דף הבית קניות וצרכנות צרכנות התקנת מאוורר תקרה
התקנת מאוורר תקרה
מוטי אסא 28/04/16 |  צפיות: 4525

פתרון מעולה ללילות הקיץ הלוהטים הוא מאוורר תקרה, כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שניתן לשלב כמעט בכל פינה בבית.

ניתן למצוא מאוורר שיתאים למרפסות שמש, לחדרי שינה, לגדלים שונים של סלון ולאחרונה ניתן למצוא מאווררים גם במטבחים.

אז מי בעצם רשאי לבצע להתקין מאוורר, איך מתקינים בפועל, מהם היתרונות של המאוורר ומידע נוסף ניתן לקרוא במאמר הבא.

מי יכול לבצע התקנת מאוורר ?

המאוורר מגיע ארוז בתוך קופסא עם חלקים רבים שביניהם ניתן למצוא את בסיס המאוורר, כנפיים, ברגים רבים, בתי נורות ואביזרים נוספים.

התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע בצורה יסודית ומקצועית על מנת שנוכל ליהנות ממנו גם מבחינת הפעולה שלו וגם מבחינה בטיחותית.

משקל המאוורר מחייב את המתקין להשתמש בברגי ג'מבו מתאימים על מנת לחזק אותו עד כמה שניתן על פי סוג התקרה הקיימת אצלנו בבית.

בנוסף, התקנת מאוורר דורשת התעסקות עם חיבורי חשמל ולכן רצוי מאד להזמין חשמלאי מוסמך שיבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

במידה ובחרתם לנסות ולהתקין את המאוורר בכוחות עצמכם נסו לקבל ייעוץ מבעל מקצוע שעוסק בתחום והכי חשוב לנתק את החשמל בזמן ההתקנה עצמה.

אופן ההתקנה בפועל

השלב הראשון בהתקנת מאוורר התקרה הוא התקנת בסיס המאוורר לתקרה, לכל מאוורר בסיס שונה ואופן  חיזוק משלו, בכל מקרה יש להשתמש בברגים מתאימים ולחזק עד כמה שניתן.

השלב השני הוא חיבור המנוע לבסיס שהותקן על התקרה, לכל סוג מאוורר חיבור שונה ורצוי מאד להביט בשרטוט ההתקנה המצורף לאריזה.

ברוב סוגי המאווררים השלה הבא יהיה התקנת הכנפיים למנוע עצמו, יש לשים לב שלכנף קיים חלק המקשר בינה לבין המנוע.

השלב האחרון בדרך כלל יהיה חיבור בסיס התאורה למאוורר, יש לבצע זאת בצורה נכונה ולחבר נורות מתאימות שיתאימו מבחינת חוזק תאורה למאוורר.

יתרונות המאוורר

· מאוורר תקרה פועל בצורה שקטה וניתן ליהנות מאוויר מהנה ושקט לאורך כל הלילה.

· מאוורר התקרה אינו צורך חשמל כמו מזגן, נהנים מאוויר שקט וחיסכון בחשמל.

· מבחינה בריאותית עדיף אוויר של מאוורר ולא הקור של המזגן שיכול לגרום לנו לכאבי גב.

לסיכום:

החלטתם לרכוש מאוורר חדש לחדר השינה, הזמינו חשמלאי מוסמך שיבצע עבורכם התקנת מאוורר תקרה בצורה מקצועית ובטיחותית על מנת שתוכלו ליהנות מלילה שקט ואוויר נעים ובריא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אסא

המלצות ומידע על בעלי מקצוע מוסמכים בתחומים שונים, בעלי מקצוע אמינים ויסודיים בתחומם, כל המלצה על בעל מקצוע נבדקה ואומתה שאכן מדובר בבעלי מקצוע מוסמכים !



 


מאמרים נוספים מאת מוטי אסא
 
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחת משיטות השיווק לבעלי מקצוע ועסקים היא או בעצם הוא הכרטיס הביקור הדיגיטלי. בעזרת כרטיס חכם יוכל כל בעל עסק לשווק את עצמו ללקוחות במגוון דרכים כמו: שיווק בוואטסאפ, פרסום ברשתות החברתיות ועוד >>

חשמלאי מוסמך בתל אביב
מחפשים חשמלאי מוסמך בתל אביב? הדרכים למצוא בעלי מקצוע רבות ומגוונות אבל שימו לב - בתחום החשמל חובה להכניס לבית רק חשמלאים מוסמכים עם רישיון חשמל בתוקף!

בעלי מקצוע לבית
08/08/17 | שיפוצים
למצוא בעלי מקצוע זה הדבר הכי פשוט שאפשר, למצוא את המקצועיים והמוסמכים זה כבר משהו אחר. ישנם כמה כללים לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי >>>

הכרויות לגרושים
27/05/17 | הכרויות
30 אחוז מהזוגות בישראל מגיעים לרבנות. עם הנתון הזה התעוררו להם לא מעט אתרי הכרויות לגרושים גרושות שמספקים זירת הכרויות לפרק ב' מוצלח יותר בחיים !

חשמלאים במרכז
זקוקים לשירות חשמלאים במרכז ? חשוב מאד להקפיד על כמה דברים חשובים מאד בזמן ההזמנה. חשוב לברר האם החשמלאי שאתם מזמינים הוא בעל רישיון ויותר מכך, האם אותו חשמלאי במרכז משתמש בחומרים בעלי תו תקן !

בניית אתרים לעסקים
לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים חשוב שתבינו ותדעו על מה אתם חייבים להקפיד ועל מה אסור לוותר. חברות לבניית אתרים שונות מציעות דברים שונים וחייבים לדעת הכל.

חשמלאי בראשון לציון
10/09/16 | שיפוצים
לפני שאתם מזמינים חשמלאי בראשון לציון אתם חייבים לברר כמה דברים. בשלב הראשוני בררו אם החשמלאי מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ושהוא נמצא עליו באופן קבוע. אל תתפתו או תאמינו לכל מיני משפטים כמו: הרישיון לא עליי, בטח שיש לי אבל נגמר התוקף ועוד...

חשמלאי בנס ציונה
זקוקים לשירותיו של חשמלאי בנס ציונה ? חשוב שתדעו: לא כל חשמלאי מחזיק ברישיון מוסמך ובעבודות ותיקוני חשמל רצוי שיתעסק חשמלאי מוסמך בלבד.

התקנת מאוורר תקרה
28/04/16 | צרכנות
אחד מפתרונות הקירור הטובים ביותר הוא מאוורר תקרה. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שיתאימו לכל פינה בבית. התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מורשה וחשוב להקפיד על כך !

אתר הכרויות
30/07/13 | דייטינג
נישת הכרויות בולטת היא רשת האינטרנט. איך תמצאו אתר הכרויות איכותי ומומלץ ? ברשת קיימים לא מעט אתרי הכרויות, כנסו וקראו איך לאתר את הטובים ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI