דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר INFINIDAT רושמת גידול שיא של 144% בשנת 2016 שנה אחר שנה
INFINIDAT רושמת גידול שיא של 144% בשנת 2016 שנה אחר שנה
איריס וינשטיין 15/03/17 |  צפיות: 3595

עליה של 374% במכירות פתרון אחסון הנתונים של החברה בקרב ארגונים גדולים בבריטניה עם התחזקות בענפי בריאות, מדעי החיים, שירותים פיננסיים, טלקום ושרותי ענן

INFINIDAT, ספקית מובילה של פתרונות אחסון לארגונים גדולים, מדווחת כי סיימה את שנת הכספים 2016 עם גידול שיא בהכנסות הגלובליות שנה אחר שנה. העלייה הדרמטית בביקוש מבוססת על הצורך הגובר בגישה מהירה יותר לנפחי מידע גדולים לצורך אנליזה מתקדמת תחת עומסי העבודה של העולם האמתי, במיוחד בשווקים ורטיקליים דוגמת שרותי בריאות, שירותים פיננסיים, טלקומוניקציה ושרותי ענן.

כעדות לגידול בהיקף הלקוחות ולגידול הגלובלי המשמעותי של החברה, ב- 144% שנה אחר שנה, INFINIDAT יוצרת מהפכה במערך האחסון המסורתי על מנת לענות על הדרישות המשתנות וההולכות ומתעצמות של עומסי העבודה, הכוללים בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה, עם פתרון בעל אופטימיזצית flash.

"שנת 2016 הייתה שנה משמעותית עבור INFINIDAT, לקוחותיה ושותפיה וכמו גם עבור שוק אחסון הנתונים לארגונים גדולים" אמר משה ינאי, מנכ"ל ומייסד INFINIDAT. "העולם של היום מונע על ידי מידע. חברות בכל ענף בתעשייה נאבקות על מנת לנהל בצורה אפקטיבית את נפחי המידע המאסיביים ואת טבעו המשתנה של המידע כך שיוכלו להשיג ערך אמתי עבור לקוחותיהם. ב- INFINIDAT פתרנו את האתגר הזה עם גישת הדור הבא. הפתרון שלנו מספק את הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה, עם אמינות, יכולת גידול וצמצום עלות הבעלות הכוללת, וזאת על מנת לאפשר ניצול מלא של המידע בדרך שמאפשרת לארגונים למצב את עצמם לקראת האבולוציה הבאה של העסקים. אנחנו שמחים לראות שהפתרון שלנו מהדהד בשוק ומצפים לשנה מצוינת נוספת".

INFINIDAT מעלה את הרף בפתרונות אחסון נתונים לארגונים גדולים; מספקת נפח של למעלה מאקסה-בייט
ברבעון הרביעי, INFINIDAT שחררה את גרסה 3.0 של ™InfiniBox, פתרון אחסון הנתונים בעל אופטימיזצית flash. נכון להיום, החברה ספקה נפח של למעלה מאקסה-בייט עם InfiniBox. יכולות חדשות של הפתרון כוללות יכולות גידול של נפחי פטה-בייט אפקטיביים מרובים במסד נתונים בודד – מהיר יותר מביצועי all-flash לעומסי עבודה בעולם האמתי, אנליזת ביצועים משופרת ושיפור נוסף ביכולת הפתרון להחזיק במידע בהתאם לקנה מידה.

במבחן ביצועים שבוצע לאחרונה על ידי לקוח, פתרון האחסון InfiniBox, בעל אופטימיזצית flash הוכח כמהיר יותר ממערכי אחסון מבוססי all-flash עם עומסי עבודה מהעולם האמתי ותוך ביצוע משימות קריטיות. InfiniBox בגרסה 3.0 כולל אלגוריתמים בפטנט אשר שומרים באופן אוטומטי על המידע החם ביותר במדיה המהירה ביותר בכל זמן. עם DRAM בנפח של שלושה טרה-בייט ולמעלה מ- 200 TB של flash, ישנה אופטימיזציה הן של הקריאה והן של הכתיבה.

125 הפטנטים הרשומים של החברה הם נדבך נוסף להצלחת הטכנולוגיה של INFINIDAT, עם 65 פטנטים שהוענקו נכון להיום, מתוכם 14 שהוענקו במהלך השנה האחרונה.

הישגים בהתרחבות גלובלית, גידול בלקוחות והיערכות ורטיקלית

בנוסף להאצה בחדשנות, INFINIDAT הרחיבה את דריסת הרגל הגלובלית שלה עם מומנטום בצרפת וגרמניה, בזמן שבריטניה סגרה את 2016 עם גידול של 374% שנה אחר שנה. החברה פתחה משרדים ברחבי אזורי ה- EMEA, אסיה-פסיפיק וצפון אמריקה, כולל מטה חדשני בצפון אמריקה הממוקם בוולת'ם, מסצ'וסטס.

גם בישראל INFINIDAT הראתה גידול במכירות בשנת 2016, תוך פתיחת שווקים חדשים, בניית בסיס שותפים איכותי ותוספת של לקוחות אסטרטגיים משמעותיים. כתוצאה מכך, החברה מתעתדת בהחלטה אסטרטגית להגדיל את צוות המכירות הישראלי בשנת 2017.

החברה הראתה התחזקות משמעותית ומתמשכת בכל הורטיקלים של השוק ב- 2016, כאשר 42% מכלל ההזמנות הגיעו מלקוחות חדשים. INFINIDAT התקדמה משמעותית בענפי שרותי הבריאות ומדעי החיים, עם תוספת של לקוחות דוגמת המרכז הרפואי של אוניברסיטת רוצ'סטר בארה"ב (University of Rochester Medical Center). לקוחות חדשים נוספים כוללים את Cedacri (איטליה) ו- Progressive (דנמרק).

"התפקיד שלנו הוא לספק זמינות גבוהה ותגובה מהירה למערכת שרותי הבריאות סביב השעון" אמר רודני וויקס, מהנדס SAN בכיר במרכז הרפואי של אוניברסיטת רוצ'סטר. "בחרנו ב- INFINIDAT עבור פלטפורמת הדור הבא של האחסון שלנו על מנת לעמוד ביעדי הביצועים והאמינות שאנו נדרשים להם על ידי משתמשים ומטופלים".

גרטנר מציינת את INFINIDAT כבעלת חזון (Visionary) שנה שניה ברציפות

גרטנר מציינת את INFINIDAT כ"בעלת חזון" (Visionary) בריבוע הקסם למערכי דיסקים רב-תכליתיים לשנת 2016 (2016 Magic Quadrant for General-Purpose Disk Arrays) זו השנה השנייה ברציפות. הכללתה של INFINIDAT בדוח הינה הוכחה למחזור המכירות של החברה, הגידול בבסיס ההתקנות שלה, ביצועי InfiniBox, פשטות השימוש והתמחור יחסית למערכות אחסון מסורתיות. החברה גם זכתה בפרס חדשנות בעיצוב ) Boston Properties’ Innovation in Design Award) עבור מטה החברה החדש בוולת'ם, מסצ'וסטס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI