דף הבית בידור ופנאי צילום כמה זול זה כבר יכול להיות
כמה זול זה כבר יכול להיות
מגנטים לחתונה 05/06/17 |  צפיות: 381

תדמית, מה לעשות התמידת של צלמי המגנטים נהייתה תדמית של חברה צעירים שבוחרים לקנות מצלמה ולפתוח עסק, היום על חשבון הפיקדון שמשתחררים מהצבא אפשר לקנות הכל, ניגישים לכל אחד מיבואני חומרי הגלם והציוד לפיתוח מגנטים לאירועים ואפשר לקנות ערכה מלאה להפקת מגנטים לאירועים, אתם לא צריכים הרבה רק מצלמה מדפסת ואפשר לצאת לדרך.

מחשב נייד שהיום לכל אחד כבר יש וגם אם לא אז מחשב בסיסי ביותר שאפשר להשיג במחיר של כמה מאות שקלים באתר יד 2 יכול להתאים למשימה.

אז חסמי הכניסה לתחום הם לא כל כך נוקשים וכל אחד יכול להיות צלם מגנטים אבל לקחת אחריות על אירוע כמו חתונה זה לא דבר פשוט בכלל.

הרי אתם מתחתנים וכל אחד מתכנן לעצמו את חתונת השנה, ובשביל לחגוג את חתונת השנה צריכים גם מי שידאג שאנשים יקומו לרקוד, אז מה עושים מחפשים תקליטן לחתונה וניגשים לאתרי המלצות על ספקים ומחפשים את הספק הכי מומלץ לאירוע שלכם ואם אתם רואים תקליטן עם רשימת המלצות ארוכה והמחיר שהוא דורש הוא מחיר של 7000 ש"ח והייתם אצל תקליטן אחר שהוא יכול להיות אפילו יותר מוכשר ויותר יצרתי והוא ידרוש מחיר של 4000 ש"ח כלומר 3000 ש"ח פחות, מדובר בסכום לא מבוטל לכל הדעות. אבל אתם תגידו לעצמכם הוא דרש יותר אז הוא שווה יותר ויש עליו המלצות ובאותו רגע חשבתם שהלכתם על בטוח.

אני אגלה לכם סוד קטן, בחתונה שלכם כמעט כולם יקומו לרקוד והפלייליסט של 99% מהתקליטנים הוא זהה וכולם מורידים את המיקסים שלהם מיוטיוב שהם בכלל לא אלו שהכינו את המיקסים.

אותו דבר גם אם תבחרו צלם לאירוע שלכם לא תרצו להתפשר על צלם שיציע לכם את אותם דברים בעלות יותר נמוכה אבל למה שתנסו למצוא צלם מגנטים זול ואיכותי לחתונה לא תהייה לכם בעיה להתפשר ? כי אתם תגידו לעצמכם "זה רק מגנטים" אבל קחו בחשבון שהמגנטים זה כרטיס הביקור של החתונה שלכם .

אם תבחרו במגנטים זולים אז תקבלו כמות יותר קטנה של מגנטים או מגנטים באיכות ירודה, אם ככה אתם רוצים שיזכרו את החתונה שלכם אז תבחרו את הזול ביותר ואל תנסו למצוא מחירים יותר יקרים בשביל לקבל איכות.

קחו את כל זה כנקודה חשובה למחשבה בבחירת מגנטים לחתונה שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מגנטים לחתונה


 


מאמרים נוספים מאת מגנטים לחתונה
 
הרחקת מזיקים
הדברה אלקטרונית היא שיטת הדברה שתופס תאוצה רבה בזמן האחרון וזה בגלל הרבה מאוד סיבות ואכויות שיש בסוג ההדברה הזאת. למה כדאי לבחור בהדברה אלקטרונית אל מול שימוש ברעלים

אטרקציות לאירועים
08/04/19 | צילום
אטרקציות חדשות לאירועים

סימנים שאתם מוציאים יותר מידי כסף על האירוע שלכם
04/04/19 | צרכנות
אתם בדרך לתכנן אירוע, תכנון אירוע זאת השקעה מאוד גדולה של הרבה מאוד כסף והרבה אנשים יודדעים שהם נכנסים להוצאה גדולה, אבל איך תתכננו נכון את האירוע שלכם מה מעיד על זה שאתם מוציאים יותר מידי כסף.

החשיבות של צילום בבר מצווה
22/03/19 | צילום
צילום בר מצווה כול בתוכו הרבה מאוד דברים ומדובר על אירוע מיוחד עם המון רגעים מרגשים הרבה יותר מכל אירוע אחר, זהו אירוע שאתם ההורים חוגגים לבן שלכם וכמו שתמיד שמדובר על הילדים שלכם אתם תעשו הכל שיהיה להם הכל יותר טוב

בחירת מוצרי שיער
03/03/19 | נשים - אחר
איך לבחור את מוצרי השיער אחרי שכמעט כל שבוע אנחנו שומעים על מותג שיער חדש.

בחירת צלם מגנטים לכל סוג אירוע
26/02/19 | צילום
היום יש כל מיני סוגי אירועים, לכלאירוע יש תקציב משלו בהתאם לסוג האירוע גם. לפעמים אירועים קטנים הם גם אירועים עם תקציב יחסית מוגבל ביחס לאירועים גדולים בהם יש צורך בתקציב יותר גדול.

שימוש בדוקרנים נגד יונים
הדרך היעילה ביותר להרחת יונים בקלות מהירות ובמחיר זול

התנהלות בעסק של מגנטים לאירועים
לנהל עסק של צילום מגנטים לאירועים זאת לא עבודהפשוטה כמו שזה נראה מהצד. יש עבודה עם הרבה מאוד לקוחות שצריך לתת להם שירות. אז זה בכלל עובד ואם חשבתם גם אתם להיות צלמי מגנטים הנה כמה דברים שיעזרו לכם.

צילום אירועים עד כמה זאת באמת משפיע עלינו
23/01/19 | צילום
כשזה מגיע לנושא של צילום אירועים יש לזה משמעות רבה מאוד. אבל מה היא המשמעות הרבה שכולם מדברים עליה ? הפעם אני אענה לכם ואסביר את המשמעות של צילום אירועים והחשיבות הרבה שיש לו

האם אטרקציית מגנטים לאירועים תישאר כאן או שהיא כבר מזמן לא איתנו
31/12/18 | צילום
מגנטים לאירועים אותה אטרקציה שכבשה את ישראל בסערה הולכת ודועכת אבל האם היא תישאר איתנו ואם כן אז לעוד כמה זמן ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI