דף הבית קניות וצרכנות צרכנות הזמנת משלוחי פרחים לחוץ לארץ עם מסירה מידית
הזמנת משלוחי פרחים לחוץ לארץ עם מסירה מידית
דיווה 21/09/16 |  צפיות: 4414

משלוחי פרחים הם מתנה מועדפת לכל אירוע או מאורע. אנשים נוהגים להזמין משלוחי פרחים כעדות של מסירות, הערכה ואהבה ליקיריהם. בנוסף, לזרי פרחים יש יכולת לבטא את הרגשות והמסרים ששולח זר הפרחים מעוניין להעביר למקבל הזר. כמו כן, פרחים הם אלמנט אינטגראלי בכל אירוע או חג, בין אם מדובר ביום האהבה, יום המשפחה, ימי הולדת, חתונות, חנוכת בית , ראש השנה או פסח. אירועים וחגים אלה אינם מושלמים ללא פרחים.

לעתים קרובות עקב אורך החיים העמוס ולוחות זמנים קדחתניים, אנחנו שוכחים מקיומם של ימים מסוימים, שיכולים להיות יומי הולדת של קרובים או חברים, או אירועים בלתי צפויים כמו לידת תינוק או הודעה על אירוסין וחתונה. הצורך בהזמנת משלוחי פרחים באותו יום מוכרת לנו במיוחד בעבודה כאשר באמצע הלחץ של מטלות היום אנו נזכרים באירוע המיוחד ובצורך לציין אותו. הפתרון האפשרי הוא הזמנת משלוח פרחים לאותו יום שמהווה שירות יעיל ויקר ערך.

אחת הדרכים הטובות ביותר להזמין משלוחי פרחים באותו היום הוא באמצעות אתרים של חנויות פרחים מקצועיות באזור שאליו זר הפרחים מיועד להישלח. ישנן אתרים באינטרנט להזמנת משלוחי פרחים שמתחייבים להביא את זר הפרחים לכתובת הנמען בו ביום ולעיתים אפילו תוך מספר שעות מועט. אתרים אלה מתחייבים לספק שירות משלוחי פרחים בתוך מספר שעות גם למקומות רחוקים ואפילו לארצות רחוקות. בדרך כלל הזמנת משלוחי פרחים כרוכה בתוספת תשלום עבור ההובלה של זר הפרחים לבית הלקוח אבל ישנן חנויות פרחים ואתרים להזמנת משלוחי פרחים שלא גובים תשלום נוסף עבור המשלוח.

שירות משלוחי פרחים לחו"ל יכול להתבצע באחת משתי שיטות: הזמנת משלוח פרחים באתר ישראלי שמקושר לרשת עולמית של חנויות פרחים שיחד נותנות מענה של משלוחי פרחים מהיום להיום. האפשרות השנייה היא להזמין ישירות מאתר של חנות פרחים בקרבת כתובת היעד את משלוח הפרחים. אופציה זו מתאימה לדוברי וקוראי אנגלית או השפה המדוברת בארץ היעד. היתרון בשיטה זו שהעלות הכוללת קטנה יותר עקב הפחתת מספר גורמי התיווך בעסקה. מאידך, אם יש תקלות או תלונות קשה יותר לפתור אותם מול חנות שנמצא במרחק אלפי קילומטר ושדוברים בה בשפה זרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיווה


 


מאמרים נוספים מאת דיווה
 
שיקולי פרופורציה בעיצוב זרי פרחים
21/09/16 | צרכנות
עיצוב זרי פרחים הוא אמנות של ארגון אלמנטים עיצובים הגלומים בפרחים ובאבזרים על פי העקרונות של אמנות העיצוב. מעצבי זרי פרחים וסידורי פרחים בדרך כלל משתמשים בטכניקות ועקרונות במטרה ליצור קומפוזיציות יפות ונעימות למראה. מאמר זה מסביר את נושא הפרופורציה המומלצת בעיצוב זרי פרחים.

הזמנת משלוחי פרחים לחוץ לארץ עם מסירה מידית
21/09/16 | צרכנות
הזמנת משלוחי פרחים לחו"ל עם מסירה מידית יכולה להתבצע באחת משתי דרכים. אפשרות ראשונה, הזמנת המשלוח מאתר ישראלי שמקושר ברשת בינלאומית של חנויות פרחים. האפשרות השנייה, הזמנת משלוח פרחים ישירות מחנות פרחים בקרבת כתובת היעד למשלוח.

משלוח פרחים לאחר לידה
אישה לאחר לידה מעדיפה להישאר בשקט בבית עם התינוק, מבלי שיטרידו אותה כל הזמן עם ביקורים שדורשים ממנה לארח את האורחים. מצד שני, היא רוצה ושמחה לקבל מתנות שעושות לה מצב רוח טוב. הפתרון הוא משלוח פרחים שמובא על ידי שליח כך שמקבלים מתנה "נטו".

משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות אינו מומלץ
19/09/16 | קניות
חברת מוניות אינטרנטית משווקת שירות חדש של משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות. מתבקשת השאלה האם השירות מקצועי ומומלץ או שרק נכנס שחקן חדש לשוק משלוחי פרחים שמנצל את תמימות הציבור.

מיומנויות העבודה בחנות פרחים
עבודה בחנות פרחים אינה עבודה קלה והיא דורשת מיומנויות מיוחדות. המאמר מפרט אילו מיומנויות נדרשות ולמי מתאים לעבוד בחנות פרחים.

טיפים להארכת תוחלת חיי סוגי פרחים נפוצים
19/09/16 | גינון
ברגע שפרח נקטף מתחיל לפעול שעון שקובע את תוחלת חייו. צרכן שמזמין משלוח פרחים יכול להאריך את תוחלת חיי הזר וליפות את מראהו אם ינהג לפי הטיפים שמפורטים במאמר.

שתילים ופרחים בעיצוב הבית
יש אין ספור אפשרויות לשילוב פרחים ועציצים בעיצוב הבית. חנות פרחים מקצועית תציע לכם פתרון יצירתיים כמו גם שירות של משלוח פרחים ועציצים.

תוחלת חיי ציפור גן עדן בבית הלקוח
31/12/14 | צרכנות
לציפור גן עדן יש תוחלת חיים ארוכה יחסית, הוא אוהב חום, זקוק למים רבים ולאור. במאמר מוסבר כיצד חנויות פרחים והצרכנים צריכים לטפל בפרח זה על מנת להפיק מהפרח את מלוא פוטנציאל היופי שלו.

עלות משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
משלוחי פרחים כרוכים ב-3 הוצאות: זמן עבודת השליח, דלק ועלות הרכב. לכן מוצדק לגבות דמי משלוח. מצד שני, יש חנויות פרחים שגובות מחירים מופרזים. צרכן חכם צריך לבחור חנות פרחים שמציע שירות אמין במחיר סביר.

כללי אמון הציבור לתחום משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
תחום משלוחי פרחים והזמנת זרי פרחים באמצעות אתרי אינטרנט של חנויות פרחים אינו מתנהל בצורה שקופה והגונה. ולאור חוק הגנת הצרכן שלא מאפשר ביטול עסקאות בתחום זה, נדרש לאמץ ולהנחיל את כללי אמון הציבור לענף הפרחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI