דף הבית בניין ואחזקה בית חכם זגג בפתח תקווה
זגג בפתח תקווה
אוהד אקרמן 08/02/17 |  צפיות: 263

זקוקים לשירותי זגגות באזור פתח תקווה? מחפשים בעל מקצוע איכותי, מנוסה ומיומן? הגעתם למקום הנכון. באתר זה תוכלו להכיר את כל שירותי הזגגות של "אוהד הזגג", וכמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של שירותים מקצועיים במקום אחד.

אוהד הזגג- כל שירותי הזגגות

עיצוב זכוכית למשרדהיצע השירותים המקצועיים של "אוהד הזגג", מעמיד לרשות כל אחד ואחת מכם מגוון נרחב של פתרונות איכות המיועדים הן לסביבה המשרדית והן לסביבה הביתית. בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידי "אוהד הזגג" תמצאו:חיתוך זכוכית, ליטוש זכוכית, חיתוך מראות, ליטוש מראות, תיקון חלונות,עיצוב זכוכית  שיווק ומכירה של מדפי זכוכית למקרר, תיקון ויטרינות, התקנת ויטרינות על פי מידה ועוד מגוון נרחב של שירותי זגגות בהתאמה אישית לכל גודל, מידה וצורה.זגג אחד קדימהכל שירותי הזגגות של "אוהד הזגג" מתאפיינים בהתאמת השירות לצרכי הלקוח, ביצוע כל עבודות הזגגות באמצעות הציוד המקצועי והמתקדם ביותר, ומעל הכול, במתן שירות ויחס אישי לכל לקוח ולקוח. במידה וגם אתם מחפשים זגג בפתח תקווה והסביבה, פנו עוד היום אל "אוהד הזגג" וגם אתם תוכלו ליהנות משירות אמין, מקצועי ואיכותי.

אוהד הזגג-המחלקה העסקית

במסגרת שירותי הזגגות לבתי עסק המוענקים לכם על ידי "אוהד הזגג" באזור פתח תקווה תוכלו למצוא: תכנון והתקנת כל מוצרי הזכוכית בחנויות, משרדים ובתי עסק, החלפת ויטרינות ותיקון ויטרינות בחנויות ובתי עסק, ייצור ותיקון שולחנות זכוכית, החלפת מדפי זכוכית ועוד.במסגרת פעילותה של המחלקה העסקית ב-"אוהד הזגג", תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה המותאמים לצרכי בית העסק, אופיו של בית העסק ועיצוב הפנים והחוץ של בית העסק. שירותים אלו מיועדים הן לבעלי עסקים מכל אזור המרכז, לרבות, תל אביב, רמת גן, בני ברק ופתח תקווה.

אוהד הזגג- המחלקה הביתית

במסגרת שירותי הזגגות "אוהד הזגג" המיועדים לבעלי בתים פרטיים ודירות באזור פתח תקווה תוכלו למצוא: התקנה או תיקון חלונות, התקנה או תיקון של מראות, התקנה או תיקון של דלתות זכוכית, התקנת מדפי זכוכית על פי מידה, התקנת מקלחונים, בניית אקווריומים על פי מידה, ייצור של פריטי ריהוט מזכוכית ועוד מגוון נרחב של שירותי זכוכית ושירותי זגגות בהתאמה אישית.

אוהד הזגג- כל היתרונות במקום אחד!

במידה וגם אתם מחפשים אחר שירותי זגג בפתח תקווה, זה הזמן להכיר את כל היתרונות המקצועיים של "אוהד הזגג" הכוללים בין היתר:

  • ניסיון מקצועי- אוהד הזגג מתמחה בביצוע עבודות זגגות למעלה מ-20 שנה. לאורך כל השנים מקפיד אוהד הזגג להעמיד לרשות לקוחותיו את השירות המקצועי והאיכותי ביותר בתחום.
  • מגוון נרחב של פתרונות- היצע השירותים של אוהד הזגג, מאפשרים לכל אחד ואחת מתושבי פתח תקווה והסביבה ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות עיצוב מזכוכית, הן לצרכי עיצוב הבית והן לצרכי עיצוב המשרד, החנות או בית העסק.
  • ציוד מקצועי ומתקדם- כל שירותי הזגגות של אוהד הזגג מיושמים באמצעות ציוד טכני מקצועי ומתקדם, המאפשר לאוהד הזגג ולאנשי צוותו לבצע את עבודות הזגגות על הצד המקצועי, האיכותי והמהיר.
  • שירותי ייעוץ והכוונה- בטרם ביצוע עבודות הזגגות, אוהד הזגג מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות משירותי הייעוץ והכוונה המוענקים לכם בחינם. שירותי הייעוץ מאפשרים לכם לתכנן בצורה אופטימאלית את רהיטי הזכוכית ואת פתרונות הזגגות בשטח הדירה, הבית הפרטי או בית העסק.

בנוסף לכל אלו, "אוהד הזגג", זגג בפתח תקווה, מעמיד לרשותכם שירות אמין וזמין המלווה במתן יחס אישי ושירות אישי לכל לקוח ולקוח!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוהד אקרמן


 


מאמרים נוספים מאת אוהד אקרמן
 
זגג בפתח תקווה
08/02/17 | בית חכם
יצע השירותים המקצועיים של "אוהד הזגג", מעמיד לרשות כל אחד ואחת מכם מגוון נרחב של פתרונות איכות המיועדים הן לסביבה המשרדית והן לסביבה הביתית. בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידי "אוהד הזגג" תמצאו:

חיתוך זכוכית, ליטוש זכוכית, חיתוך מראות, ליטוש מראות, תיקון חלונות,עיצוב זכוכית שיווק ומכירה של מדפי זכוכית למקרר, תיקון ויטרינות, התקנת ויטרינות על פי מידה ועוד מגוון נרחב של שירותי זגגות בהתאמה אישית לכל גודל, מידה וצורה.

זגג אחד קדימה

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI