלו בתיק שלכם.

המלצות עסקיות


עסקים וארגונים שמספקים שירותים לשחקנים מרכזיים בתחום שלכם יוכלו גם כן לעזור לכם לאתר עורכי דין מתאימים. למשל, אם אתם זקוקים לעורכי דין המתמחים בחוק הנוגע לבעלי עסקים קטנים, דברו עם הבנקאי, מנהל חשבונות, רואי חשבון, סוכן ביטוח, סוכן נדל"ן. אנשים אלו באים במגע יום יומי עם עורכי דין אשר מייצגים בעלי עסקים ויכולים להוות מקור מידע לא רע בכלל.

שירותי המלצות על עורכי דין


שירותים אלו יכולים להיות גם מקור טוב עבור מציאת עורכי דין טובים. לפני שאתם משתמשים בשירות מסוג זה שאלו אילו כישורים נדרשים מעורכי דין בשביל להיכלל במאגר ועל פי אלו פרמטרים הם מסננים עורכי דין. מה שכן, לא תוכלו לקבל אינדיקציה לגבי אישיות העורך דין, הפילוסופיה האסטרטגית שלו ויחסו ללקוחותיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואב לוי


 


מאמרים נוספים מאת יואב לוי
 
שכפול דיסקים – מאסטרינג
28/06/09 | תוכנה
הדיסק הוכיח את עצמו לאורך השנים כמוצר אמין לשמירה והפצה של מוזיקה ומידע בצורה נוחה וזולה.
לשכפול דיסק חלק משמעותי באיכות המוצר הסופי, במאמר זה אסקור חלק משלבי השכפול.


עורכי דין תאונות דרכים
15/06/09 | כללי
הנהגים, או אלו האחראים בהתנהלותם הרשלנית לתאונות חייבים לשאת באחריות עבור הפציעות שנגרמו בתאונות אלו לקורבנות האומללים. במקרים אלו עורכי דין המומחים לענייני תאונות דרכים יהיו בדיוק מה שצריך.

כיצד עורכי דין מקבלים שכר טרחה?
לא ניתן להחליט אם לקחת או לא לקחת עורך דין מסוים מבלי לדעת פרטים לגבי כיצד אותו עורך דין מתמחר את שכר עבודתו. ללא ספק, עורכי דין זה עסק יקר. למרות ששכר הטרחה יכול להשתנות בצורה דרמטית בקרב עורכי דין, ניתן למצוא עורך דין מתאים לכל תקציב.

איך למצוא עורכי דין טובים בשוק
אם הבעיה המשפטית שלכם היא מורכבת או מעורב בה המון כסף, קרוב לוודאי שלא רצו להתמודד עם כל הנושא ללא עורכי דין (רצוי מנוסים). עורכי דין הרבה מעבר למידע מנהלתי, חוקתי. הם מספקים אסטרטגיה משפטית ומיישמים טכניקות וכישורים מתוחכמים בבעיות משפטיות. במצב אידיאלי, תוכל למצוא עורכי דין שיוכלו לשרת כ"מאמנים אישיים" שלכם בנושאים משפטיים ויעזרו לכם לרכוש השכלה משפטית רלוונטית וישמשו כיועצים משפטיים במקרה הצורך.

זיכרונות פלאש
דיסק און קיי (Disk on key), SD, MicroSD ועוד התקנים רבים נקראים לעיתים זיכרונות פלאש, השם המדויק של הרכיב הפעיל בהתקנים אלו הוא: Non-volatile memory, nonvolatile memory, NVM, non-volatile storage .
שמות אלו למעשה מסבירים שמדובר בהתקן זיכרון אשר מסוגל לשמור את המידע המאוחסן עליו ללא מקור מתח חיצוני.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI