דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר איכות מים מסוננים של תמי 4
איכות מים מסוננים של תמי 4
אבי 07/03/16 |  צפיות: 3320

בר מים תמי 4 הוא מכשיר המאפשר לכם לא רק ליהנות ממים איכותיים יותר, אלא גם מקלות ונוחות רבה יותר בשימוש במים לכל צרכי השתייה והבישול שלכם. המכשיר מגיע עם פאנל בקרה המאפשר לכם בלחיצת כפתור אחת ליהנות מכוס מים קרים וצלולים, כוס מים רותחים להכנת משקה חם או לצרכי בישול שונים, וכן כוס מים מוגזים כשההגזה מבוצעת בזמן אמת, כאשר אתם לוחצים על הכפתור המתאים. על אף שאיכות מים מסוננים הוא פרמטר בהחלט חשוב ומרכזי שעל פיו אתם צריכים לבצע את הבחירה שלכם, גם נוחות היא שאלה חשובה, ולמעשה אנשים רבים בוחרים בבר המים של תמי 4 בעיקר בגלל הנוחות.

סינון המים באמצעות שני מרכיבים משלימים

את איכות המים הגבוהה של מים מסוננים במכשיר בר מים תמי 4, משיגים באמצעות שני מרכיבים העובדים בהשלמה זה לזה וכוללים מסנן פחם פעיל שהוא למעשה גליל פלסטי המכיל כמות גדולה של גרגרי פחם פעיל זעירים, המסננים את המים העוברים דרכם, וכן נורת אור אולטרה סגול שתפקידה הוא להשמיד את החיידקים והבקטריות בזרם המים. מכלול של שני מרכיבים אלה משפר משמעותית את איכות המים, מסיר ממנו את מרבית המזהמים, מחסל את מרבית החיידקים והופך את המים לצלולים יותר, נקיים יותר ובשורה התחתונה, טעימים יותר.

מים צלולים וטעימים יותר

בסופו של דבר, טעם הוא דבר חשוב ומרכזי במה שאנחנו בוחרים לאכול ולשתות, ואנשים רבים נמנעים משתיית מים נקיים פשוט מכיוון שמי הברז מכילים טעמי לוואי הנגרמים מהמזהמים שבהם, כמו למשל שיירי חלודה, שאריות כלור, גרגרי חול ואבק וכדומה. כאשר מסירים את המזהמים הללו, טעמם של המים הופך להיות נקי יותר ומעודן יותר, וזה הוא אחד הביטויים הבולטים ביותר לאיכות המים של בר מים תמי 4.

לעשות את הבחירה הנכונה

כעת, כל שנותר לכם הוא לברר עם חברים ובני משפחה שכבר מחזיקים את המכשיר בביתם, ולגלות ששתיית מים מסוננים לאורך זמן הופכת להרגל מאוד חשוב ובריא, כשמרבית האנשים אינם מסוגלים עוד לחזור לשתות מי ברז, אחרי שטעמו את טעמם של מים צלולים ונקיים יותר. אין בכך כמובן כדי לומר שמי הברז הם מים לא בטוחים לשתייה, או שהמזהמים בהם הם מסוכנים לבריאות, אבל מזהמים אלה בהחלט משפיעים על הטעם ועל חוויית שתיית המים, חוויה שתוכלו לשנות אותה לחלוטין באמצעות בחירת בבר המים הנכון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI