דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר הפיתרון האידיאלי של שקמה חיתולים למבוגרים
הפיתרון האידיאלי של שקמה חיתולים למבוגרים
אבי 08/05/16 |  צפיות: 3253

בריחת שתן למבוגרים היא תופעה רפואית נפוצה, בעיקר בקרב הגיל השלישי. שינויים גופנים רבים עוברים על הגוף עם השנים, ולעיתים, בשילוב עם תרופות לבעיות כרוניות, הרי שבריחת שתן תהייה שכיחה ביותר. שקמה חיתולים למבוגרים פיתחה סידרת מוצרים שנותנת את המענה האידיאלי ביותר לאלו הסובלים מבריחת שתן. הפיתרון הדיסקרטי, המעוצב, והמתאים למידות גוף שונות, הופך את בריחת השתן מבעיה מרכזית בחיים, לשולית ביותר.

בריחת שתן אצל מבוגרים

זה לא סוד, כי עם הגיענו אל גיל מבוגר, הגוף חווה שינויים רבים ותופעות שונות. אצל נשים, תקופת גיל המעבר תהייה הסממן הברור לכך, בעוד בקרב גברים, שנות ה 60 לחיים מתחילים להראות את אותותיהם, עם בעיות פיזיות משתנות. בריחת שתן למבוגרים בשנות ה 60 הינה דבר שיגרתי וידוע, אך לחלק מאיתנו, הדבר אומר אסון של ממש. גברים או נשים הסובלים מבריחת שתן בלילה או בריחת שתן במהלך מאמץ פיזי או אפילו שיעול או צחוק, יכול בהחלט ליצור שינוי בחיים ואף להגיע לכדי מצב בו אנשים מגבילים את עצמם מכל פעילות. מאחר ואין תרופת קסם לבריחת שתן, יש צורך במציאת פתרון אפקטיבי, מהיר וזמין.

התאמה לכל מצב

חיתולים למבוגרים של שקמה נותנים מענה לכל סוג של בריחת שתן, החל מבריחת שתן בעת שנת לילה ועד לבריחת שתן בקרב נשים בגיל המעבר. ניתן למצוא חיתולים בתצורה הסטנדרטית שלהם, בעלי כיסוי מלא, וניתן למצוא תחתוניות ותחתונים סופגים בעלי רפידות הגנה מיוחדות שנועדות לספוח את השתן במצב של בריחה. חיתולים למבוגרים מתאימים גם לשימוש יום יומי וגם לשנת לילה, ומבטיחים כיסוי מלא לכל סיטואציה העלולה ליצור מבוכה, ומעניקים את היכולת לשמור על אורח חיים מלא ובריא.

מענה למידות גוף שונות

מאחר ולא כולנו בנויים באותה תצורה, חיתולים למבוגרים ניתן למצוא בגדלים שונים, בהתאמה למבנה גוף גברי או נשי, וכן למשקלים שונים. כל התצורות של החיתולים למבוגרים עשויים מחומרים מיוחדים, אשר מתאימים לרמות שונות של בריחת שתן למבוגרים וכן מעניקים תחושת יובש מלאה, ובכך מאפשרים המשך של שיגרת חיים מלאה ואיכותית, ללא כל צורך לוותר על סוג מסויים של פעילות.

שקמה חיתולים למבוגרים נותנים מענה אופטימלי לכל התצורות של בריחת שתן. באופן זה ניתן להמשיך וליהנות מהחיים גם בגיל השלישי, בלי כל צורך לצמצם את הפעילות או למנוע פעילות מסוימת, ובביטחון מלא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI