דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל מתנות לבר/בת מצווה שהילדים לא ישכחו
מתנות לבר/בת מצווה שהילדים לא ישכחו
Daniel.B 23/01/17 |  צפיות: 5167

מתנה לבר מצווה היא מרגשת ושונה ממתנות ימי הולדת "רגילים", כאשר לרוב בני המצווה מצפים למתנות מפתיעות ומיוחדות שעל הוריהם וקרוביהם מוטל לתכנן זמן רב מראש. מתנה מיוחדת באמת יכולה להיות טיול  לחוץ לארץ עם כל בני המשפחה. כשמתכננים מסלול טיולים משפחתי עבור בני המצווה הצעירים אפשר לכלול בו כמעט את כל האתרים המופיעים על הגלובוס, אך יש כמה פרטים חשובים שנחוץ להביא בחשבון לפני היציאה לטיול המשפחתי:

זה הטיול שלהם!

חשוב לתכנן מסלול טיול לחו"ל של בר/בת המצווה על פי העדפותיהם וטעמם האישי. אתרים שפופולריים על בני הנוער מגוונים ושונים מאוד וכוללים, בין השאר, לונה פארקים (כגון דיסנילנד בפריז, הפארקים הענקיים במדינת אורלנדו), טיולים לאזורי טבע מיוחדים (פיורדים, קרחונים ואפילו טיולי ספארי) ואף טיולי בר/בת מצווה תרבותיים לבירות אירופה.

מתי נוסעים?

יש להביא בחשבון את תקופת השנה בהתאם למסלול הטיולים, ואת אפשרויות היציאה של המשפחה לחופשה. האם לצאת לטיול מצווה משפחתי בעונה הקרה ולהפסיד ימי לימודים, או לבחור בנסיעה בתקופת חופשת הקיץ, כשאתרי הבילוי והנופש עמוסים במטיילים?

תכנון טיול בר/בת מצווה

האם לערוך טיול משפחה פרטי, נסיעה מאורגנת או לרכוש חבילת נופש? לכל בחירה היתרונות והחסרונות שלה: טיולים מאורגנים וחבילות נופש מוגבלים לתאריכים ולתנאי מסלול מסוימים. תכנון טיול משפחתי פרטי מאפשר בחירה חופשית של מסלולים ואטרקציות, החסרונות עשויים להיות החריגות הצפויות בתקציב, והצורך בתכנון כל פרטי הטיול, כולל הטיסות, השכרת הרכב, בחירת מקומות הלינה ועוד.

נסיעות ותנאי לינה

יש להביא בחשבון שנסיעות מעייפות ולבחור בכלי תחבורה נוחים המתאימים לכל בני המשפחה. מקומות הלינה בטיול חשובים במיוחד. כדי שהנאת הצעירים מהטיול תהיה מלאה, רצוי לוודא שמקומות הלינה שנבחרו מראש, אם בית מלון, צימר או כפר נופש, עומדים בסטנדרטים המתאימים, וליתר בטחון, לשמור רשימה של מקומות לינה אלטרנטיביים.

טיול משפחתי מהנה

חשוב לכם שהטיול המשפחתי לחו"ל לא יאכזב את חתן/כלת בן/בת המצווה? הצלחת הטיול תלויה באופן שבו הטיול תואם את ציפיותיהם - יש לזכור שמדובר במתבגרים הדורשים התחשבות בדעתם, אם בתכנון שקודם לטיול ואם במהלכו. האווירה המשפחתית בטיול חשובה מאוד ויש להביא בחשבון גם את האחים והאחיות שמצטרפים לטיול המשפחתי ואשר יחלקו עם בני המצווה את אותה ה"טריטוריה". בנוסף, ילדים משתעממים מהר מאוד בטיולים, ולכן כדאי לתכנן מסלול מתאים שכולל נקודות עניין, כדי שייהנו בכל ימי הטיול.

טיול בר מצווה למתבגרים עצמאיים

טיול חו"ל משפחתי אינו מתאים לכלל בני הנוער, ויש כאלה שיעדיפו לטייל באופן עצמאי. מחנה קיץ בארה"ב (סאמר קאמפ) היא אפשרות למתנה מקסימה לצעירים חובבי פעילויות חוץ, המעוניינים לבלות עם בני גילם. מחנה קיץ כולל, בקצרה, מסגרת חברתית של בני נוער מכל העולם, פעילויות ספורט, גיבוש חברתי ואפילו תרגול טוב בשפה האנגלית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Daniel.B


 


מאמרים נוספים מאת Daniel.B
 
שחזור הודעות וואטסאפ - התמודדות עם החידושים הטכנולוגיים
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

ללמוד אנגלית בדרך חוויתית
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

איפה מעדיפים לבלות את הקיץ? סאמר קאמפ או סאמר סקול
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מערכות מיגון אזעקה ומעקב
מערכות מיגון חיוניות להגנה על רכוש, בין אם הבית, העסק או הרכב. כמו כן, המערכות האלו חיוניות לקבלת אישור פוליסה של חברות הביטוח שברוב המקרים אינן מפצות על נזקים לרכוש במקרים שהמקום אינו מוגן.

להיות מדריכים במחנה קיץ
הדרכה במחנה קיץ בארה"ב היא חוויה מעשירה לבני הנוער שמקבלים הזדמנות לחוויה נפלאה הרחק מהבית, אך גם למדריכים השוהים במחנה במהלך תקופת הפעילות. כדי להיות מדריך סאמר קאמפ יש לעמוד בתנאי העסקה בסיסיים הכוללים תעודת סיום לימודים והכרה טובה של השפה האנגלית.

סרט תדמית לחברות ועסקים
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב.

הכול על הפקת סרטונים לאירועים
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

יש לכם רעיון לאפליקציה? מה עושים
26/03/17 | פטנטים
רישום פטנטים מבוצע אצל רשם פטנטים של מדינה מסוימת. ניתן לרשום המצאה חדשנית כפטנט אבל קבלת פטנט על אפליקציה מסובכת יותר מקבלת אישורים על המצאות אחרות. בארה"ב מקובל יותר לאשר פטנטים על אפליקציות, אך לא כן באירופה...

איך בודקים אם פטנט קיים
26/03/17 | פטנטים
פטנט הוא זכות שניתנת לממציא לבלעדיות על המצאתו. זוהי זכות מוגבלת בזמן שמתקבלת לאחר הגשת בקשה לרישום הפטנט ושמוגבלת גם למדינה שבה הוגשה הבקשה, אם כי ישנן אמנות בין-לאומיות המקלות על רישום הפטנט גם במדינות החברות באמנה...

5 סיבות מדוע כדאי לשלוח את הילדים למחנה קיץ
חופשת קיץ היא התקופה בה הילדים מבלים במגוון פעילויות שבהן לא יכלו ליטול חלק בתקופת הלימודים. חוגים, קייטנות, פעילויות אקסטרים או טיולים מאורגנים לחו"ל מאפשרים לבני הנוער מגוון אפשרויות לבילוי ולהנאה. מתוך סך הפעילויות הפופולריות שהורים יכולים להעניק לילדיהם בתקופת החופש הגדול, מחנה קיץ בארה"ב, או כפי שהוא מכונה "סאמר קאמפ", הוא חוויה ענקית הכוללת כמעט את כל פעילויות הקיץ האפשרויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI