דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב חיתולים למבוגרים לטיפול בבעיות בריחת שתן למבוגרים
חיתולים למבוגרים לטיפול בבעיות בריחת שתן למבוגרים
אבי 12/07/16 |  צפיות: 3002

בריחת שתן- לא מה שחשבתם

תופעת בריחת השתן היא נפוצה בהרבה ממה שניתן היה לחשוב, בעיקר בקרב נשים אבל לא רק. מיתוס נוסף שניתן לנפץ בהקשר זה הוא שבריחת שתן אופיינית אך ורק לאנשים מבוגרים מאוד. למעשה, גם נשים צעירות אחרי לידה עלולות לחוות בריחת שתן במידה זו או אחרת.

רבים רואים בבעיה זו מביכה מאוד, ועקב כך נמנעים מלפנות לטיפול בגינה. בכך, הם למעשה מורידים משמעותית את איכות החיים שלהם- הבושה שמגיעה כתוצאה מן הבעיה גורמת להם להמנע מלצאת לבלות, מלישון מחוץ לבית ועוד. בריחת שתן למבוגרים אינה בושה! מדובר בבעיה בריאותית נפוצה וידועה, שיש לה לא מעט טיפולים ופתרונות מידיים. פנייה לטיפול עשויה להביא להקלה מיידית, ובנוסף לשימוש במוצרי ספיגה מתקדמים- ניתן למנוע לחלוטין מן הבעיה להיות גורם המפריע לאיכות החיים!

הטיפולים בבריחת שתן

במקרים רבים, ניתן לטפל בבריחת שתן למבוגרים על ידי שינויים פשוטים יחסית בהרגלי החיים או ע"י חיתולים למבוגרים.

למרות ששתיית נוזלים נחשבת בריאה מאוד במקרים רבים, במקרה של בריחת שתן שתיית עודפי נוזלים עלולה דווקא להחמיר את הבעיה. לכן, לאנשים שסובלים מבריחת שתן כדאי להגביל את צריכת הנוזלים לכשני ליטרים ביממה ולא יותר מכך. בנוסף, יש להעדיף שתיית מים על פני משקאות אלכוהוליים, משקאות המכילים קפאין ומיצי פירות. במידה והבעיה העיקרית היא בריחת שתן במהלך הלילה, מומלץ להימנע לחלוטין משתיית נוזלים במשך שעתיים – שלוש לפני השינה.

בנוסף, ניתן להתרגל לרוקן את השלפוחית בשעות קבועות- גם במידה ולא מרגישים צורך בכך. עם הזמן, יתרגלו השרירים להרגלים הקבועים, וכך תימנע בריחת נוזלים מעבר לשעות הרגילות.

חיתולים ומוצרי ספיגה

בנוסף לטיפולים אלה ואחרים, ניתן לעשות שימוש במגוון מוצרי ספיגה מתקדמים אשר יוכלו לסייע לחיים תקינים ויבשים למרות הבעיה. חשוב להתאים את מוצר הספיגה המתאים ביותר לכל בעיה- קיימים מוצרים המתאימים למקרים של בריחת שתן קלה (מספר טיפות ולא יותר מכך), לעומת מוצרים אשר מתאימים יותר למקרים חמורים של בריחת כמות גדולה של שתן. מי שסובל מבריחת שתן קלה יוכל להסתפק בפד סופג, ואילו מי שהבעיה שלו חמורה יותר יוכל לעשות שימוש בתחתון ייעודי וסופג, אשר מחליף את התחתונים הרגילים.

בכל מקרה, כאשר יש מגוון רחב כל כך של טיפולים ושל פתרונות מתקדמים בנמצא, אין כל סיבה שהיא לתת לבריחת שתן להשפיע כהוא זה על איכות החיים ועל פעולות שנהגתם לעשות בעבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI